Ja 2x jeździłem Madzią, pierwszy 2godziny, a drugi raz dostałem na 2 dni. W większości potwierdzam w/w opinie. Linia, cała bryła oraz wnętrze, w tym segmencie - piękne. Wyposażenie miałem jakieś wyższe Hikari, podobało mi się działanie asystenta świateł Led, mijania/ drogowe, wszystkie zabawki typu martwe pole, elektryczne ustawianie foteli, panele wewnętrzne, czuć tam kopię BMW w rozwiązaniach, intuicyjne. jak dla mnie super!
Machnął bym ręką na te drzwi tylne pod wiatr otwierane - trudno jedną wadę może mieć. Nie mogę nadal pokonać oporu do kupna bo niewystarczająca jest pojemność baterii. Netto 36KWH z tego odciąć część na szybki ubytek i to co musi w niej zostać to zasięg zrobił się 165km realnie. Mało przy tak słabym falowniku wewnętrznym 6,6KV co może przyjąć bateria. Ładowanie szybkie ze słupków to porażka kosztowa. Więc tylko doładowanie z domowego AC 230 ma sens. Jak to zrobić przy zasilaniu 1-fazowym szybko? nie da się. Moim zdaniem strzelili samobója. jesli Madzia ma być do jazdy wokół komina, jeśli ma lekką bo małą baterią, to powinna mieć bardzo rozbudowane ładowanie ze ściany co najmniej 11kv.
Pojechałem na basen w Markach k. Wawy, tam są ze 4 wallboxy, 3 po 11kv i 1 22kv za darmola. i co z tego? kiedy Madzia przyjmuje tylko 6,6kv. i to jednofazowo? miałem jeszcze 48% chciałem doładować do pełna i wyświetliło 3,5 godziny. Pod koniec pewnie jeszcze by zwolniło? Nie dam rady siedzieć w basenie 3 godziny! pojechałem do domu i dokończyłem z gniazdka 230v 6,5 godziny a tylko 50% do pełna mi brakowało. Porażka! najsłabszy punkt Madzi - ładowanie, jak dla mnie. Ładowanie tanim prądem, do tego została chyba stworzona? Ślepiam teraz na Peugeot 2008. Ten ma podobno falownik 3 fazowy, i podobno załaduję baterie - 7,5kv. Ciekawe czy to się sprawdzi.