Skandaliczna jakość samochodu

krist

Posiadacz elektryka
Ten post ma dramatyczny tytuł 😂🙈 Odebrałem wczoraj samochód. Oglądałem go na wszystkie strony i albo jestem ślepy, albo mam bardzo niskie oczekiwania/standardy. Miałem kilka samochodów „premium” i każdy ma jakieś rzeczy, do których można się przyczepić. A ten post spowodował, że ostatnie dni oczekiwania na samochód były wypełnione wątpliwościami. Zamiast się cieszyć, to zastanawiałem się czy szyba na dachu będzie przesunięta o 1 czy o 2mm i czy wnętrze nie będzie wymazane towotem
Mam nadzieję, że będzie jeździł i się nie psuł co najmniej tak, jak wygląda 😉

Cześć i pozdrowienia dla wszystkich, bo to mój pierwszy post tutaj. Kuba

Myślę że sie bedziesz cieszył, i echanicznie to są zdaje się bardzo niezawodne auta. Największy "problem" o jakim słyszałem to skrzypiące wahacze i hamulce które zarastają dziadostwem (od nieużywania)
Natomiast wykończenie jest takei sobie, chociaz jeśli miałes Jeepa to będzie podobna półka, może nawet lepiej ;)

Co do tematu watku, jutro jadę do serwisu, zobaczymu co poprawią. Jestem trochę zdziwiony sytuacją z tylną klapą, po odbiorze u mnie była dobrze wycentrowana, ale prawa strona trochę niżej leżała od lewej. Po 3 miesiącach prawa strona uderza o zderzak, na 100% na poczatku tego nie było. Oczywiście uszkodziło lakier na klapie i zderzaku, i wyglądda że ona ma jakieś zwoje życie, przestawia, się, chociaż ma naprawdę lekkie życie u mnie, jeżdzę głównie na pusto praca-dom-sklep, zakupy na fotel pasażera zazwyczaj trafiają.
 

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
Team white!

51243096553_ea48ac85f3_o.jpg


51242182892_bc4da4d983_o.jpg
 

krist

Posiadacz elektryka
i to mnie po prostu rozwala, "nasze" superchargery nie dośc że odżałowane po 2 sztuki V2 nna miejsce, to jeszcze tak ciasne miejsca że jak przyjadą 4 auta to chyba środkowi przez zamkniete drzwi musza wychodzić
 

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
Norwedzy sobie zapracowali na te SC, w przeliczeniu na mieszkanca nie wiem czy gdzies wiecej Tesli sie sprzedaje ;)
W PL jak juz kilka tysiecy sprzedadza TM3/TMY to tez pewnie ogarna infrastrukture z prawdziwego zdarzenia.

Natomiast ja mam te SC 15 min drogi od domu i mimo darmowego ladowania w 2021r bylem tam moze ze 3-4 razy raptem.
Tak jak tez widzisz - swieca pustkami zazwyczaj, wallbox i ladowanie auta w domu rzadzi!
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Ponad dwa miesiące czekania, ale doczekałem się wizyty Serwisu Mobilnego. Dla mnie to jest i tak dużo lepsze rozwiązanie niż wycieczka ponad 200km w każdą stronę do serwisu w Warszawie. Pan wymienił port ładowania. Poniżej kilka zdjeć z wizyty. Pracownik serwisu jest na nich nierozpoznawalny, ponieważ nie życzył sobie zdjęć na których widoczna jest jego sylwetka.

