Fenrise

Pionier e-mobilności
Czy wg. użytkowników poprzedniej jak i obecnej (HL) wersji Modelu 3 tak zwany "EAP" jest warty wykupienia?
 

KrzysztofFly

Moderator
Czy wg. użytkowników poprzedniej jak i obecnej (HL) wersji Modelu 3 tak zwany "EAP" jest warty wykupienia?
Raczej nie ;), jak dobrze pamiętam, to w zeszłym roku przez jakiś czas w ramach promocji dokładali "na próbę" na jakiś czas EAP i jakoś nikt się nie chwalił, że mu się spodobał i go wykupił ;).
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Mialem pelne FSD , a teraz mam EAP i korzystam z ciężarkiem na drogach nawet zwyklych
.Summon już działa na kilka metrów , więc na parkingu wyjedzie jak ciasno . Do 12 m pojedzie sama jak bedzie sie jej blisko ( to u nas)
I nawet często pozwalam jej parkować robi to sprawnie i wyjezdza mi z garażu.


Rozszerzony autopilot
Asystent zmiany pasa ruchu: pomaga w przejechaniu na sąsiedni pas ruchu na autostradzie, gdy kierowca włączy kierunkowskaz
Nawigacja na Autopilocie (beta): aktywnie usprawnia funkcję Asystent zmiany pasa ruchu, dostarczając kierowcy wskazówki dotyczące przejazdu od wjazdu na autostradę do zjazdu, w tym sugerując zmiany pasa ruchu i nawigując na skrzyżowaniach
Asystent parkowania: pomaga jednym dotknięciem zaparkować pojazd równolegle lub prostopadle
Nieinteligentne Summon: pozwala wprowadzić i wyprowadzić pojazd do lub z ciasnej przestrzeni za pomocą aplikacji mobilnej
Rozszerzone inteligentne Summon: pojazd będzie w stanie odszukać kierowcę na parkingu, poruszając się samodzielnie po trudniejszych miejscach parkingowych i w bardziej złożonym otoczeniu oraz omijając ewentualne przeszkody w bezpośrednim otoczeniu.

 
Last edited:

piotrazz

Posiadacz elektryka
Czy wg. użytkowników poprzedniej jak i obecnej (HL) wersji Modelu 3 tak zwany "EAP" jest warty wykupienia?
Mam EAP w TM3 poprzedniej generacji. Teraz w końcu jest wszystko co obiecywali jak zamawiałem auto. Z parkowania rzadko korzystam, summon używam podczas wyjazdu z podjazdu żeby nie haczyć podwoziem. Czy będę zamawiał do TMY? Na chwilę obecną szkoda kasy moim zdaniem.

FSD ponoć nie będzie działać na HW3 w pełni i teoretycznie dla tych co kupili zrobią retrofit komputera do AI4, ale Tesla już tak wiele rzeczy obiecywała i terminów oraz szczegółów się nie trzyma, więc do starego modelu znowu w mojej ocenie szkoda kasy. Podejrzewam, że jak będą wchodzić w EU z FSD mogą robić promocje i będą włączać do testów za darmo na miesiąc lub dłużej. Wtedy możesz samemu ocenić.
 

umcus

Pionier e-mobilności
Kupić FSD dla jazdy wokół komina to nie. Ale jakby była subskrypcja... To byłbym w stanie rozsądną kwotę zapłacić raz na ruski rok. Albo jak se nogę czy rękę złamię (tfu, tfu, tfu!).
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Kupić FSD dla jazdy wokół komina to nie. Ale jakby była subskrypcja... To byłbym w stanie rozsądną kwotę zapłacić raz na ruski rok. Albo jak se nogę czy rękę złamię (tfu, tfu, tfu!).
Pytanie nie o FSD a EAP.
W 2019 za full Fsd dalem ok 27 000 , bo byly obiecanki a jakie one są wtedy nie wiedziano , że np 2 tyg to sprawa relatywna .
No i jak pisałem kilka razy to bylo jedno oprogramowanie na caly Świat a aktualizacje szly jak z kałasznikowa seriami . Potem to spiepszyli
Teraz FSD nie warto brać , czy dla summona i parkowania itp na trasie warto EAP ? ?

Ja świadomie wziąłem wiedząc co ma , po trzech latach z FSD , ale FSD w naszej wersji bym teraz nie brał .
Gdyby była amerykańska wersja, to tak .
EAP mi się podoba i się przydaje ale nie jest niezbędny, to jak Netfix w samochodzie lub gry ...
Np ja bym nie wydal kasy na matrixy gdyby były za dopłatą bo by mi bylo glupio innych oślepiać, każdy ma inne preferencje na zabawki.
 
Last edited:

Fenrise

Pionier e-mobilności
Tak, pytanie było o EAP, ale opinie o (naszym kompletnie wykastrowanym) FSD również są mile widziane.

Czy jest jakaś różnica w działaniu podstawowy AP vs EAP na autostradzie? Dużo osób wydaje się zawiedzionych działaniem AP, stąd pytanie czy EAP to "ten sam bazowy AP + bajery" czy też może jakiś bardziej udoskonalony system całościowo.

Forum przestało mi zgłaszać w powiadomieniach wypowiedzi kolegi Bronek z jakiegoś powodu :mad:
 

umcus

Pionier e-mobilności
EAP mi się podoba i się przydaje ale nie jest niezbędny, to jak Netfix w samochodzie lub gry ...
Np ja bym nie wydal kasy na matrixy gdyby byly za dopłatą bo by mi bylo glupio innych oślepiać, każdy ma inne preferencje na zabawki.
Na EAP też nie wydałbym 20 kpln. Za mało oferuje dla mnie, parkować umiem, a w ciasnych miejscach nie parkuje, bo szkoda mi lakieru. Jedynie co by mogło się przydać, to włączanie AP po zmianie pasa, ale to załatwi Commander2 z Enhance (przy okazji automatycznie rozłączający AP przy przyspieszeniu ponad limit żeby nie dostać bana) za lekko ponad 5% wartości EAP.
Czy jest jakaś różnica w działaniu podstawowy AP vs EAP na autostradzie? Dużo osób wydaje się zawiedzionych działaniem AP, stąd pytanie czy EAP to "ten sam bazowy AP + bajery" czy też może jakiś bardziej udoskonalony system całościowo.
Z ważniejszych rzeczy to EAP zmieni pas i wyprzedzi. Z czego sam proces jak oglądałem na filmach jest tak wolny, że chyba się nie nadaje na polskie drogi ;)
 
Top