Szybka trasa TM3LR ponad 1300km i wnioski

Bronek

Pionier e-mobilności
Ad dalsze podróże Teslą, to sporadycznie to robię z powodu typu auta (osobowe), a nie marki czy napędu.
Że FSD to cały czas eksperyment na żywym organiźmie, też jest w jego opisie na stronie ale dosyć sprytnie umieszczone i sformułowane.
AD zjazdy - teraz to spokojnie i elegancko. Na początku potrafiła to robić przy 140 przytulając się niemal do barierki. Efekt Parku Rozrywki gwarantowany.
Parkowanie! Przestała mi parkować jak nie ma Lini. Do tej pory (porównując np z Nissanem) robiła mi to szybciej i pewniej na granicy strachu ale jako tako.
Znajdywała miejsce między autami. Teraz już nie.
Brak 360 powoduje iż czasem nie wiadomo co wybrała w parkowaniu prostopadłym - raz np trawnik.

Problemem dodatkowym jest "rozdwojenie jaźni" programistów spowodowane ograniczeniami prawnymi w stosowaniu autonomi
I monogość rozwiązań drogowych i praw.
FSD to jak funkcja masażu w drogim odkurzaczu, dokupujemy przystawkę bo a nuż się przyda, tym bardziej że może zdrożeć.
Podobnie kupuje maszynki do golenia w full opcji, gdzie potem te wszystkie końcówki leżą nieużywane. Ale są.
Ewidentnie co wyróżnia Teslę , to nadzieja i możliwości doskonalenia i zmian w samochodzie. Czasem to płonne nadzieje ale gdybym nie kupił z 27tys FSD byłbym tej nadzieję pozbawiony i jednak miłej zabawy. Bo tak to traktuję jak kosztowny lunapark. Czujmy się w nim Vipami co ich rżną kelnerzy na kasę.
 

rawier

Posiadacz elektryka
Funkcja zmiany pasa ruchu zmienia pas ostrożnie i powoli. Upewnia się, że pas jest pusty. Jest to sposób na zmianę pasa bez wyłączania Autosteer. Najlepsza funkcja, lecz nie warta 20k PLN.
na tym mi chyba najbardziej zależało - po prostu upierdliwe jest włączanie ponownie autopilota po zmianie pasa, parę razy zdarzyło mi się włączyć go za wcześnie i wtedy samochód nieprzyjemnie szarpie o_O powodując lekką dezorientację u kierowców za tobą.
Ale dzięki - wyleczyłeś mnie :cool:🍻
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Coś nie bardzo tu się chyba rozumiemy... Po wrzuceniu kierunkowskazu i u niektórych lekkim ruchu kierownicą sama wyprzedza i zmienia pas.
Oszem gdy robimy to "ręcznie" to AP się dezaktywuje.
Włączenie AP wcale nie szarpie o ile mamy ustawioną c obecną prędkość, a nie ograniczenie.
 

rawier

Posiadacz elektryka
Coś nie bardzo tu się chyba rozumiemy... Po wrzuceniu kierunkowskazu i u niektórych lekkim ruchu kierownicą sama wyprzedza i zmienia pas.
Oszem gdy robimy to "ręcznie" to AP się dezaktywuje.
Włączenie AP wcale nie szarpie o ile mamy ustawioną c obecną prędkość, a nie ograniczenie.
sama zmienia pas na podstawowym autopilocie?
włączenie AP szarpie jak nie jesteś całkowicie na pasie na który wracasz - przećwiczone parę razy :)
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Funkcja zmiany pasa ruchu zmienia pas ostrożnie i powoli. Upewnia się, że pas jest pusty. Jest to sposób na zmianę pasa bez wyłączania Autosteer. Najlepsza funkcja, lecz nie warta 20k PLN.
Mam podobne odczucie, nawet nie testując, brak auto-zmiany pasa na standardowym AP to smuteczek, ale nie warty 20K
Automatyczne parkowanie przez miesiąc posiadania EAP znalazło mi miejsce RAZ. Skorzystałem, ale było za wolno, więc dokończyłem samodzielnie.
I znowu, od dwóch lat mam te funkcje w innym aucie i generalnie może z 5x jej użyłem z czego 4x na zasadzie demo - patrzcie co ten wóz umie, wciąż nie warte 20K (tym bardziej że w ZOE to było jakieś 1.5K)
 
Top