Skandaliczna jakość samochodu

Michal

Moderator
cham i prostak obrażający kogokolwiek kto śmie krytykować Teslę
W dupie mam krytykowanie Tesli, po prostu rozbawiło mnie, że nazywasz moje wpisy wypocinami, podczas gdy sam siebie wychwalałeś po jakimś tam opisie przejazdu ;)

Ps. Obciąganie zmieniłem na wychwalanie, żeby było bardziej PG13 :)
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
Ja też mam pare teorii i przemyśleń na temat twoich postów .. ktoś płaci ci za te wypociny?

Wmawianie kolegom z forum że jeżdżą z telefonem w ręku jest słabe ... te kamery w środku naszych Tesli chyba Ty musisz obserwować.
No i zdecydowanie za wolno biegasz :)
Ej, nie obrazajmy sie wzajemnie. Na tym forum staramy sie trxymac poziom i jak ktos Ci sie nie podoba to go blokuj.

A kamera w srodku jest na bank uzywana, latwo sprawdzic, wez telefon do reki tak zeby kamera mogla to zobaczyc i odwroc w jego strone glowe.
Zdecydowanie szybciej zacznie od ciebie oczekiwac ruszeniem kierownicy. Jak telefon odsuniesz z pola widzenia kierownicy to sie uspokaja.
 

viallos

Pionier e-mobilności
sam siebie wychwalałeś
@Michal bo ja mam taki Teslowski 'American style' ... nie ważne jak się znasz, co robisz .. ale zawsze jesteś 'The Best'.


A kamera w srodku jest na bank uzywana
Zgadzam się i tego nie neguję... zbierają mnóstwo danych ... problemem zdaje się jest sposób w jaki te informacje przetwarzają i implementują w rozwiązaniach.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Mam juz ja prawie dwa lata, i tak jest caly czas, jedno poprawia, drugie zepsuja. Jedyne co sie nie zmienia to zle dzialajace wycieraczki. Troche je poprawili, ale wcale nie jest dobrze.
Podobnie ze swiatlami, ja juz wiem ze to nigdy dobrze nie zadziala.
Teraz doszedl autopilot, bylo zle, i jest zle tylko inaczej ;)
 

Michal

Moderator
Phantom braking (hamowanie z dupy) - miałem na całej trasie 3 razy i ciekawostka jest taka, że za każdym razem miałem w ręku telefon i nie było w okolicy żadnej przeszkody, wiaduktu, samochodu, no nic. Trzeci z tych przypadków wywołałem specjalnie i zadziałało. Trzeba wziąć do ręki telefon i się na niego gapić jakieś 10-20 sekund (albo udawać, ze się na niego gapisz). Możliwe, że podobne zachowanie wywołują inne zachowania pokazujące brak uwagi kierowcy - zamknięte oczy, odwracanie głowy, ... Tesla używa obecnie kamerki wewnętrznej do oceny zachowania kierowcy i widziałem kiedyś jakiś wpis na TT Greentheonly, w którym widać było filmik z przejazdu, w którym auto oceniało prawdopodobieństwo różnych zachować kierowcy (między innymi distracted, phone, eyes closed, ...) ale wtedy jeszcze nic z tym nie robili.
Podsumowując ten mój eksperyment - moim zdaniem osoby (@krzyss ;)), które w aucie z vision only nadal narzekają na phantom braking mają takie przypadki, bo gapią się w telefon :p
Zapomniałem napisać - wracając do Warszawy nie miałem hamowania ani razu, przy czym nie bawiłem się też telefonem. Co prawda nie jest to dokładnie ten sam odcinek, bo w przeciwnym kierunku, ale mam poczucie, że to chyba jednak telefon albo inne "odwracacze" uwagi powodują phantom braking przy vision only. Wcześniej przy radarze ewidentnie zdarzało się pod wiaduktami.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Zapomniałem napisać - wracając do Warszawy nie miałem hamowania ani razu, przy czym nie bawiłem się też telefonem. Co prawda nie jest to dokładnie ten sam odcinek, bo w przeciwnym kierunku, ale mam poczucie, że to chyba jednak telefon albo inne "odwracacze" uwagi powodują phantom braking przy vision only. Wcześniej przy radarze ewidentnie zdarzało się pod wiaduktami.
A ja uwazam ze to kwestia oswietlenia, noca mialem wiecej phantomow niz w dzien.
 

marmlo

Zadomawiam się
Nie mam autopilota ale dużo jeżdżę na tempomacie i już nie raz zaobserwowałem ze gdy się odwrócę do syna siedzącego w foteliku z tyłu za fotelem pasarzera i coś tam chwilę mu podaję czy poprawiam to wystarczy tylko trochę zbliżyć się do krawędzi pasa i już jest alarm. Usiłowałem wywołać ten sam efekt gdy patrzę na drogę i nigdy alarmu nie było mimo jechana prawie po krawędziach. Coś jest na rzeczy z tą kamerką.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Jestem ciekaw jak te nasze taksówki z tymi kamerami będą sobie radzić we mgle, to może być ciekawe doświadczenie…
Beda stawac i czekac na przybycie operatora ;)
 

Michal

Moderator
Po
Jestem ciekaw jak te nasze taksówki z tymi kamerami będą sobie radzić we mgle, to może być ciekawe doświadczenie…
Wrzucałem już gdzieś film w którym auto szybciej zauważa ciężarówkę we mgle niż my ja widzimy na filmie, więc auto będzie jechać szybciej i bezpieczniej niż Wy ;)
 
Top