Mindive

Fachowiec
Wątek dla zainteresowanych Skodą Enyaq. Wrzucam swoją konfigurację zamówioną na początku lutego, może pomoże innym. Termin produkcji: 17 tydzień roku
Screenshot_20210227-154619_Gmail.jpg
 

Mindive

Fachowiec
Razem z Fredrikiem Larssonem z FB grupy zrobiliśmy listę zauważonych bugów i życzeń do Skody, które społeczność by chciała poprawić lub wprowadzić w przyszłych aktualizacjach.

Lista po angielsku, można plusować pozycje, które uważamy za wartościowe dla nas lub dopisywać swoje własne. Tagi są nadawane przez moderatora. Wylewajcie swoje żale do woli - lista jest udostępniana ludziom z dev teamu Skody pracującymi nad kolejnymi updateami systemu :)

 

KorekSAN

Zadomawiam się
szkoda ze nie moge sie spodziewac elektrycznej klapy jako update :D
żebyś wiedział. Ale pocieszam się faktem że:
a) gdybym ja zamówił to pewnie bym czekał 3 miesiące dłużej na produkcję
b) musi być coś czego będę chciał w nastepnym samochodzie - na razie to ta klapa jest pierwsza na liście
 

kane

Nowy na Forum
żebyś wiedział. Ale pocieszam się faktem że:
a) gdybym ja zamówił to pewnie bym czekał 3 miesiące dłużej na produkcję
b) musi być coś czego będę chciał w nastepnym samochodzie - na razie to ta klapa jest pierwsza na liście
ja bylem pewien ze zamowilem.... (a raczej ze jest w standardzie) a tu psikus.
cos co bedzie w nastepnym samochodzie? zdecydowanie wentylowane fotele. mialem raz i tesknie.
 

Mindive

Fachowiec
Brytyjski kanał YT CarGurus UK zrobił test w kategorii rodziny SUV do £45 000. Wygrał Enyaq, w finale walczył z e-Niro. W teście nie było dostępnego Ionica czy EV6.

 

ATnet

Posiadacz elektryka
Widzialem Skode i IONIC5, w zyciu bym nie zaplacil za auto z napedem na jedna oske 250K, rozumiem ze Polacy sa przywiązani do marek niemieckich, ale za te pieniazki mozna nabyc zdecydowanie lepsze auto. Chocby te bebnowe hamulce w Skodzie to jakas kupa totalna….
 

ATnet

Posiadacz elektryka
L
Brytyjski kanał YT CarGurus UK zrobił test w kategorii rodziny SUV do £45 000. Wygrał Enyaq, w finale walczył z e-Niro. W teście nie było dostępnego Ionica czy EV6.

To moze tam inaczej kosztuja te auta, za eNiro full wypas z wszystkim co sie da zapłaciłem 185k, to do 256k za kure jest duża roznica….
 

solik

Pionier e-mobilności
To samo moze ktos powiedziec o tobie, 185k za C-SUV z napedem na przod gdzie za 199k jest TM3 SR+ z napedem na tyl i zdecydowanie ciekawszymi systemami/osiagami :) takze tego
 

JareG

Pionier e-mobilności
W tym przypadku CCC = Skoda jest za droga (IMHO).. nad TM3 można się zastanawiać :)

Pozdrawiam
 

ATnet

Posiadacz elektryka
To samo moze ktos powiedziec o tobie, 185k za C-SUV z napedem na przod gdzie za 199k jest TM3 SR+ z napedem na tyl i zdecydowanie ciekawszymi systemami/osiagami :) takze tego
Ale wierz mi że miałem dylemat, tyle ze Kijanka daje finansowanie na poziomie 0% co przekłada się na oszczędność kolejnych 12k.
Co przeważyło że Tesla ma mało wiarygodny serwis, a po drugie TM3 to maleńkie auto, a większy model Y to znowu bardzo duży skok cenowy nie wiadomo znowu za co....
Uważam że przy cenie Enyaka można kupić EV-6 które jest zdecydowanie lepszym autem z napędem 4x4, wielkościowo podobnym, lepiej wykonanym z dużo lepszymi multimediami, po prostu pod każdym względem lepszym.... Obejrzałem te germańskie wynalazki i żaden nie jest wart swojej ceny. Ani E-Tron ani ID.3-4 ani skoda. Mam wrażenie ze oni robią te auta za karę, bo muszą. Ford czy KIA widać ze się przyłożyli, ich auta maja jakąś koncepcję i realizują pomysł na swoją modłę. Grupa WV robi to jak zawsze, czyli nijak bez pomysłu i jakiegokolwiek polotu...
 

Najnowsze dyskusje

Top