Z jakiej apki ten wykres?Tak wyglądało "idealne" ładowanie TM3LR HL
zastanawia mnie spadek poniżej 100kW już przy 52%. Będę niedługo w Szczecinie to zobaczę jak jest u mnie - ale spodziewam się, że 60% powinienem osiągnąć przy 100kW (TM3P). Jaką masz baterię?@to_masz Chyba kiepski wątek na dostanie odpowiedzi na to pytanie.
Tak wyglądało "idealne" ładowanie TM3LR HL, z przygotowaną baterią, 11% - 85% na SuC v4 w Szczecinie:
View attachment 19266
Zaczynając ładowanie okolo 5% miałbyś lepsza krzywą.@to_masz Chyba kiepski wątek na dostanie odpowiedzi na to pytanie.
Tak wyglądało "idealne" ładowanie TM3LR HL, z przygotowaną baterią, 11% - 85% na SuC v4 w Szczecinie:
View attachment 19266
Możliwe, chociaż raczej zaczęłaby się wyżej i wcześniej, spadała podobnie. Tak czy inaczej problem czysto teoretyczny, bo nie zrobię sobie przecież ekstra rundki wokół Szczecina, żeby zrzucić prąd przed lądowaniem.Zaczynając ładowanie okolo 5% miałbyś lepsza krzywą.
W Tesli jak zaczynasz z niższym stopniem naładowania, to całe ładowanie ma lepsza krzywą. Tak to niestety działa. W trasie możesz "sterować" stopniem naładowania na ładowarce jadąc trochę szybciej.Możliwe, chociaż raczej zaczęłaby się wyżej i wcześniej, spadała podobnie. Tak czy inaczej problem czysto teoretyczny, bo nie zrobię sobie przecież ekstra rundki wokół Szczecina, żeby zrzucić prąd przed lądowaniem.
W Tesli jak zaczynasz z niższym stopniem naładowania, to całe ładowanie ma lepsza krzywą. Tak to niestety działa. W trasie możesz "sterować" stopniem naładowania na ładowarce jadąc trochę szybciej.