pmlody
Pionier e-mobilności
Dwa.To, że Warszawa ma jeden Supercharger i to jeszcze w Ząbkach a nic na południu-zachodzie (wyjazd na Kraków, Poznań, Łódź, Wrocław etc.) to niezły absurd.
Dwa.To, że Warszawa ma jeden Supercharger i to jeszcze w Ząbkach a nic na południu-zachodzie (wyjazd na Kraków, Poznań, Łódź, Wrocław etc.) to niezły absurd.
Ten drugi to się naprawdę nie liczy. Fatalnie położony.Dwa.
to jest taki Urban Supercharger, 60kW to jest tylko oczko lepiej od starych stacji GreenWay (i nawet gorzej od współdzielonych stacji greenway). Plus płatny parking z krótszym limitem niż w Poznaniu (co też jest imho kuriozum – dla 3/Y, ew. nowych S/X to ja rozumiem że 30min może wystarczyć, ale na V2 z podziałem to max połowa baterii wpadnie).Dwa.
Ale formalnie jest... 🤔to jest taki Urban Supercharger, 60kW to jest tylko oczko lepiej od starych stacji GreenWay (i nawet gorzej od współdzielonych stacji greenway). Plus płatny parking z krótszym limitem niż w Poznaniu (co też jest imho kuriozum – dla 3/Y, ew. nowych S/X to ja rozumiem że 30min może wystarczyć, ale na V2 z podziałem to max połowa baterii wpadnie).
To, że Warszawa ma jeden Supercharger i to jeszcze w Ząbkach a nic na południu-zachodzie (wyjazd na Kraków, Poznań, Łódź, Wrocław etc.) to niezły absurd.
Ale jaki jest sens nastawiać wokół W-wy "x" SuCów, jak mają być w trasie dostępne? Zresztą konkurencja jest potrzebna i chwała jej za to, że stawia, jak i gdzie może. Na szczęście Teslę można naładować gdziekolwiek, więc korzystajmy.Tymczasem Ekoen robi trzeci "hub" na 6 stanowisk po 350 KW w tych okolicach. To znaczy że w sumie w ciągu dwóch lat technicznie dałoby się otworzyć 3 superchargery po 8 stanowisk 250 KW w Wawie w południowo-zachodnich okolicach jakby ktoś wcześniej się za to zabrał.
Podważasz strategię Tesli. Abonament jest dla innych, niż Tesla.Tesla powinna wprowadzić abonament na Superchargery (na wzór innych firm) i z tych środków wspierać rozwój sieci. Za cenę połowy abonamentu Netflixa, czyli około 30 zł, byłyby fundusze na dofinansowanie i finansowanie infrastruktury pod Superchargery.
Akurat SuC na obwodzie Warszawy to dobry pomysł bo schodzi sie tu lukla drog transytwych. Do tego Warszawa jest celem dla wielu osób.Ale jaki jest sens nastawiać wokół W-wy "x" SuCów, jak mają być w trasie dostępne? Zresztą konkurencja jest potrzebna i chwała jej za to, że stawia, jak i gdzie może. Na szczęście Teslę można naładować gdziekolwiek, więc korzystajmy.