Bronek

Pionier e-mobilności
"Agent PZU skorzystał z możliwości odczytania nr VIN z naklejki zamieszczonej za szybą pojazdu, wykazując go w przygotowanej dla Pana ofercie ubezpieczenia pojazdu", tym samym blokując możliwość skorzystania z usług innego agenta PZU. Mnie tylko ciekawi czy on spisuje każdy VIN stojący pod salonem, czy tylko mój.
Agenci potrafią podczas przygotowywania wniosku, zaznaczyć za nas pola że nie życzymy sobie kontaktu Firmy Ubezpieczeniowej w jakiejkolwiek formie. Normalna walka...
 

danielm

Pionier e-mobilności
Agenci potrafią podczas przygotowywania wniosku, zaznaczyć za nas pola że nie życzymy sobie kontaktu Firmy Ubezpieczeniowej w jakiejkolwiek formie. Normalna walka...
w ubiegłym sierpniu ponawiałem ubezpieczenie w PZU mojej tesla model 3 SR+ 2019. podczas wypełniania wniosku u agenta okazało się że nie mają pojęcia jaka jest wartość tego samochodu mimo że ubezpieczali to auto jako nowe rok wcześniej. poinformowano mnie że muszą to auto wycenić i że oddzwonią do mnie w przeciągu 3 dni i mam spadać do domu. wróciłem do domu i rzuciłem temat na facebooku. zwróciło się do mnie kilku specjalistów od ubezpieczenia Tesli, niestety nie mogli nic zrobić bo moje auto zostało już zablokowane w systemie przez obsługującego mnie agenta. o ile dobrze zrozumiałem to pomimo tego że mamy 50 różnych firm ubezpieczeniowych na rynku to wszystkie korzystają z tego samego systemu i jak sie jeden agent dobierze do auta to nikt inny z tym nic już nie zrobi. to ma podobno zabezpieczać ICH przed oferowaniem korzystniejszych ofert klientowi. czyli my jesteśmy robieni w ...
 

Relevant

Fachowiec
w ubiegłym sierpniu ponawiałem ubezpieczenie w PZU mojej tesla model 3 SR+ 2019. podczas wypełniania wniosku u agenta okazało się że nie mają pojęcia jaka jest wartość tego samochodu mimo że ubezpieczali to auto jako nowe rok wcześniej. poinformowano mnie że muszą to auto wycenić i że oddzwonią do mnie w przeciągu 3 dni i mam spadać do domu. wróciłem do domu i rzuciłem temat na facebooku. zwróciło się do mnie kilku specjalistów od ubezpieczenia Tesli, niestety nie mogli nic zrobić bo moje auto zostało już zablokowane w systemie przez obsługującego mnie agenta. o ile dobrze zrozumiałem to pomimo tego że mamy 50 różnych firm ubezpieczeniowych na rynku to wszystkie korzystają z tego samego systemu i jak sie jeden agent dobierze do auta to nikt inny z tym nic już nie zrobi. to ma podobno zabezpieczać ICH przed oferowaniem korzystniejszych ofert klientowi. czyli my jesteśmy robieni w ...
U mnie celowo nie podałem agentowi VINu by nie zablokować potencjalnie innych - ale zrobił sobie wycieczkę do salonu i sam odnalazł dane, których ja mu celowo nie przekazałem. Pomysłowy Dobromir, ino klientowi to nie robi dobrze.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
w ubiegłym sierpniu ponawiałem ubezpieczenie w PZU mojej tesla model 3 SR+ 2019. podczas wypełniania wniosku u agenta okazało się że nie mają pojęcia jaka jest wartość tego samochodu mimo że ubezpieczali to auto jako nowe rok wcześniej. poinformowano mnie że muszą to auto wycenić i że oddzwonią do mnie w przeciągu 3 dni i mam spadać do domu. wróciłem do domu i rzuciłem temat na facebooku. zwróciło się do mnie kilku specjalistów od ubezpieczenia Tesli, niestety nie mogli nic zrobić bo moje auto zostało już zablokowane w systemie przez obsługującego mnie agenta. o ile dobrze zrozumiałem to pomimo tego że mamy 50 różnych firm ubezpieczeniowych na rynku to wszystkie korzystają z tego samego systemu i jak sie jeden agent dobierze do auta to nikt inny z tym nic już nie zrobi. to ma podobno zabezpieczać ICH przed oferowaniem korzystniejszych ofert klientowi. czyli my jesteśmy robieni w ...

Tak jest w PZU, pomiedzy ubezpieczalniami nie...
 

krzyss

Pionier e-mobilności
U mnie celowo nie podałem agentowi VINu by nie zablokować potencjalnie innych - ale zrobił sobie wycieczkę do salonu i sam odnalazł dane, których ja mu celowo nie przekazałem. Pomysłowy Dobromir, ino klientowi to nie robi dobrze.
Napisz skarge na agenta do oddzialu PZU z prosbą o natychmiastowe odblokowanie. Powinno zadzialac.
 

Pyo_trek

Posiadacz elektryka
Średnica zawracania (między krawężnikami) 11,6 m z instrukcji użytkownika, to chyba dość sporo w porównaniu do aut spalinowych?
 

danielm

Pionier e-mobilności
Średnica zawracania (między krawężnikami) 11,6 m z instrukcji użytkownika, to chyba dość sporo w porównaniu do aut spalinowych?
do tesli przesiadłem się z mazdy 6 kombi czyli powiedzmy auta porównywalnego wielkością a zawracania musiałem się uczyć od nowa. rzeczywiście szału nie ma. silnik na przedniej osi ogranicza trochę możliwości
 

TM3

Nowy na Forum
mając zamówiony LR z odbiorem na listopad, w przypadku nie odebrania/przeczekania przepada mi 500zł? Jak już czekam do listopada to moge poczekać dłużej i mieć rocznikowo 2022 ;)
 
Top