SuC Wrocław

nabrU

Moderator
Wyczyściłem trochę wątek. A jak ktoś chce dalej podyskutować na temat ładowania powyżej 80% na SuC to zapraszam tutaj:

 

nabrU

Moderator
Oczywiście, że tak lokalizacja jest bardzo dobra, nareszcie ktoś w Tesli zaczął myśleć... jezeli chodzi o lokalizacje. Zbieg A4 (wschód-zachód) i A8 (północ-południe).

Raczej zadecydował dostęp do infrastruktury energetycznej:

1749393204578.png

Ja sądzę, że w Tesli nie pracują 'półgłówki' i nie wyczarują nagle wzdłuż A4 czy A8 porządnej linii energetycznej na potrzeby SuC, gdy jej tam po prostu nie ma. Można poniżej sprawdzić samemu jak pusto jest wzdłuż A4 czy A8:

 
Raczej zadecydował dostęp do infrastruktury energetycznej:

View attachment 28892

Ja sądzę, że w Tesli nie pracują 'półgłówki' i nie wyczarują nagle wzdłuż A4 czy A8 porządnej linii energetycznej na potrzeby SuC, gdy jej tam po prostu nie ma. Można poniżej sprawdzić samemu jak pusto jest wzdłuż A4 czy A8:

O rety, pod kątem nadziei na lepsze ładowanie na S8 gdy się jedzie z/do Wrocławia to ta mapa jest przerażająca.
Za to "nowy" przebieg A4 jeśli do niego dojdzie (bo nie wiem na czym stanęło…) całkiem całkiem.
 

archi

Model III HL
Z tymi kolesiami co budują to pewnie już jak rodzina jesteście?
Pozdrów ich od całego Elektrowozu 😉.
I podziękuj za dobrą robotę!
Podczas budowy SUC jest kilka takich dobrych ekip (różne firmy, wykonawcy) m.in;):
  • rowy i kable z trafo,
  • wykopy pod fundamenty szaf i stacji + montaż urządzeń,
  • posadowienie trafo,
  • elektrycy,
  • brukarze
Rzeczywiście, dobre słowo się należy, za tę szybką i solidną robotę (y)

PS Za taki nadzór, powinny być 2 lata ładowania za free na tym SUC 😜
 

nabrU

Moderator
Rzeczywiście, dobre słowo się należy, za tę szybką i solidną robotę (y)

Skończą, przykryją pokrowcami i znowu będzie marudzenie :p
 
Top