Subiektywne wrażenia z jazdy testowej

Master

Fachowiec
wlasnie watpliowsci co do baterii spowodowaly, ze zrezygnowalem z wyboru mazdy. juz byl w ogrodku, juz wital sie z gaska, ale jednak nie.


m.in. takie opinie utwierdzily mnie w przekonaniu, ze obecny mx jest jednak czyms przejsciowym. wielka szkoda. wyglada swietnie, jest oryginalne, ale jednak dla mnie malo funkcjonalne. moze nastepnym razem, ale biorac pod uwage polityke mazdy, chyba jednak do tego nie dojdzie :(
Powiem szczerze ze jestem w szoku , 117km zasięgu po naładowaniu do 100%
Mam 10k i jeździłem w -10 nigdy mniej niż 150-155km . To może wynikać z ktortkich odcinków , parkowania na zewnątrz , ogrzewania na 20st w środku . Dla mnie absurd. Poznałem kiedyś serwisanta Tesli z Norwegii , do niego tesle przyjeżdżały z zamrożona przednia szyba i kierowca w kożuchu tez z tego można by uknuc jakaś historie . Tak samo ten test jest niemiarodajny , polecam Bjorn Nyland testy Mx30 oraz Honda e. Ta sama bateria , chociaż testowane w innych warunkach ale daje to obraz baterii. Wszystko zależy od tego jak z tego korzystasz
 

Master

Fachowiec
wlasnie watpliowsci co do baterii spowodowaly, ze zrezygnowalem z wyboru mazdy. juz byl w ogrodku, juz wital sie z gaska, ale jednak nie.


m.in. takie opinie utwierdzily mnie w przekonaniu, ze obecny mx jest jednak czyms przejsciowym. wielka szkoda. wyglada swietnie, jest oryginalne, ale jednak dla mnie malo funkcjonalne. moze nastepnym razem, ale biorac pod uwage polityke mazdy, chyba jednak do tego nie dojdzie :(
Przeanalizowałem jeszcze raz recenzje tego Norwega i mogę śmiało powiedzieć ze warunki w jakich ocenia auto są niespotykane w Polsce
- odwołuje się do temperatury -20 do -15 st
- parkuje auto na zewnątrz ( potrzebuje grzania baterii)
- wnioski wyciągał przy parkowaniu na - 20 st i krótkich trasach i niepotrzebnie mąci w głowach podawaniem jakiegos ekstremum tylu zasięg 117km przy 100%
Proszę zwrócić uwagę na zdjęcie do testu - na temp na wyswietlaczu - 15 st , w tych warunkach ma zasięg 144KM I 87% co daje realnie 165 KM przy pełnej baterii, wiec nie wiem o co mu chodzi . Jakiś troll czy co ?
Ponadto samo nagranie jest w okolicy temperatury 0 stopni może -2 ze względu na śnieg na zewnątrz , w tych warunkach auto pokazuje mu 192 Km zasięgu !!! To
Lepiej niż mi wychodzi
Wszystko się zgadza tylko komentarz jest bez sensu. Ja kupiłem auto z pełną świadomością zasięgu i nie oczekuje ze nagle pojedzie mi 400 lub 300 zima km na jednym ładowaniu jak Kona 64kwh . Coś za coś .
 

Michal_Wawa

Nowy na Forum
Nie chce mi się specjalnie jechać do salonu bo nie mam w pobliżu akurat no i nie wiadomo czy akurat cx30 będzie. Auto mi się podoba i bardzo cenię tą markę jako nudnawe ale bardzo bezawaryjne sprzęty. Ale pytanie do praktyków. Jak jest z miejscem z tyłu? Nie chodzi mi o podróż Warszawa-Paryż tylko najwyżej Warszawa-Łódź :) Czy dwie zdrowe osoby o wzroście ponad 175cm się tam zmieszczą? I czy rejestracja jest na 5 osób?
 

Master

Fachowiec
Rejestracja 5 osób
Wejdą 2 dorosłe
Szału nie ma , klaustrofobicznie
140-150 spokojnie zrobi , jadąc 105 km/h wyjdzie 16-17 kw na 100km
Zima w mrozie -10 może być lekki problem - zalecana „jazda za Tirem”
 
Last edited:

Michal_Wawa

Nowy na Forum
To przy takim, nieukrywajmy bardzo mizernym zasięgu, musi im cenowo rura zmięknąć. To kosztuje koło 130 tys zł, ale zasięg 150km to naprawdę lipa. Musiałoby to kosztować max 110 minus dofinansowanie rządowe czyli by wyszło koło 90 lub mniej (karta rodziny). Inaczej to ciemno widzę mimo dużej sympatii do mazdy.
 

Master

Fachowiec
To przy takim, nieukrywajmy bardzo mizernym zasięgu, musi im cenowo rura zmięknąć. To kosztuje koło 130 tys zł, ale zasięg 150km to naprawdę lipa. Musiałoby to kosztować max 110 minus dofinansowanie rządowe czyli by wyszło koło 90 lub mniej (karta rodziny). Inaczej to ciemno widzę mimo dużej sympatii do mazdy.
Ja kupiłem w 1 edycji wersja podstawowa biała i dostałem dotacje 18750
Wyszlo 107k - wg mnie Ok cena za to wyposażenie . Na dojazdy do roboty to kozackie autko. Mam prawie 13k zrobione od listopada
 

Master

Fachowiec
To przy takim, nieukrywajmy bardzo mizernym zasięgu, musi im cenowo rura zmięknąć. To kosztuje koło 130 tys zł, ale zasięg 150km to naprawdę lipa. Musiałoby to kosztować max 110 minus dofinansowanie rządowe czyli by wyszło koło 90 lub mniej (karta rodziny). Inaczej to ciemno widzę mimo dużej sympatii do mazdy.
Małe sprostowanie zasięg mi obecnie pokazuje 185-200km do 0%
155 miałem najmniej zima w mrozie
 

Michal_Wawa

Nowy na Forum
Niestety, u mnie warunkiem koniecznym jest zasięg min. 250km (jadąc spokojnie) żeby dojechać na Warmię. Nie mam zamiaru w takiej "trasie" myśleć nad zasięgiem.
 
Top