Bronek

Pionier e-mobilności
Trzeba kupić, kiedys to rarytas i niepewność , teraz pewnie do koloru do wyboru . Wybrać model , kiedy bez grzania lub z grzaniem .
I gdzies tu na forum jest mój opis.
Ja polecam brać komplet a nie sam szkielet bo to trochę roboty z przekładaniem , a tak tylko poduszka
Wszystko jest na YT .
Dwa cienkie klucze gwiazdki to mi sie najlepiej sprawdza do wyjmowania poduszki.
Imbus duży 10 i rurka na przedłużkę bo śruba centralna trzyma mocno na kleju. Szypcemz dlugimi noskami do wyjecia kostek . Wszystko robiłem na żywca bez rozłączania czegokolwiek
Zdejmowale w sumie kilka razy i Tm3 i Xie


Wystarczy wpisać w pole wyszukiwaniac"yoke model 3" i wyjdzie np to
 
Last edited:

Krisou

Zadomawiam się
Trzeba kupić, kiedys to rarytas i niepewność , teraz pewnie do koloru do wyboru . Wybrać model , kiedy bez grzania lub z grzaniem .
I gdzies tu na forum jest mój opis.
Ja polecam brać komplet a nie sam szkoelet bomto trochę roboty z przekladaniem .a tak tylko poduszka
Wszystko jest na YT .
Dwa cienkie klucze gwiazdki to kimsie najlepiej sprawdza do wyjmowania poduszki.
Imbus duzy 10 i rurka na przedłużkę bo śruba centralna trzyma mocno na kleju.
Zdejmowale w sumie kilka razy i Tm3 i Xie


Wystarczy wpisać w pole wyszukiwaniac"yoke model 3" i wyjdzie np to
Dzięki za informacje zobaczę sobie bo jeszcze się waham czy samo Yoke czy właśnie ta nowa wersja. A czy w przypadku przeglądu technicznego nie mają jakiś "ale", że kierownica mało okrągła? :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
"Za moich czasów , jak wielokrotnie pisalem .Panienka co odprowadzała auto do serwisu z parkingu byla zachwycona i nic nie mówiła. Podobnie serwisanci, a był też ekran dodatkowy i relokator tabletu.
Sama procedura to dla mnie teraz 20 minut max, zawsze można to odkręcić w takim czasie. Banalna sprawa

Syn odziedziczył Tm3 i mu się Yoke podoba nie przywracał do stanu pierwotnego, a był u niego mobilny z rok temu do wiązki tylnej klapy . (akcja serwisowa) i nie marudził .
Nawet go nie zdziwilo że Tesla ma elektryczny Trunk i Frunk (tego ta wer. 2019 nie miała)
 
Last edited:

shago

Zadomawiam się
Szybkie pytanko: czy system awaryjnego hamowania w Tesli 3 działa dobrze? Np w sytuacji gdy się zakapię jadąc drogą? Jedyne co znalazłem to coś takiego:


Wg tego filmiku działa to naprawdę świetnie. Ktoś miał "okazję" przetestować?
 

kaktus

Posiadacz elektryka
Szybkie pytanko: czy system awaryjnego hamowania w Tesli 3 działa dobrze? Np w sytuacji gdy się zakapię jadąc drogą? Jedyne co znalazłem to coś takiego:


Wg tego filmiku działa to naprawdę świetnie. Ktoś miał "okazję" przetestować?
Tutaj masz EuroNCAP dla Modelu 3 2019 (link od momentu testów systemów automatycznych)

 

krzyss

Pionier e-mobilności
Szybkie pytanko: czy system awaryjnego hamowania w Tesli 3 działa dobrze? Np w sytuacji gdy się zakapię jadąc drogą? Jedyne co znalazłem to coś takiego:


Wg tego filmiku działa to naprawdę świetnie. Ktoś miał "okazję" przetestować?
Do przodu dziala, do tylu przywalilem w slupek.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
A to jest autohamowanie z tyłu? :eek:
W VW z czujnikami z 2019 mam i 3 razy zadziałało. Dwa razy przy cofaniu i raz do przodu pomylony kierunek jazdy. Nie licze hamowania przez liście i krzaki bo tego było kilka razy, wystarczy bardzo wolno podjechać. Teslami bez czujników jeżdże 2 lata i raz nie zadziałało:) Jak sie przesiadłem z Y w dłuższego Xa to w drugim tygodniu cofnąłem w billboard który wisiał na ścianie i odstawał z 20cm.
 

kaktus

Posiadacz elektryka
W VW z czujnikami z 2019 mam i 3 razy zadziałało. Dwa razy przy cofaniu i raz do przodu pomylony kierunek jazdy. Nie licze hamowania przez liście i krzaki bo tego było kilka razy, wystarczy bardzo wolno podjechać. Teslami bez czujników jeżdże 2 lata i raz nie zadziałało:) Jak sie przesiadłem z Y w dłuższego Xa to w drugim tygodniu cofnąłem w billboard który wisiał na ścianie i odstawał z 20cm.
W tesli nie ma autohamowania do tyłu więc nie dziwne że nie zadziałało :)
 
Top