Tesla 3 jaka wybrac

krzyss

Pionier e-mobilności
Ja mam ori chlapacze, zawsze jak myje auto to wyplukuje ten piach, ale zaczynam sie zastanawiac jak to inaczej zabepieczyc. Bo to tak czy siak zeszlifuje lakier. Chyba tez sciagne te oslony i napsikam konserwatora jakiegos…
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Niestety, widać że to co można zobaczyć w wielu filmach na YT o słabych zabezpieczeniach, i błędach konstrukcyjnych - to jest prawda.
Ten piasek za nadkolem i chlapaczem - w przemyślanej konstrukcji nie ma prawa się tam znaleźć i co gorsze - utrzymać. A gwarancja na perforację zdaje się obowiązuje dla perforacji z wewnątrz na zewnątrz. Jak więc żyć ?
Zabezpieczać ( dodatkowo ), czy nie zabezpieczać, oto jest pytanie.

@slaveq , na ostatnim zdjęciu chyba jest widoczny korek ( żaślepka techmologiczna ) do progu, zaglądałeś może do środka ?
Jak długo masz samochód, rok ?
Nie zaglądałem, nie miałem już czasu, wygląda dość porządnie i raczej nie przecieka. Z resztą jest powyżej linii piasku.

Myślę, że jak zrobią następny model 3 na gigaprasie to problem się skończy bo to wszystko będzie jeden kawał żelastwa bez niepotrzebnych łączeń.
 
Last edited:

gim-kg

Pionier e-mobilności
2) Same progi czyste ale zabezpieczyłem środkiem antykorozyjnym
No to możesz mieć problem. Zgodnie z zapisami warunków gwarancji:
F92EC557-E5DE-4A0E-B9D9-BBDDA9A6567E.jpeg
 

slaveq

Pionier e-mobilności
No to możesz mieć problem. Zgodnie z zapisami warunków gwarancji:
View attachment 6663
Ale będę miał problem :), to co nałożyłem to jest zwykły sprej na wosku hydrofobowy. Czyli woskować lakieru też nie można? To mazidło schodzi jak je szmatką zetrzesz.

Większy problem bym miał jakbym to tak zostawił i wilgotny piasek by cały czas sobie pracował nad stalą i lakierem.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Ale będę miał problem :), to co nałożyłem to jest zwykły sprej na wosku hydrofobowy. Czyli woskować lakieru też nie można? To mazidło schodzi jak je szmatką zetrzesz.

Większy problem bym miał jakbym to tak zostawił i wilgotny piasek by cały czas sobie pracował nad stalą i lakierem.
Nie wiedziałem co to za „zabezpieczenie antykorozyjne”. Myślałem że jakiś bitex czy inny szprej. Chciałem tylko zaznaczyć warunki gwarancji.
 

slaveq

Pionier e-mobilności

6a8

Posiadacz elektryka
Temat jest niestety ciekawy i złożony. Niestety, bo produkowane obecnie samochody powinny być właściwie zabezpieczane. Bo to co jest to może sprawiać wrażenie dbałości o to aby ktoś za długo tym nie pojeździł. Ale, chyba trochę odchodzimy od podstawowego wątku.
Proponuję odgrzać rozpoczęty już kiedyś wątek :
O zabezpieczeniach

Natomiast co do wyboru, ja wybrałem LR 18" bo oferuje najlepszy zasięg. Powinna dawać również przyzwoitą radość z jazdy, oraz trochę większą pewność na drodze ze względu na napęd AWD.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Czyli wszyscy jestesmy w okolicach 500km
I ja mysle ze na dluzej z tym zostaniemy. Rozpaczanie o degradacji nie ma wiekszego sensu bo auto nigdy nie bylo w stanie realnie przejechac tego co podawali. Teraz mamy ogniwa „dotarte” i pewnie 10lat to sobie bedzie radzic, a potem… tego nie wie nikt…
Zrobiłem dzisiaj test do oporu i wyszło 510 km teoretycznego zasięgu.
Najlepszy wynik od przebiegu 20k.
Dla mnie to nie ma znaczenia bo mój LR w trasie nie jest problemem, tym bardziej na codzień.
Podsumowując dobrze wydane pieniądze.
Jest przyjemność, a i jej koszty nie zabijają…😉
 
Top