danielm

Pionier e-mobilności
hej, czy mieliscie taki problem jak na zdjeciu ?

nie da sie wywolac zdalnego grzania z aplikacji, ani funkcji np camping bezposrednio z samochodu

Dodam ze reset nie rozwiazuje problemu, bateria naladwana na 55%, samochod zamkniety
tak, miałem taki problem we wrześniu ... w dniu odebrania auta z warszawy z serwisu. całą drogę do bydgoszczy grzało zimnym powietrzem, dopiero pod koniec odkryłem że ustawienie na HI wali ogniem piekielnym więc cały czas przestawiałem z HI na cokolwiek innego a po chwili z powrotem. po powrocie do domu zdalnie próbowałem odpalić klimatyzacje i dostawałem taki sam błąd jak Twój. auto poszło spać w nocy i następnego dnia obudziło się naprawione
 

daniello d

Zadomawiam się
tak, miałem taki problem we wrześniu ... w dniu odebrania auta z warszawy z serwisu. całą drogę do bydgoszczy grzało zimnym powietrzem, dopiero pod koniec odkryłem że ustawienie na HI wali ogniem piekielnym więc cały czas przestawiałem z HI na cokolwiek innego a po chwili z powrotem. po powrocie do domu zdalnie próbowałem odpalić klimatyzacje i dostawałem taki sam błąd jak Twój. auto poszło spać w nocy i następnego dnia obudziło się naprawione
dzieki za info, zobaczymy czy sie naprawi w kolejnych dniach...
 

solik

Pionier e-mobilności
w Tesli to aż się nie chce tego autopilota włączać bo co zmiana pasa to się deaktywuje…
ostatnio jechalem trase 600 km z autopilotem podstawowym i kurde kaszana, w VAG jak chcialem zmienic pas a mialem aktywny tempomat i utrzymanie na srodku pasa ruchu to wlaczalem kierunkowsakz, zmienialem pas, puszczalem kierownice i sam wykrywal linie a tutaj musze na nowo wlaczac tempomat z utrzymaniem na pasie ruchu.. totalny bezsens, po wlaczeniu kierunkowskazu utrzymanie na pasie ruchu powinno sie dezaktywowac na pare sekund

przewaga podstawowego, teslowego 'autopilota' jest to ze umie sam ruszac a u konkurencji trzeba albo musnac pedal gazu albo guzik RES na kierownicy jesli postoj trwa dluzej niz 3 sekundy.. no i ostrzejsze zakrety lepiej pokonuje, pod kazdym innym wzgledem konkurencyjne tempomaty aktywne ACC maja te same funkcje i to juz w autach segmentu B (Polo)
 
Last edited:

danielm

Pionier e-mobilności
ostatnio jechalem trase 600 km z autopilotem podstawowym i kurde kaszana, w VAG jak chcialem zmienic pas a mialem aktywny tempomat i utrzymanie na srodku pasa ruchu to wlaczalem kierunkowsakz, zmienialem pas, puszczalem kierownice i sam wykrywal linie a tutaj musze na nowo wlaczac tempomat.. totalny bezsens, po wlaczeniu kierunkowskazu utrzymanie na pasie ruchu powinno sie dezaktywowac na pare sekund

przewaga podstawowego, teslowego 'autopilota' jest to ze umie sam ruszac a u konkurencji trzeba albo musnac pedal gazu albo guzik RES na kierownicy jesli postoj trwa dluzej niz 3 sekundy.. no i ostrzejsze zakrety lepiej pokonuje, pod kazdym innym wzgledem konkurencyjne tempomaty aktywne ACC maja te same funkcje i to juz w autach segmentu B (Polo)
rozszerzony autopilot w tesli zmienia pas bez dezktywacji tempomatu. wrzucasz kierunkowskaz, delikatny ruch kierownicy i tyle
 

solik

Pionier e-mobilności
rozszerzony autopilot w tesli zmienia pas bez dezktywacji tempomatu. wrzucasz kierunkowskaz, delikatny ruch kierownicy i tyle
ja mowie o standardowym ze jest na sile zdziadowany i ma poziom porownywalny do auta segmentu B.. ktore posiada ACC z lane assist
 

ciastek

Pionier e-mobilności
ja mowie o standardowym ze jest na sile zdziadowany i ma poziom porownywalny do auta segmentu B.. ktore posiada ACC z lane assist
Bo standardowy Autopilot to ACC z lane assist. Cytaty z instrukcji:
Poniższe funkcje systemu Autopilota ułatwiają kierowcy prowadzenie pojazdu:
- Tempomat uwzględniający sytuację drogową
- Automatyczne kierowanie
- (...)
W celu włączenia tempomatu uwzględniającego sytuację drogową (TACC), (...)
Funkcja automatycznego kierowania współpracuje z tempomatem uwzględniającym sytuację drogową (...) i podczas jazdy z zadaną prędkością utrzymuje pojazd Model 3 na pasie ruchu. (...)
 

solik

Pionier e-mobilności
ja wiem ze mozna cytowac instrukcje w nieskonczonosc ale robocza nazwa autopilota moze byc dla kogos mylaca jak np przesiadzie sie ze wspolczesnego passata z ACC i poczuje kopa w twarz :p i nadal uwazam ze do recznej zmiany pasa nie powinien byc wymagany full autopilot za gruba kase tak by wylaczanie sie tego 'biednego' z utrzymaniem na pasie ruchu nie wkurzalo

poza tym mankamentem ktory odkrylem jadac czyjas Tesla (na swoja czekam na klepniecie dotacji) w 600 km trase uwazam, ze po lifcie* to super auto

*przedlift byl gorzej wyciszony, mial to okropne piano black, dziure przy lezaku na telefon gdzie wpadal on do srodka
 
Last edited:

Sfotek

Posiadacz elektryka
M
ja wiem ze mozna cytowac instrukcje w nieskonczonosc ale robocza nazwa autopilota moze byc dla kogos mylaca jak np przesiadzie sie ze wspolczesnego passata z ACC i poczuje kopa w twarz :p i nadal uwazam ze do recznej zmiany pasa nie powinien byc wymagany full autopilot za gruba kase tak by wylaczanie sie tego 'biednego' nie wkurzalo

poza tym mankamentem ktory odkrylem jadac czyjas Tesla (na swoja czekam na klepniecie dotacji) w 600 km trase uwazam, ze po lifcie* to super auto

*przedlift byl gorzej wyciszony, mial to okropne piano black, dziure przy lezaku na telefon gdzie wpadal on do srodka
To jak tym VAG … Polo czy Passat?
 
Top