bbob

Nowy na Forum
Witajcie.

W ostatniej doby trochę sypnęło śniegiem, gradem potem to się rozpuściło a dzisiaj w nocy przymarzło na dobre. Jak w takiej sytuacji otwierają się drzwi w Tesli. Do golfa wsiadłem bez problemu ale próbowałem szybę opuścić i bez szans. Dopiero odpuściło po dobrych 5 min.

Czy podstawowy autopilot odczytuje znaki i zwalnia przed zakrętami. Miałem ID.3 na próbę i działało to całkiem przyzwoicie.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Witajcie.

W ostatniej doby trochę sypnęło śniegiem, gradem potem to się rozpuściło a dzisiaj w nocy przymarzło na dobre. Jak w takiej sytuacji otwierają się drzwi w Tesli. Do golfa wsiadłem bez problemu ale próbowałem szybę opuścić i bez szans. Dopiero odpuściło po dobrych 5 min.

Czy podstawowy autopilot odczytuje znaki i zwalnia przed zakrętami. Miałem ID.3 na próbę i działało to całkiem przyzwoicie.
Autopilot nie odczytuje znakow, cos tam bierze z gps i mapy. Ale nie rozpoznaje naszych tabliczek teren zabidowany.
 

poochaty

Posiadacz elektryka
Szybkie pytanie. Czy jak ustawię sobie nawigację do orlenowej "superszybkiej" ładowarki 50 kW to Tesla też. Ki podgrzeje baterię w trasie?
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Szybkie pytanie. Czy jak ustawię sobie nawigację do orlenowej "superszybkiej" ładowarki 50 kW to Tesla też. Ki podgrzeje baterię w trasie?
Jeśli w nawigacji jest to oznaczone jako ładowarka to powinien ci się wyświetlić komunikat, że auto się zacznie rozgrzewać. Był tutaj gdzieś wątek o tym, że właśnie ładowarki Orlenu pojawiły się w nawigacji.
 

poochaty

Posiadacz elektryka
Jeśli w nawigacji jest to oznaczone jako ładowarka to powinien ci się wyświetlić komunikat, że auto się zacznie rozgrzewać. Był tutaj gdzieś wątek o tym, że właśnie ładowarki Orlenu pojawiły się w nawigacji.
Tak, pojawiły się. Pytanie jest czy podgrzewa też przed ładowaniem na marnych 50 kW czy tylko 100+? Bo w sumie 22kW też są w nawigacji co nie oznacza że będzie przed nimi grzał.
 
Top