Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Nie wiem, chciałbym aby wygrały :)
Ja szukając teraz opon patrzyłem na NXT, ale testów nie znalazłem, sam marketingowy bełkot. Montuję w przyszłym tygodniu Premiumcontact 7. Opona może nie projektowana pod EV, ale ma bezkonkurencyjne drogi hamowania w testach na suchym i na mokrym. Zostawia konkurencję daleko w tyle, choć w sumie w tym wypadku z przodu.
 

Kwas

Zadomawiam się
O co to chodzi że czasem jest w aplikacji mobilnej widoczne "Statystyki ładowania" a czasem nie.
Dodam że czasem to 1 miesiąc na 8 miesięcy!!!
Wyjaśniona jest ta sprawa?

Nigdy nie wyłączałem ani nie włączałem tej opcji/ZGODY w aucie:
"2. Sprawdź ustawienia udostępniania danych na ekranie dotykowym pojazdu w zakładce „Oprogramowanie” i włącz opcję udostępniania segmentów drogowych.
Uwaga: odzwierciedlenie zmian w aplikacji może zająć do 24 godzin."

Teraz włączyłem i ciach pojawiły się mi te statystyki, tylko z czarną dziurą w danych za ostatni miesiąc. Mam nadzieje że się to za 24h załaduje.
Ale jak to jest możliwe że się samo pojawia i znika. Czy przez aktualizacje ta opcja/ZGODA się sama zaznacza i odznacza? dziwne..
 

camel

Posiadacz elektryka
Pytanie dot. przedniego bagażnika. Jak pozostawię otwarty i się oddalę to auto mimo tego się zamknie. Po 10 min dostanę co prawda powiadomienie o otwartym bagażniku ale auto jest nadal zamknięte a alarm uzbrojony. To chyba błąd?
 

daniel

Señor Meme Officer
Pytanie dot. przedniego bagażnika. Jak pozostawię otwarty i się oddalę to auto mimo tego się zamknie. Po 10 min dostanę co prawda powiadomienie o otwartym bagażniku ale auto jest nadal zamknięte a alarm uzbrojony. To chyba błąd?
Nie, to funkcjonalność. :p
Też mi się to zdarzyło. Wyciągałem kabel do ładowania i zapomniałem zamknąć. Przyszło mi powiadomienie jak już byłem daleko od ładowarki. Wolałbym dostać je znacznie wcześniej, a nie jak będę kilometr dalej.
 

Pabloss

Posiadacz elektryka
Koledzy nie chcąc zakładać nowego wątku postanowiłam zapytać tutaj.
chodzi mi o ciśnienie w oponach. Ma być 2,9. I tak napompowałem. Jednak przy dłuższej trasie (co zrozumiałe) opona nagrzewa się i miałem odczyty nawet 3,1. W drugą stronę - dzisiaj przy wyjeździe do pracy temperatura było tylko +3 st. C, a ciśnienie 2,7. Wahania więc są (w moim przypadku) od 2,7 - 3,1. Oczywiście ma to niekorzystny wpływ na zużycie opon, a pewnie również i na zużycie prądu. Jak pompujecie u siebie, do jakiego ciśnienia ?
P.S.
zdaję sobie sprawę, że jednym z rozwiązań jest azot, ale wówczas nie będę mógł (jak będzie potrzeba) dopompować pod domem.
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Koledzy nie chcąc zakładać nowego wątku postanowiłam zapytać tutaj.
chodzi mi o ciśnienie w oponach. Ma być 2,9. I tak napompowałem. Jednak przy dłuższej trasie (co zrozumiałe) opona nagrzewa się i miałem odczyty nawet 3,1. W drugą stronę - dzisiaj przy wyjeździe do pracy temperatura było tylko +3 st. C, a ciśnienie 2,7. Wahania więc są (w moim przypadku) od 2,7 - 3,1. Oczywiście ma to niekorzystny wpływ na zużycie opon, a pewnie również i na zużycie prądu. Jak pompujecie u siebie, do jakiego ciśnienia ?
P.S.
zdaję sobie sprawę, że jednym z rozwiązań jest azot, ale wówczas nie będę mógł (jak będzie potrzeba) dopompować pod domem.
W instrukcji z tego co kojarze było napisane że opona powinna mieć 2.9 Bar przed rozpoczęciem jazdy
 

inter

Pionier e-mobilności
Koledzy nie chcąc zakładać nowego wątku postanowiłam zapytać tutaj.
chodzi mi o ciśnienie w oponach. Ma być 2,9. I tak napompowałem. Jednak przy dłuższej trasie (co zrozumiałe) opona nagrzewa się i miałem odczyty nawet 3,1. W drugą stronę - dzisiaj przy wyjeździe do pracy temperatura było tylko +3 st. C, a ciśnienie 2,7. Wahania więc są (w moim przypadku) od 2,7 - 3,1. Oczywiście ma to niekorzystny wpływ na zużycie opon, a pewnie również i na zużycie prądu. Jak pompujecie u siebie, do jakiego ciśnienia ?
P.S.
zdaję sobie sprawę, że jednym z rozwiązań jest azot, ale wówczas nie będę mógł (jak będzie potrzeba) dopompować pod domem.
Wszystko jest opisane w instrukcji str 201.
UWAGA: Ciśnienie opon w pojeździe spada przy niskiej temperaturze zewnętrznej. Jeżeli pojawia się kontrolka systemu TPMS, napompuj opony przed rozpoczęciem jazdy. Ciśnienie w oponach ulega obniżeniu o 1 psi na każde 6°C spadku temperatury zewnętrznej. Odpowiednie ciśnienie opon pozwala zabezpieczyć je przed wybojami i zwiększyć zasięg.

Przy wyższym ciśnieniu, jest też większy hałas z opony.
 

Pabloss

Posiadacz elektryka
W instrukcji z tego co kojarze było napisane że opona powinna mieć 2.9 Bar przed rozpoczęciem jazdy
Tak oczywiście to wiem i dokładnie czytałem. Nie zmienia to jednak faktu, że jeżeli nie masz azotu w oponach to warto to tak "wycyrklować" aby nie mieć za dużo jak jest ciepło, i aby nie mieć za mało jak jest zimno. Obecnie to trudne bo rano było +3 st. C a po południu będzie 19-20 st. C.
 

inter

Pionier e-mobilności
Tak oczywiście to wiem i dokładnie czytałem. Nie zmienia to jednak faktu, że jeżeli nie masz azotu w oponach to warto to tak "wycyrklować" aby nie mieć za dużo jak jest ciepło, i aby nie mieć za mało jak jest zimno. Obecnie to trudne bo rano było +3 st. C a po południu będzie 19-20 st. C.
Dlatego na wiosnę ustawiłem 2.8 wieczorem ;)
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Ja nabiłem 2.9 przy temperaturze 15 stopni i z tego co widze w TeslaMate maksymalnie mi wchodzi ciśnienie na 3.2 na lewej przedniej oponie, reszta waha się w granicach 2.8-3.1
 
Top