Chwilę sobie porozmawialiśmy. Zauważył, że lampy są przykręcone nieoryginalnymi śrubami. Opowiedziałem mu o swoich odczuciach. Generalnie mają świadomość na temat standardów, a raczej ich braku w fabryce w Kalifornii. Twierdził, że przed wydaniem sprawdzają i naprawiają wady. Mówił, że koła sprawdzają/dokręcają, ale też mówił, że naprawiają uszkodzenia lakiernicze, a ja jakoś tego w swoim egzemplarzu nie zauważyłem. Planowane są dwa Serwisy w okolicach Katowic i Trójmiasta, kiedy, nie wiadomo. Wiedzą, że z aplikacją na smartfony są problemy, ale nic poza raportowaniem zrobić nie mogą. W jego ocenie jakość aut z Chin jest lepsza, czy będzie lepsza z Niemiec nie wiadomo. Pokazałem mu gównianość wykończenia pewnych rzeczy o których tutaj nawet nie pisałem, np. że szpary w klapie bagażnika zasmarowane są jakimś białym sylikonem, zdjęcie poniżej. Patrzył jakby pierwszy raz takie coś widział. W Polsce nie było ani jednego zgłoszonego przypadku przeciekającego dachu. W Polsce jeździ około 1000 aut Tesla Model 3. Ogólnie wizytę oceniam na bardzo profesjonalną, a Serwisanta na miłego i kompetentnego człowieka.
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Wydaje sie że to jakis durny okres. Lifting, restrukturyzacja, zmiana załogi, nadzoru, koncepcji dostawcy? Ch wie co? Bo dlaczego ta dostawa, partia ma tyle poważnych wad? Nawet pierwsze Trojki takie chyba nie byly?
To, że leciutko przesadzasz z szukaniem i publikowaniem pro publico bono tych usterek nie tylko u siebie, akurat rozumiem, bo miałeś pecha i wiadomo szlag może trafić , gdyż to za niewinność.
Tym bardziej że to w większości wady z NIECHLUJSTWA.
Ciekawe czy serwis by przyjechal do Kolobrzegu?
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
bo miałeś pecha
Serwisant potwierdził brak standardów produkcji w fabryce w US. Ręce mu opadają i jest mu przykro z tego powodu. Serwis Tesli przed odbiorem "pucuje" auta na tyle na ile może. Tyle usłyszałem. Twierdzi, że samochody z Chin lepiej wyglądają. Ja natomiast uwierzę, gdy zobaczę. Nie potrafię się wypowiedzieć na temat aut z dwóch pierwszych lat produkcji. Z tego co widzę w Internecie nie było nic lepiej.

Nie mam oczywiście jak tego sprawdzić, ale wydaje mi się, że wiele zależy od właściciela. Nie ukrywam, że jestem szczególarzem, lubię "niemiecki" porządek, więc wiele wad mnie razi i wszystko zauważam. Dlatego dla mnie to auto wykonane jest fatalnie. Jeżeli ktoś ma inne priorytety życiowe i po prostu nie widzi tego, nie szuka, nie przeszkadza mu, to może stwierdzić, że auto jest ok. Takie mam przemyślenia, ponieważ nie wierzę, że te wszystkie auta mogą się tak diametralnie różnić jakością.
 
Last edited:

slaveq

Pionier e-mobilności
Serwisant potwierdził brak standardów produkcji w fabryce w US. Ręce mu opadają i jest mu przykro z tego powodu. Serwis Tesli przed odbiorem "pucuje" auta na tyle na ile może. Tyle usłyszałem. Twierdzi, że samochody z Chin lepiej wyglądają. Ja natomiast uwierzę, gdy zobaczę. Natomiast nie potrafię się wypowiedzieć na temat aut z dwóch pierwszych lat produkcji. Z tego co widzę w Internecie nie było nic lepiej.

Nie mam oczywiście jak tego sprawdzić, ale wydaje mi się, że wiele zależy od właściciela. Nie ukrywam, że jestem szczególarzem, lubię "niemiecki" porządek, więc wiele wad mnie razi i wszystko zauważam. Dlatego dla mnie to auto wykonane jest fatalnie. Jeżeli ktoś ma inne priorytety życiowe i po prostu nie widzi tego, nie szuka, nie przeszkadza mu, to może stwierdzić, że auto jest ok. Takie mam przemyślenia, ponieważ nie wierzę, że te wszystkie auta mogą się tak diametralnie różnić jakością.
Sandy Munro pokazywał kilka modeli i mówił o tym, że dziwi go jak auta różniące się datą produkcji o kilka dni mogą być tak diametralnie inaczej zrobione. Jeśli faktycznie masz tak, że lubisz niemiecki porządek to dziwi wybór Tesli gdzie od początku było wiadomo jaki ten samochód może być.

A zapytam Cię jeszcze jak zgłaszałeś usterkę? Da się wybrać usterkę i informację, że chcesz poczekać (nawet trzy miesiące) na serwis mobilny?
 
Top