Suzuki Across Plug-in ładowanie

Picek7

Zadomawiam się
Czy posiadając wallconnector 3 generacji Tesli mogę ładować nim Suzuki Acrossa Plug-in? Wtyczki maja takie same tylko załączona do Acrossa fabryczna ładowarka jest 1-fazowa.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Wallconnector nie ma natężenia prądu. Wallconnector ma _możliwość_ podania maksymalnego prądu o danej wartości. Gdy auto poprosi o mniej to dostanie mniej.
To jest tak samo jak z przyłączem w domu. Jeśli masz trójfazowe przyłącze 14kW to nie oznacza, że każde urządzenie które wpinasz do sieci musi pobierać 14kW z trzech faz.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
WallConnector też będzie ładował z jednej fazy, bo ilość faz będzie determinowana przez Twój samochód. Jak masz ładowarkę jednofazową to na jednej będziesz ładował. Różnica będzie tylko w mocy ładowania. Ładowarki do łądowania pluginów to najcześciej cegły pod 230V a tam masz ograniczenie do 8-10A (2-2.3kWh). Z WC będziesz ładował pewnie 16A (3.3-3.6kWh) o ile ładowarka w Twoim Aucie na to pozwala.
 

Michal

Moderator
Jeśli ma instalację elektryczna, która sobie poradzi, to WC można ustawić nawet na 22 kW i wtedy on działą na 32A, co powinno dać na jednej fazie 7,3 kW.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Jeśli ma instalację elektryczna, która sobie poradzi, to WC można ustawić nawet na 22 kW i wtedy on działą na 32A, co powinno dać na jednej fazie 7,3 kW.
Na szybko sprawdzając to Across ma opcję 32A, więc jeśli zabezpieczenia w domu pozwalają to hulaj dusza:D Będzie dużo szybciej niż z gniazdka.
 
Top