Soft 2023.2.XX

Apolonia

Nowy na Forum
2023.2.12 u mnie na drogach lokalnych nic nie zmienia. Prędkości bierze nadal z kosmosu (czy google) moja trasa codzienna to 70km/h użycie AP raczej bez sensu (może o to chodzi). Zoe widzi to lepiej, bo ma 90 km/h na stałe i bierze ograniczenia ruchu z sieci. Na autostradzie w Tesli podobno jest lepiej. jakie są Wasze odczucia?
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
2023.2.12 u mnie na drogach lokalnych nic nie zmienia. Prędkości bierze nadal z kosmosu (czy google) moja trasa codzienna to 70km/h użycie AP raczej bez sensu (może o to chodzi). Zoe widzi to lepiej, bo ma 90 km/h na stałe i bierze ograniczenia ruchu z sieci. Na autostradzie w Tesli podobno jest lepiej. jakie są Wasze odczucia?
S i A śmigam na AP, na lokalnych zależy od farta - u mnie jak złapie znak 30t jako ograniczenie to później przez 2km aż do domu go tak trzyma.
 

Darek1

Posiadacz elektryka
AP rzadko., jak tylko złapię zająca to tempomat non stop. Czasami trzeba go wspomóc gazem.
Moje naturalne środowisko bytowania, to drogi podmiejskie
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
Ewidentnie coś zmienili w optymalizacji przy bateriach LFP. Dzisiaj (a aktualizacja mi wpadła w nocy) przy 90% mogłem z CCS'a ładować max 15kW (bateria rozgrzana była już wcześniej, nie dogrzewało w tym momencie) i było wyświetlone info, że prędkość mniejsza ze względu na "prawie pełną baterię". Przy 95% już chyba tylko max 12kW. Dalej już nie sprawdzałem, zabrakło mi cierpliwości:) Wcześniej z tego co kojarzę to spokojnie mogłem szarpać 30kW do nawet 95%...
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
2023.2.11 - przed chwila lądowałem 90% to miałem 47kw i powoli sobie spadało wiec u mnie bez zmian. Tez lfp
to może coś zmienili przy algorytmach grzania baterii? że przykładowo jak zaczynam ładowanie przy +80% to już nie warto rozgrzewać aku... ciekawe... :)
 
Top