Smart #1 - wrażenia

Michal

Moderator
Przywalić się można? Można ;)
 

inter

Pionier e-mobilności
Ja jestem pod wrażeniem tego jak ta marka się rozkręciła z malutkich samochodzików miejskich po elektryczne crossovery:)
Ta marka nie ma nic wspólnego z pierwszym właścicielem Swatchem.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Czyli w sumie najlepiej gdyby miały maksymalną moc ładowania DC na poziomie 11kW.
Nie.
Ale za starych czasów darmowych Lidli, widziałem wozidła które do końca trzymały dużą prędkość.
Nie pamiętam dokładnie modeli, jakiś MB czy Audi chyba, bodajże Arriya.
Więc 50 kWh przy 80% to jest taki sobie wynik.

Myślałem, że skoro w #1 dobrze zrobili max, to krzywą też, ale widać nie do końca
Ciekawe jak to się przełoży na średnią prędkość ładowania w całym zakresie?
 

vwir

Pionier e-mobilności
Ale za starych czasów darmowych Lidli, widziałem wozidła które do końca trzymały dużą prędkość.
Nie pamiętam dokładnie modeli, jakiś MB czy Audi chyba, bodajże Arriya.
Więc 50 kWh przy 80% to jest taki sobie wynik.
Jeszcze raz: znasz jakieś auto segmentu B (lub z początku segmentu C) które miałoby lepiej? Ja wiem, że Audi Q8 potrafi trzymać bardzo ładnie krzywą, ale to trochę inna cena, inne ogniwa, inny segment. Na samochody patrzy się przez pryzmat potencjalnych konkurentów w zbliżonym segmencie i zbliżonej kwocie. Wśród nich Smart #1 zdecydowanie jest bliżej czołówki. Jedyne auto w zbliżonej kwocie które jakie mi przychodzi do głowy i ma ciut lepszą krzywą jest MG4. Startuje niżej, ale trochę dłużej trzyma max, więc w sumie 10-80% ładuje bodajże 2 albo 3 minuty krócej. Uwaga uwaga - przy 80% ma już pomiędzy 50 a 60kW. Zupełnie jak Smart...
 
Top