Skandaliczna jakość samochodu

Piter

Posiadacz elektryka
Jakość Tesli dziś a kiedyś to dwa różne światy. Ostatnio spotkałem gościa na SC który dziwnie oglądał moje auto i zachwycał się jakością wykonania. Miał TM3 z 2019 (produkcja z USA) i rzeczywiście auto dramatycznie spasowane do tego stopnia że otwierając tylną klapę nawet mu kiedyś szyba pękła. Ale i tak twierdził że radocha z jazdy jest taka że nie zamieniłby go na żadne inne auto. Więc trzeba się cieszyć jazdą i nie zawracać sobie głowy jakimiś drobiazgami typu ryski czy źle wyregulowane frunki 😜
 

cooler

Pionier e-mobilności
Nie chwaląc dnia przed zachodem słońca, Może mam szczęście ale u mnie żaden problem nie wystąpił. Jestem
Zachwycony jakością. Nic nie stuka, wszystko dopasowane, dopracowane, nic nie odstaje. TM3P 2022
Chyba w Tm3P bardziej się starają, jeździłem parę razy zastępczym performance serwisu i też miałem wrażenie że jest lepiej wykonane, mniej trzeszczy i lepiej wybiera wyboje niż mój LR (ciszej).
 

cooler

Pionier e-mobilności
Dziś znów dłuższa ok 300km trasa w nocy soft 2022.36.2 i znów wku.w mnie bierze, jest coraz gorzej, w skrócie:
- aktywny tempomat: niepewna jazda, dziwne hamowania bez powodu, wycofanie danych z radaru zamiast wstawienie lepszego o wyższej rozdzielczości ewidentnie nie pomaga
- Autosteer - kompletna porażka w zakrętach, ograniczenie do 140, częste paniczne poprawki, konieczność ciągłego ruszania kierownicą, wynoszenie na zakrętach poza oś drogi lub poza drogę!
- Automatyczne światła długie:robią co chcą, oślepiają, wyłączają się za późno by po chwili odpalić znów prosto w twarz Tirowcowi - no i gdzie się k... pytam są moje pełne światłą matrycowe z wycinaniem pieszych i pojazdów!!! Te dwa tygodnie to zaraz będzie 2 lata!!!
- Automatyczne wycieraczki: jeżdżą po suchych szybach kiedy chcą i nie da się ich wyłączyć ani na tempomacie ani na autosteer.

Dodatkowo odkleiła się czarna maskownica przy prawym lusterku i mi głośno gwiżdże od 95 do 120km/h. Wiedziałem czego szukać gdyż poprzednio walczyłem z lewą maskownicą.

To jest jakiś dramat... To już nie jest cofanie się w rozwoju, to jest spierdalanie z pola walki i robienie z klientów królików doświadczalnych dziwnych pomysłów. Jak widzę testy ID.3 gdzie ładnie wycina samochody oraz wycieraczki reagują na deszcz a nie jeżdżą bez sensu to zaczynam myśleć o VW lub Audi, bo ja Teslę kupiłem właśnie dla technologii, a tu ssie coraz mocniej. Nawet jakby kurła się dało te wycieraczki wyłączyć, a tu nie!
 
Last edited:

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Wycieraczki da się wyłączyć.Masz same kłopoty z obsługą tego auta.pomijając fakt , że chyba egzemplarz jakiś trefny
Bronek, na AP nie da się wyłączyć wycieraczek. Tak samo jest ze światłami. Nie gadaj głupot. Jest to włączone na stałe. I włącza się po każdym wyłączeniu i ponownym włączeniu AP
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Ostatnio auto jeździ tylko wokół komina, wiec nie zauważyłem tych problemów po aktualizacji o których piszecie.
Jeżeli jednak dalej będą tak eksperymentować z podstawowymi funkcjami niezbędnymi w jeździe to słabo to widzę.
A tak w kontekście tych problemów Tesli, to kolejne jazdy testowe MB EQE przekonują mnie do tego wyboru coraz bardziej.
 
Top