Soft 2023.4

daniel

Señor Meme Officer
Super. Mam nadzieję, że nie tylko deutsche Autobahn dotknie ten Update, bo u nas rozpoznawanie znaków też mogłoby być lepsze.
U nas inżynierowie Tesli musieliby nauczyć rozpoznawać anulowanie ograniczenia po skrzyżowaniu które nie jest skrzyżowaniem, czego nie umieją nawet ludzie.
Na tym etapie korzystania z AP1 wolałbym, żeby Polska przestawiła się na niemiecki schemat - bez znaku nie ma zmiany.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja od roku staram się zrozumieć dlaczego w tym, samym miejscu na odcinku od zjazdu z S6 do najbliższej wioski raz jest 50km/h a innym razem 90 km/h. Myślałem, że to już poprawili jak pewnego razu było to właściwe 90. Potem gdy wróciło 50 myślalem, że gdy jedżę na FSD, ale to tez nie jest reguła. Mapa na oko ta sama. To dziwne.
Gdzie indziej jest znak 60km/h ale dla pow 3,5 DMC Tesla niepotrzebnie zwalnia ale po skrzyżowaniu wraca do 90km/h.
Nawet ten balagan jest bałaganiarski.
Są miejsca idealne a potem kaszana, jak jajeczko częściowo nieświeże...
 

gim-kg

Pionier e-mobilności

daniel

Señor Meme Officer
Nawet ten balagan jest bałaganiarski.
Są miejsca idealne a potem kaszana, jak jajeczko częściowo nieświeże...
Coś w tym jest, bo widzę np. znak odwołania na wizualizacji, a limit prędkości się nie zmienia. Rezultaty są dość chaotyczne przez co jeżdżenie na autopilocie jest utrudnione miejscami.
 

daniel

Señor Meme Officer
Top