Subiektywne wrażenia z jazdy testowej

coobin

Zadomawiam się
@Master Kolego możesz zrobić zdjęcie tapicerki?

W sumie w tych tańszych wersjach jest inna tapicerka a wszystkie testówki maja wypas i nie wiem jak ona wygląda a w katalogu wiele nie widać.
 

Master

Fachowiec
@Master Kolego możesz zrobić zdjęcie tapicerki?

W sumie w tych tańszych wersjach jest inna tapicerka a wszystkie testówki maja wypas i nie wiem jak ona wygląda a w katalogu wiele nie widać.
Tapicerka jest materiałowa , całkiem przyjemna , różni się od podobnie wyglądającej w wersji wyższej jedynie bokami fotela które w najtańszej wersji są czarne a w wyższej białe jak podłokietnik.
Material na siedzisku praktycznie identyczny
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    2,6 MB · Liczba wyświetleń: 10
  • image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Liczba wyświetleń: 12
  • image.jpg
    image.jpg
    3 MB · Liczba wyświetleń: 9
  • image.jpg
    image.jpg
    2,5 MB · Liczba wyświetleń: 12

Master

Fachowiec
Jest inny większy problem niż tapicerka z najtańsza wersja wg kolejności ważności
1. Brak wejścia bezkluczykowego, musisz otworzyć drzwi z pilota nie wystarczy dotknąć ręką a kluczyki mieć w torbie
2. Brak spryskiwaczy przednich reflektorów ,Że one są takie trochę schowane lekko pod maską nie umyją się od padającego deszczu same
 

coobin

Zadomawiam się
Jest inny większy problem niż tapicerka z najtańsza wersja wg kolejności ważności
1. Brak wejścia bezkluczykowego, musisz otworzyć drzwi z pilota nie wystarczy dotknąć ręką a kluczyki mieć w torbie
2. Brak spryskiwaczy przednich reflektorów ,Że one są takie trochę schowane lekko pod maską nie umyją się od padającego deszczu same
Dzieki za zdjęcia. A to moje zużycie podczas jazdy próbnej.
 

Attachments

  • IMG_20220606_180615.jpg
    IMG_20220606_180615.jpg
    2,8 MB · Liczba wyświetleń: 23

Master

Fachowiec
Dzieki za zdjęcia. A to moje zużycie podczas jazdy próbnej.
Wychodzi zasięg 182 km
Jak na auto demo to ok
Ja miałem w pierwszym roku Max 210 km latem a minimum zima 160 km zasięgu
Obecnie po 28 k na razie 195km latem i 155 zima
Te wartość są skrajne - Max i min
Podejrzewam ze tego lata uzyskam Ok 200-205km zasięgu Max
 

coobin

Zadomawiam się
Wychodzi zasięg 182 km
Jak na auto demo to ok
Ja miałem w pierwszym roku Max 210 km latem a minimum zima 160 km zasięgu
Obecnie po 28 k na razie 195km latem i 155 zima
Te wartość są skrajne - Max i min
Podejrzewam ze tego lata uzyskam Ok 200-205km zasięgu Max
Niestety zasięg to nie jest mocna strona tego samochodu, ale to wszyscy już wiemy.

Natomiast jak sprawdzałem na planerze, to nawet 400km da sie przejechac tym samochodem. Od wielkiego dzwona to naprawdę nie widzę problemu.

Widze tylko jeden problem, dojezdzam do ładowarki a ona nie działa , jadę do drugiej a tam kolejka, wiadomo im wieksza bateria tym rzadziej trzeba sie zatrzymywać i bufor jest wiekszy.

W moim przypadku jednak to problem teoretyczny, bo ja tym samochodem bede jezdził w tzw trasy 1 góra 2 razy w roku. 90% tras to do 15 km dziennie.

Kurczę daliby 40kwh baterię i samochód mógłby konkurować z Kia Soul.

Rozważam trzy samochody. Leaf, Mazda i Esoul , kazdy z nich ma jakieś wady. Zaden nie jest idealny, ale ogolnie jednak Kia wygrywa w sensie zasiegu i uzytecznosci. MX-30 za to kupuje się sercem.
 
Last edited:

Master

Fachowiec
Niestety zasięg to nie jest mocna strona tego samochodu, ale to wszyscy już wiemy.

Natomiast jak sprawdzałem na planerze, to nawet 400km da sie przejechac tym samochodem. Od wielkiego dzwona to naprawdę nie widzę problemu.

Widze tylko jeden problem, dojezdzam do ładowarki a ona nie działa , jadę do drugiej a tam kolejka, wiadomo im wieksza bateria tym rzadziej trzeba sie zatrzymywać i bufor jest wiekszy.

