Skandaliczna jakość samochodu

MiKo

Posiadacz elektryka
ulewa na maksa a on dawaj na 130
ale czemu miałby zwolnić, skoro mu kazałeś maksymalnie tyle jechać? bo złe warunki i ślisko? Wydaje mi się, że AP nigdy na takie coś nie reagował i nie do końca rozumiem czemu miałby. Ja rozumiem, że AP wykrywa przeszkody i trzyma odpowiednie odległości a nie ocenia czy można przy deszczu cisnąć 130 (nie można :p)
musiałem po jakiś 2 sekundach ręcznie je puknąć bo już nic przez szybę nie widziałem.
mi wczoraj działały poprawnie ..ale co to za automatyka na której nie można polegać?
 

viallos

Pionier e-mobilności
ale co to za automatyka na której nie można polegać?

No i to jest mój główny zarzut co do Tesli ... nieprzewidywalny samochód.
Rozumiem że mu kazałem to jedzie, ale choćby przez fakt gorszej widoczności powinien zwolnić. W doskonałych warunkach gdzieś coś dostrzeże na drugim pasie i przychamowuje a tutaj jazda po bandzie.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
No i to jest mój główny zarzut co do Tesli ... nieprzewidywalny samochód.
Rozumiem że mu kazałem to jedzie, ale choćby przez fakt gorszej widoczności powinien zwolnić. W doskonałych warunkach gdzieś coś dostrzeże na drugim pasie i przychamowuje a tutaj jazda po bandzie.
Dalej uparcie udowadniasz ze auto nie robi czegoś, czego nie miało robić od początku.
 

MiKo

Posiadacz elektryka
nieprzewidywalny samochód.
Nieprzewidywalny bo robi zawsze to samo? To znaczy jedzie tyle ile mu zaprogramujesz?

Nieprzewidywalny byłby gdyby zmieniał prędkość w zależności od czynników jak temperatura powietrza, opady, wiatr, zmęczenie kierowcy.

Coś podejrzewam, że wtedy byłoby "aaa dzis jechała 100 a wczoraj 130, co za nieprzewdiwydalne auto"
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Tesla to póki co nie jest (jeszcze) autonomiczne auto, "widzi przeszkody" typu inne samochody czy przebiegające przez drogę zwierzaki, ale jeśli Ty jako "mózg" ustawiasz w ulewie 130km/h to czemu się dziwisz, że auto tyle jedzie?
 

viallos

Pionier e-mobilności
Przykro mi ale masz problem ze zrozumieniem:

1. Nie miał zwalniać jak ma pusty pas przed sobą 2. mial włączać wycieraczki jak pada deszcz.
3. Nie powinien oślepiać innych uczestników ruchu
4. Miał utrzymywać w pasie ruchu po zmroku .. a często tego nie robi
5. Miał zwalniać na ograniczeniach ruchu .... a nie po kilkudziesięciu albo kilkuset metrach od pojawienia się znaku.

... pewnie jeszcze parę rzeczy bym mógł dopisać.

Teraz zadowolony?
 
Last edited:

PiotrS

Posiadacz elektryka
Przykro mi ale masz problem ze zrozumieniem:

1. Nie miał zwalniać jak ma pusty pas przed sobą 2. mial włączać wycieraczki jak pada deszcz.
3. Nie powinien oślepiać innych uczestników ruchu
4. Miał utrzymywać w pasie ruchu po zmroku .. a często tego nie robi
5. Miał zwalniać na ograniczeniach ruchu .... a nie po kilkudziesięciu albo kilkuset metrach od pojawienia się znaku.

... pewnie jeszcze parę rzeczy bym mógł dopisać.

Teraz zadowolony?
No i tu trudno się nie zgodzić.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Z całym szacunkiem, ale tylko kierowca w liberii i tylna kanapa w RR pozostaje. :)

Wszystko OK, ale oprócz pecha co do fizycznych mankamentów tego egzemplarza, masz ewidentnie problem z obsługą/podejściem i korzystaniem z funkcji tej rzeczy martwej jaką jest to dziwne auto zwane Teslą.

