Subiektywne wrażenia z jazdy testowej

coobin

Zadomawiam się
Mozesz kupic mobilnego Zencara 11kw za 1800 zl i efekt ten sam, to juz nie czasy gdzie trzeba miec boostera i przejsciowek za 5k w bagazniku.
Ja w ogóle nie widze sensu kupowania jakiekolwiek urządenia , bo i tak w trasie tego nie użyję, chyba, że awaryjnie a w domu to mi spokojnie starczy 2,5kw z gniazka.

A skoro mam siłe w domu to nie mogę sie połączyć tym gniazdem od siły do gniazda typ 2 ,po co są te "ładowarki" skoro w samochodzie jest pokładowa ?
 

vwir

Pionier e-mobilności
Zabezpieczenia (zarówno auta jak i użytkownika) i regulacja tego ile auto maksymalnie może pobrać (ile wytrzyma instalacja). Tyle - to jest główna rola EVSE.
 

Master

Fachowiec
NO ten booster to grubą kasę kosztuje. Kurczę 5 tys. a i tak sie u chłopa max 6,6kw podładujesz..

W trasie to tylko w awaryjnych przypadkach.

A z gniazda zwykłego doladowujesz do 100%, bo czytałem, że są problemy z tym i ładuje się ludzom do 97% i koniec ?
6,6kw W starej Maździe, nowa po lift będzie miała trzy fazową ładowarkę
 

Master

Fachowiec
Jak to nie wiedzą? od pół roku komunikowane to jest... Który dealer?
To normalne że nie wiedzą, muszą opchnąć to co im ewentualnie zostało. Ja jak kupowałem swoją to też nic nie wiedzieli na ten temat również na pytania które Można znaleźć folderze typu jaka tapicerka w wersji podstawowej
 

coobin

Zadomawiam się
To normalne że nie wiedzą, muszą opchnąć to co im ewentualnie zostało. Ja jak kupowałem swoją to też nic nie wiedzieli na ten temat również na pytania które Można znaleźć folderze typu jaka tapicerka w wersji podstawowej
Obawiam się, że nic nie zostało gdzie bym nie zadzwonił, to magiczne " właśnie sie sprzedał". Na otomoto jest ostatnia sztuka o ile faktycznie jeszcze aktualne , z drugiej strony nie mam cisnienia, mogę poczekać, jesli bedzie ładowarka 3f 11kw oraz lepsza krzywa ladowania.
 

lehuu

Nowy na Forum
Ja 2x jeździłem Madzią, pierwszy 2godziny, a drugi raz dostałem na 2 dni. W większości potwierdzam w/w opinie. Linia, cała bryła oraz wnętrze, w tym segmencie - piękne. Wyposażenie miałem jakieś wyższe Hikari, podobało mi się działanie asystenta świateł Led, mijania/ drogowe, wszystkie zabawki typu martwe pole, elektryczne ustawianie foteli, panele wewnętrzne, czuć tam kopię BMW w rozwiązaniach, intuicyjne. jak dla mnie super!
Machnął bym ręką na te drzwi tylne pod wiatr otwierane - trudno jedną wadę może mieć. Nie mogę nadal pokonać oporu do kupna bo niewystarczająca jest pojemność baterii. Netto 36KWH z tego odciąć część na szybki ubytek i to co musi w niej zostać to zasięg zrobił się 165km realnie. Mało przy tak słabym falowniku wewnętrznym 6,6KV co może przyjąć bateria. Ładowanie szybkie ze słupków to porażka kosztowa. Więc tylko doładowanie z domowego AC 230 ma sens. Jak to zrobić przy zasilaniu 1-fazowym szybko? nie da się. Moim zdaniem strzelili samobója. jesli Madzia ma być do jazdy wokół komina, jeśli ma lekką bo małą baterią, to powinna mieć bardzo rozbudowane ładowanie ze ściany co najmniej 11kv.
Pojechałem na basen w Markach k. Wawy, tam są ze 4 wallboxy, 3 po 11kv i 1 22kv za darmola. i co z tego? kiedy Madzia przyjmuje tylko 6,6kv. i to jednofazowo? miałem jeszcze 48% chciałem doładować do pełna i wyświetliło 3,5 godziny. Pod koniec pewnie jeszcze by zwolniło? Nie dam rady siedzieć w basenie 3 godziny! pojechałem do domu i dokończyłem z gniazdka 230v 6,5 godziny a tylko 50% do pełna mi brakowało. Porażka! najsłabszy punkt Madzi - ładowanie, jak dla mnie. Ładowanie tanim prądem, do tego została chyba stworzona? Ślepiam teraz na Peugeot 2008. Ten ma podobno falownik 3 fazowy, i podobno załaduję baterie - 7,5kv. Ciekawe czy to się sprawdzi.
 
Last edited:
Top