W moim przypadku jednak to problem teoretyczny, bo ja tym samochodem bede jezdził w tzw trasy 1 góra 2 razy w roku. 90% tras to do 15 km dziennie.

Kurczę daliby 40kwh baterię i samochód mógłby konkurować z Kia Soul.

Rozważam trzy samochody. Leaf, Mazda i Esoul , kazdy z nich ma jakieś wady. Zaden nie jest idealny, ale ogolnie jednak Kia wygrywa w sensie zasiegu i uzytecznosci. MX-30 za to kupuje się sercem.
Sprawa jest prosta. Musisz się stanowić po co potrzebujesz. Ja potrzebuję do dojazdu do pracy. To tutaj Komfort cisza jakoś podróży najlepszy będzie miała Mazda. Z drugiej strony kupowanie auta tylko na jakąś potrzebę różnie się Kończy. Bo jeżeli musisz akurat całą rodzinę zawieść to niestety się męczysz a taki leaf weźmie całą rodzinę bez problemu. Ja miałam zamówionego Nissan pojechałem zobaczyć Mazdę i zrezygnowałem z Nissan . Jeśli chodzi o trasę to jak zauważyłeś pewnie na Forum jest dużo krytyków Mazdy. Więc dlatego pewnego dnia udałem się na przejażdżkę z nad morza do Warszawy 460 km. Na ładowarka ch straciłem w jedną stronę 86 min w stronę powrotną 82 min. Za każdym razem planowałem to łącznie z McDonaldem który trwał około 40 min. Dało radę i najciekawsze jest to że upały był do 32°. Nissan by się dawno poddała ze względu na temperaturę i brak chłodzenia. Mazda nawet nie targnęła jeśli chodzi o jaką temperaturę trzymała cały czas ją w ryzach. Prędkość do Warszawy była 105 km/h
Ogólnie to jest wyzwanie planowanie trasy z takim autem ale narazie Auto jest elektrycznych tak mało że w ogóle to nie stanowi żadnego problemu. Wszystko sobie sprawdzasz i planuje sobie trasę tam gdzie ładowarek jest więcej żeby mieć na wypadek jakąś w pobliżu. Poza tym kupiłem też ładowarkę która ma wszystkie końcówki świata że mogę się nawet ładować na wsi u gospodarza
Juice booster 2
 

coobin

Zadomawiam się
Sprawa jest prosta. Musisz się stanowić po co potrzebujesz. Ja potrzebuję do dojazdu do pracy. To tutaj Komfort cisza jakoś podróży najlepszy będzie miała Mazda. Z drugiej strony kupowanie auta tylko na jakąś potrzebę różnie się Kończy. Bo jeżeli musisz akurat całą rodzinę zawieść to niestety się męczysz a taki leaf weźmie całą rodzinę bez problemu. Ja miałam zamówionego Nissan pojechałem zobaczyć Mazdę i zrezygnowałem z Nissan . Jeśli chodzi o trasę to jak zauważyłeś pewnie na Forum jest dużo krytyków Mazdy. Więc dlatego pewnego dnia udałem się na przejażdżkę z nad morza do Warszawy 460 km. Na ładowarka ch straciłem w jedną stronę 86 min w stronę powrotną 82 min. Za każdym razem planowałem to łącznie z McDonaldem który trwał około 40 min. Dało radę i najciekawsze jest to że upały był do 32°. Nissan by się dawno poddała ze względu na temperaturę i brak chłodzenia. Mazda nawet nie targnęła jeśli chodzi o jaką temperaturę trzymała cały czas ją w ryzach. Prędkość do Warszawy była 105 km/h
Ogólnie to jest wyzwanie planowanie trasy z takim autem ale narazie Auto jest elektrycznych tak mało że w ogóle to nie stanowi żadnego problemu. Wszystko sobie sprawdzasz i planuje sobie trasę tam gdzie ładowarek jest więcej żeby mieć na wypadek jakąś w pobliżu. Poza tym kupiłem też ładowarkę która ma wszystkie końcówki świata że mogę się nawet ładować na wsi u gospodarza
Juice booster 2
NO ten booster to grubą kasę kosztuje. Kurczę 5 tys. a i tak sie u chłopa max 6,6kw podładujesz..

W trasie to tylko w awaryjnych przypadkach.

A z gniazda zwykłego doladowujesz do 100%, bo czytałem, że są problemy z tym i ładuje się ludzom do 97% i koniec ?
 

solik

Pionier e-mobilności
Mozesz kupic mobilnego Zencara 11kw za 1800 zl i efekt ten sam, to juz nie czasy gdzie trzeba miec boostera i przejsciowek za 5k w bagazniku.
 
Top