Ok, tak bywa nawet z rowerem gdzie komuś dany typ/model nie odpowiada i koniec.
Ludzie nawet siebie nie potrafią właściwe dobrać a przyrzekają tkwić razem aż po grób
Wiem, że to nie rower czy żona i trudniej to zmienić :)
80% tego co piszesz nawet jak występuje, kompletnie np mi to nie przeszkadza, bo temu staram się zaradzić odpowiednio korzystając z samochodu. Traktuje to jako interakcyjnośc i komunikację z samochodem
To zrobiłeś też Ty, np hamując aby nie walnąć w traktor itp.
Dopóki jest kierownica i pedały oraz menu ustawień dopóty to my kierujemy autem i jego funkcjami, w tym zawiera się interwencja gdy jest coś nie tak.. Przecież tylko idiota jedzie tak samo w ulewie jak w słońcu itp.
To wartość dodana, szczególnie gdy jest wersja darmowa.
Nawet w opisie jest że to ciągle eksperyment i biadolenie bo się nie przeczytało drobnym drukiem jest jak z frankowiczami. Wszyscy w tym ja mieliśmy nadzieję, że Tesla to dobrze obrobi i szybko. Niestety zgodnie z pisemną informacją i na ekranie to "beta" i nie daje póki co rady.
A to co mówi jej Szef, to porownaj do naszego Premiera. Nawet chyba Musk jest bardziej wiarygodny.
Żeby nie było też mnie to czasem wkurza, a oprócz łagodniejszego podejścia i większej tolerancji, mam tą przewagę, iż na przestrzeni tych 3 lat, widzę jak się starają.
A błędow nie robi ten co mało robi.
I skoro jest taki popyt na ten niedoskonały przecież produkt, to czym to tłumaczyć. Reklam w TV nie ma, ksiądz też nie agituje.
Pewnie to to? To dopiero skandal... Milion głupców już ma a tysiące czeka.. Ale manipulacja.
 
Last edited:

PiotrS

Posiadacz elektryka
Z całym szacunkiem, ale tylko kierowca w liberii i tylna kanapa w RR pozostaje.

Wszystko OK, ale oprócz pecha co do fizycznych mankamentów tego egzemplarza, masz ewidentnie problem z obsługą/podejściem i korzystaniem z funkcji tej rzeczy martwej jaką jest to dziwne auto zwane Teslą.

Ok, tak bywa nawet z rowerem gdzie komuś dany typ/model nie odpowiada i koniec.
Ludzie nawet siebie nie potrafią właściwe dobrać a przyrzekają tkwić razem aż po grób
Wiem, że to nie rower czy żona i trudniej to zmienić :)
80% tego co piszesz nawet jak występuje, kompletnie np mi to nie przeszkadza, bo temu staram się zaradzić odpowiednio korzystając z samochodu. Traktuje to jako interacyjnośc i komunikację z samochodem
To zrobiłeś też Ty, np hamując aby nie walnąć w traktor itp.
Dopóki jest kierownica i pedały oraz menu ustawień dopóty to my kierujemy autem i jego funkcjami, w tym zawiera się interwencja gdy jest coś nie tak.. Przecież tylko idiota jedzie tak samo w ulewie jak w słońcu itp.
To wartość dodana, szczególnie gdy jest wersja darmowa.
Nawet w opisie jest że to ciągle eksperyment i biadolenie bo się nie przeczytało drobnym drukiem jest jak z frankowiczami. Wszyscy w tym ja mieliśmy nadzieję, że Tesla to dobrze obrobi i szybko. Niestety zgodnie z pisemną informacją nie daje rady. A to co mówi jej Szef, to pirownaj do naszego Premiera. Nawet chyba Musk jest bardziej wiarygodny.
Żeby nie było też mnie to czasem wkurza, ale mam oprócz łagodniejszego podejścia i większej tolerancji, mam tą przewagę, iż na przestrzeni tych 3 lat, widzę jak się jednak starają.
A błędow nie robi ten co mało robi.
I skoro jest taki popyt ha ten niedoskonały przecież produkt, to czym to tłumaczyć. Reklam w TV nie ma, ksiądz też nie agituje.
Pewnie to to? To dopiero skandal... Milion głupców już ma a tysiące czeka.. Ale manipulacja.
Bronek, sorry, ale jak na autostradzie auto nagle daje Ci po hamulcach, a z tyłu masz kolejne auto, to nie jest fajne.
Z wycieraczkami i światłami jakoś da się żyć.
 
Top