Tavascan - plusy i minusy po 3 miesiącach użytkowania

Ev3

Pionier e-mobilności
Niech VAG kupi od kogoś gotowe oprogramowanie, bo ręce opadają. Ja nie mam praktycznie żadnych wymagań co do software'u w aucie, więc to co jest, byłoby wystarczające. Ale niech to działa. A nie jednego dnia jest ok, drugiego dnia się zawiesza, trzeba ze 3 restarty, trzeciego w ogóle się nie odpala.
Aha.
No to super.
Czyli VW nadal softu nie ogarnął....

A tak tutaj niektórzy zapewniali, że tego typu problemy to dawne czasy...
 

inter

Pionier e-mobilności
Opinia wg Bjørn Nylanda
 
Last edited:

MarcinIKS

Zadomawiam się
Niech VAG kupi od kogoś gotowe oprogramowanie, bo ręce opadają. Ja nie mam praktycznie żadnych wymagań co do software'u w aucie, więc to co jest, byłoby wystarczające. Ale niech to działa. A nie jednego dnia jest ok, drugiego dnia się zawiesza, trzeba ze 3 restarty, trzeciego w ogóle się nie odpala. Nie jest to dla mnie deal breaker, nadal będę wolał Cuprę od Tesli, czy innego BYD, ale psuje to ogólny odbiór, a nie powinno.
Może mam farta, ale oprócz jednego razu, kiedy Android Auto nie chciał odpalić i tego, że przez jakiś czas nie pokazywał mi się kod qr do rejestracji Remote Park Assist absolutnie wszystko działało płynnie i bez żadnych przygód. Oby tak dalej. W czerwcu jest zapowiedziany update OTA softu do 5.4
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Wreszcie jakieś info co do wersji RWD. Wszystkie testy to oczywiście VZ. Lepsze wyciszenie to dodatkowy pakiet/konkretna wersja wyposażenia?

Zużycie średnie ok, a masz może jakieś dane z odcinka przynajmniej kilkadziesiąt kilometrów i średnią prędkością przynajmniej 110-120?

Co do nagłych hamowań. W jakich okolicznościach się to działo? Bujając się jeszcze Golfem VII potrafił zahamować przed wyższą trawą na gruntowej drodze. Jakieś dziwne akcje związane z tym w normalnych warunkach na asfalcie?
 

Najnowsze dyskusje

Top