SUC Poznań

to jest taki Urban Supercharger, 60kW to jest tylko oczko lepiej od starych stacji GreenWay (i nawet gorzej od współdzielonych stacji greenway). Plus płatny parking z krótszym limitem niż w Poznaniu (co też jest imho kuriozum – dla 3/Y, ew. nowych S/X to ja rozumiem że 30min może wystarczyć, ale na V2 z podziałem to max połowa baterii wpadnie).
 

pmlody

Pionier e-mobilności
to jest taki Urban Supercharger, 60kW to jest tylko oczko lepiej od starych stacji GreenWay (i nawet gorzej od współdzielonych stacji greenway). Plus płatny parking z krótszym limitem niż w Poznaniu (co też jest imho kuriozum – dla 3/Y, ew. nowych S/X to ja rozumiem że 30min może wystarczyć, ale na V2 z podziałem to max połowa baterii wpadnie).
Ale formalnie jest... 🤔
 

tygrysm

Fachowiec
To, że Warszawa ma jeden Supercharger i to jeszcze w Ząbkach a nic na południu-zachodzie (wyjazd na Kraków, Poznań, Łódź, Wrocław etc.) to niezły absurd.

Tymczasem Ekoen robi trzeci "hub" na 6 stanowisk po 350 KW w tych okolicach. To znaczy że w sumie w ciągu dwóch lat technicznie dałoby się otworzyć 3 superchargery po 8 stanowisk 250 KW w Wawie w południowo-zachodnich okolicach jakby ktoś wcześniej się za to zabrał.
 

GrzesiekG

Fachowiec
Tymczasem Ekoen robi trzeci "hub" na 6 stanowisk po 350 KW w tych okolicach. To znaczy że w sumie w ciągu dwóch lat technicznie dałoby się otworzyć 3 superchargery po 8 stanowisk 250 KW w Wawie w południowo-zachodnich okolicach jakby ktoś wcześniej się za to zabrał.
Ale jaki jest sens nastawiać wokół W-wy "x" SuCów, jak mają być w trasie dostępne? Zresztą konkurencja jest potrzebna i chwała jej za to, że stawia, jak i gdzie może. Na szczęście Teslę można naładować gdziekolwiek, więc korzystajmy.
 

tygrysm

Fachowiec
SuCi powinny być i w trasie i w miastach dla tych co nie mogą się ładować w domu, a najlepiej w miastach przy trasie. Każda z trzech lokacji Ekoenu w Warszawie jest bliżej obwodnicy Warszawy i wylotów na Kraków, Katowice i Poznań niż Lućmierz, Poznań czy Kraków mają do pobliskich tras przelotowych. Mi bardziej chodzi o to, że miejscówki na 8 stanowisk V3 da się ogarniać i to w miarę gęsto na przykładzie Ekoenu tylko Tesli nie idzie.
 

SylB

Fachowiec
Tesla powinna wprowadzić abonament na Superchargery (na wzór innych firm) i z tych środków wspierać rozwój sieci. Za cenę połowy abonamentu Netflixa, czyli około 30 zł, byłyby fundusze na dofinansowanie i finansowanie infrastruktury pod Superchargery.
 

inter

Pionier e-mobilności
Tesla powinna wprowadzić abonament na Superchargery (na wzór innych firm) i z tych środków wspierać rozwój sieci. Za cenę połowy abonamentu Netflixa, czyli około 30 zł, byłyby fundusze na dofinansowanie i finansowanie infrastruktury pod Superchargery.
Podważasz strategię Tesli. Abonament jest dla innych, niż Tesla.
 

kubatar

Posiadacz elektryka
Ale jaki jest sens nastawiać wokół W-wy "x" SuCów, jak mają być w trasie dostępne? Zresztą konkurencja jest potrzebna i chwała jej za to, że stawia, jak i gdzie może. Na szczęście Teslę można naładować gdziekolwiek, więc korzystajmy.
Akurat SuC na obwodzie Warszawy to dobry pomysł bo schodzi sie tu lukla drog transytwych. Do tego Warszawa jest celem dla wielu osób.
Myślę ze istniejący SuC w Zabkach ma dobra lokalizację.
 
Top