super stable table-pedal (super stejbl tejbl pedal)

teślomierz

Fachowiec
Czy "super stable ...." , dziala tak , że jak dam w palnik, bo uciekam przed zagrożeniamm ze 100km/h do np. 200 ( a to u mnie chwilka), to mi to 200 zostanie jak puszczę gaz ?
nie potrafisz przelozyc nogi z gazu na hamulec?
przy lekkim nacisnieciu hamulca by hamował silnikiem bez zaciskania tarcz.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
nie potrafisz przelozyc nogi z gazu na hamulec?
przy lekkim nacisnieciu hamulca by hamował silnikiem bez zaciskania tarcz.
Niektóre firmy tak robią ale to bardziej skomplikowane rozwiązanie. Łatwiej rekuperację wyrzucić w pedał gazu jak hamowanie silnikiem tylko mocniej.
Oczywiście na początku każdy użytkownik ICE po odpuszczając po raz pierwszy gaz stwierdza że to głupie by po 3 dniach przekonywać innych ze to super sprawa.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Niektóre firmy tak robią ale to bardziej skomplikowane rozwiązanie. Łatwiej rekuperację wyrzucić w pedał gazu jak hamowanie silnikiem tylko mocniej.
Oczywiście na początku każdy użytkownik ICE po odpuszczając po raz pierwszy gaz stwierdza że to głupie by po 3 dniach przekonywać innych ze to super sprawa.
Ja już jeżdżę BEV trochę więcej niż 3 dni, i nadal uważam, że to głupie. Żeglowanie po zwolnienbiu pedału gazu bardziej by mi odpowiadało (najlepiej, aby to użytkownik mógł ustawić, jak ma się zachowywać samochód po zwolnieniu pedału gazu).
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
A nie ma juz w ustawieniach 3 rodzajów ? .Nawet nie sprawdzałem bo akurat dla mnie to super sprawa od samego początku
W moim samochodzie nie ma ustawienia "żeglowanie".
 

arnoldd

Posiadacz elektryka
Cholera - jak tak czytam to ta moja kijanka jest coraz fajniejsz - koreanczycy odrobili lekcje. :)

Ładowanie w uj szybkie, pokazuje wszystkie punkty ładowania (no prawie - SuC-ów nie :) ) a rekuperacji ma kilka możliwości ustawień -łącznie z trybem "żeglowania" (a i w tym dwa "podtryby" z zauważaniem bądź nie aut z przodu)
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Ja już jeżdżę BEV trochę więcej niż 3 dni, i nadal uważam, że to głupie. Żeglowanie po zwolnienbiu pedału gazu bardziej by mi odpowiadało (najlepiej, aby to użytkownik mógł ustawić, jak ma się zachowywać samochód po zwolnieniu pedału gazu).
Ale jeździłeś w tym trybie 3 dni pod rząd po mieście czy włączyłeś kilka razy i stwierdziłeś ze bez sensu?

Kiedyś w pracy zrobiliśmy grę w której były 2 rodzaje sterowania i użytkownicy zawsze preferowali to gorsze ale bardziej intuicyjne. To drugie umożliwiało zdobycie lepszych wyników w grze ale użytkownicy nie potrafili sie przestawić, dlatego używało go tylko kilka % użytkowników. Gdyby Tesla dała możliwość wyłączenia e-pedal to pewnie byłoby podobnie i większość wyłączałaby to w pierwszych minutach tak jak tobia użytkownicy w Kia którzy wolą miec kontrolę nad tym czy rekuperacja jest czy nie jest.

Na autostradzie taki e-pedal juz nie jest taki świetny gdy wyłączamy tempomat. Ale jako całość wole to rozwiązanie.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
W moim samochodzie nie ma ustawienia "żeglowanie".
Fakt nie ma , a były .!!!

Początkowo dwa :jak ze starym automatem czyli toczenie i jak na luzie
Potem doszedł trzci - epedal .
Byl wybór, ale widocznie coś ludzie narzekali ze im sie pierdzieli lub rekuperacja wg Tesli zwieksza per saldo zasięg
Choć są inne zdania że jazda na luzie to robi , to mniejszość kierowcow
Teraz tylko mamy ruszanie na śliskim
Mając kilkanascie automatów nienawidzilem tych bez autostopu, z tym toczeniem.
Każdy ma inaczej .
 
Top