Skandaliczna jakość samochodu

Bartosz

Pionier e-mobilności
Dalej są dziwnie miękkie te progi, ale dali chlapacze. Bez oklejenia chyba się nie obędzie.
Tak, w Niemczech też dają. Natomist jeszcze nikt nie raportował, że zerwał lakier z progów w myjni, ale moim zdaniem to kwestia czasu. Chlapacze nie zabezpieczą progów w 100%. Folia plus chlapacze to chyba dobre rozwiązanie.
 

Mario W

Zadomawiam się
Też tak sądzę. Dzisiaj myłem auto na myjni tzw. bezdotykowej , najpierw dałem aktywną pianę poczekałem 2-3 min i myłem ale z odległości trochę większej niż przy myciu innych aut , szczególnie uważałem na progi. Może jeszcze okleję reflektory i przedni zderzak ale zobaczę jak to będzie kosztować .
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Ok byłem stukałem, macałem lakier na progach u mnie jest twardy jak cała reszta. W połączeniu z chlapaczami może to rozwiąże problem progów aczkolwiek nadal na przyszły tydzień mam umówione oklejanko.

Ja tylko dopiszę, że tak znalazłem niedomalowanie przy zawiasach klapy bagażnika i pokazuję to wszystkim znajomym i się śmiejemy :). To jest kosmetyka, trzeba mieć smutne podejście do życia żeby się przejmować takimi pierdołami, szczególnie biorąc pod uwagę ile frajdy jest z użytkowania. Tak jak kolega Bronek wyżej napisał, przez ten wątek ludzie przed odbiorem są zestresowani jak ciężarna przed porodem.

Nadal podtrzymuję swoje zdanie, że to jest temat tabloidowy i młyn na wodę ludzi którzy chcą pokazać że Tesla gorsza. Można by wyciągnąć posty z możliwymi wadami i uzupełniać listę dla nabywców. Stwierdzenie że auto ma skandaliczną jakość to jest jak powiedzenie, że polonez atu jest świetnym funkcjonalnym autem.
 
Last edited:

Bartosz

Pionier e-mobilności
Warto to sprawdzić w wersjach z elektrycznym sterowaniem, ponieważ zauważyłem, że w Niemczech i US przybywa uszkodzeń klapy bagażnika. Gdy zadziałamy prewencyjnie wystarczy regulacja, gdy po fakcie czeka nas blacharz. U mnie szpara ma ok. 4 mm. Zobaczcie na załączonym filmie poniżej, który nagrałem w zwolnionym tempie jak w ostatnim stadium zamykania miota klapą, jeśli szpara jest mała to w końcu elementy mogą o siebie uderzyć.

Jeden z właścicieli zamieścił to zdjęcie wczoraj:
D83F6887-B104-4F37-936C-2ABE5238E6BC.jpeg


Inny wyjaśnia: „Podejrzewam, że szczelina między klapą a dachem jest za mała. Jeśli masz tylko 1 lub 2 mm, a samochód stoi na słońcu, a tylna klapa trochę się rozszerzy, to pojawia się ten problem podczas zamykania. Widziałem to u siebie. Szpara trochę się zmniejszyła, kiedy stanąłem w słońcu, a przedtem wyjechałem z chłodnego garażu.”

Ten, który zgłosił problem, odpowiada: „Wyjaśnienie wydaje się logiczne, u mnie różnica była bardzo mała od samego początku, chyba 1-2 mm. Zaparkowałem w cieniu, więc wykluczyłbym zmiany termiczne.”
 
Top