eimi

Pionier e-mobilności
Czy da się w tesli uwarunkować wysokość otwierania tylnej klapy w zależności od lokalizacji?
 

Jusand

Posiadacz elektryka
Próbowałem to zrobić, ale się nie dało. Mam za niski garaż i jak ustawiłem wysokość otwierania do wysokości garażu. Jak się jednego razu uderzyłem głową w zamek to zmieniłem na max. Teraz muszę łapać klapę jak otwieram w garażu.
Ale fajnie gdyby dodali taką możliwość
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Czy da się w tesli uwarunkować wysokość otwierania tylnej klapy w zależności od lokalizacji?Xp ...U mnie tak. Nie wali mi w otwartą bramę segmentową i muszę się schylić. A gdzie indziej otwiera sie na ustawiona czyli max .
W X sie da Ale to wynika chyba z czujnika w dachu i lokalizacji? Trójki i Y chyba nie mają tej mozliwosci , tylko na stałe mozna ustawić . Ciekawe czy w S się da? Pewnie tez nie ? Bo nie ma znaczenia czy klape ustawia czujnik czy ręka do danej pozycji .Tylko kwestia polaczenia tego z lokalizacją np DoM , Ulubione , Praca
Teoretycznie powinno się dać to zrobić programowo, gdyby ich ponaciskać ? Kiedyś to bylo bardziej możliwe
W przypadku gdy pojazd Model X wykryje niski strop pomieszczenia (np. w garażu), wysokość otwierania klapa () zostanie obniżona, nawet jeśli czujniki nie wykryją przeszkody.

Można anulować to ustawienie wysokości, ręcznie podnosząc pokrywę wyżej. W takim przypadku na ekranie dotykowym pojawi się pytanie, czy zawsze chcesz otwierać pokrywę bagażnika w tym miejscu do wyższej pozycji, a Twój wybór zostanie zapamiętany. W rezultacie, przy następnym otwieraniu klapa, Model X otworzy pokrywę i drzwi do zapamiętanej wysokości.
 
Last edited:

swistak

Posiadacz elektryka
Wiecie może po co grzeje się przedni silnik przed ładowaniem? I to aż tak?
Podpiąłem auto pod WC3, pokazało mi, że podgrzewana jest bateria.
Patrzę po chwili a tu w 3-4 minuty silnik został zagrzany do 63st...

Screenshot_20241231_091245.jpg
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
@swistak Bo Tesla nie ma grzałek. Do podgrzewania baterii używa silników i pompy ciepła. Jeden silnik dostarcza 3kW mocy grzewczej, dlatego wersja AWD szybciej podgrzewa baterię:)
 

mm-tesla

Posiadacz elektryka
Wiecie może po co grzeje się przedni silnik przed ładowaniem? I to aż tak?
Podpiąłem auto pod WC3, pokazało mi, że podgrzewana jest bateria.
Patrzę po chwili a tu w 3-4 minuty silnik został zagrzany do 63st...

View attachment 24512
Przytrzymaj dłużej jedną ze statystyk, dodaj AKCJE:
IMG_E79500375C53-1.JPEG
 
Top