Tesla 3 Highland Standard czy Long Range

OldSeb

Posiadacz elektryka
W Y-ku przecież już tak jest, co wersja to +10k PLN: SR - 204k LR RWD 214k a LR AWD 224k. TM3 LR RWD kosztowałaby na dziś c.a. 211-212k PLN i miałaby zasięg WLTP ponad 700 km. Wersja dla przedstawicieli handlowych ;-)
 

Pedr

Pionier e-mobilności
ale to piszesz z własnych doświadczeń? brakuje ci AWD?
z własnych niestety. Chociaż sądzę, że winne są temu opony. Przez pierwsze kilka miesięcy gdy jeździłem na zimówkach, samochód trzymał się drogi jak przyklejony. Od momentu zmiany na letnie (te fabryczne Michelin) jest dramat. I z każdym tysiącem km robi się coraz gorzej. Na mokrym jest wręcz niebezpiecznie. Odliczam dni i gdy tylko zrobi się zimno wracam do zimówek, wyrzucam ten szmelc i kupuje na następny sezon coś normalnego.
 

kaktus

Posiadacz elektryka
"wydawało" mi się, że RWD nie miał tak dużej pojemności no ale może w końcu Elon nas wysłuchał i dla ciebie specjalnie powiększył baterie w RWD. ale mogę się mylić ;)
Ale tutaj rozmowa byla o LR RWD a nie RWD z małym akumulatorem kolego :) Przynajmniej tak interpretowałem to pytanie
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Ale tutaj rozmowa byla o LR RWD a nie RWD z małym akumulatorem kolego :) Przynajmniej tak interpretowałem to pytanie
kolego :) patrz na tytuł wątku i proszę nie zmyślać na poczekaniu bo już i tak się skomplikowało mocno
 

Ironeska

Fachowiec

Tylko ja zwróciłem uwagę jak Bjorn mówił że tesla zawyża przejechany dystans o 5% ????
1000km + 5% to jest 1050km a nie 1005 km, w podanym czasie przejazdu brakuje 45km (20/25 min.)
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Tylko ja zwróciłem uwagę jak Bjorn mówił że tesla zawyża przejechany dystans o 5% ????
1000km + 5% to jest 1050km a nie 1005 km, w podanym czasie przejazdu brakuje 45km (20/25 min.)
o kurna, ale jesteś spostrzegawczy. może rozwiniesz swoją interpretację, jak to jest naprawdę?
 
Top