Tesla 3 jaka wybrac

Michal

Moderator
Teraz mam chyba trochę dokładniej, właśnie mi przeskoczyło z 56 na 55% i pokazuje 286 km, więc powinno to dać 286 km / 55,5% = 515 km ;)
(logiczne jest tylko przeskakiwanie wskaźnika % przy przekraczaniu 0,5)
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Czyli wszyscy jestesmy w okolicach 500km
I ja mysle ze na dluzej z tym zostaniemy. Rozpaczanie o degradacji nie ma wiekszego sensu bo auto nigdy nie bylo w stanie realnie przejechac tego co podawali. Teraz mamy ogniwa „dotarte” i pewnie 10lat to sobie bedzie radzic, a potem… tego nie wie nikt…
 

6a8

Posiadacz elektryka
A potem, to pewno odezwie się znana każdemu chyba kierowcy, przyjaciółka o pseudonimie "ruda", i po starcie spod świateł baterie zostaną na ulicy :confused: . No, obym był złym prorokiem ( w tym przypadku ).
 

krzyss

Pionier e-mobilności
A potem, to pewno odezwie się znana każdemu chyba kierowcy, przyjaciółka o pseudonimie "ruda", i po starcie spod świateł baterie zostaną na ulicy :confused: . No, obym był złym prorokiem ( w tym przypadku ).
Z ta ruda to prawdopodobne, tesla 3 jest wyjatkowo slabo zabezpieczona. Progi dostaja nalotu juz po roku.
Ale i tak sie jezdzi fajnie :)
Przed EV mialem CT200h zrobilem 58kkm przez 4 lata… a tesla 52kkm przez 18miesiecy. Oczywiscie zmienily sie czasy, covidy i inne takie, ale auto sprawia mi ciagle przyjemnosc.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Czyli wszyscy jestesmy w okolicach 500km
I ja mysle ze na dluzej z tym zostaniemy. Rozpaczanie o degradacji nie ma wiekszego sensu bo auto nigdy nie bylo w stanie realnie przejechac tego co podawali. Teraz mamy ogniwa „dotarte” i pewnie 10lat to sobie bedzie radzic, a potem… tego nie wie nikt…
Ja mam 35k km i zasięg pokazuje taki sam jak kilka dni po odbiorze - 537 km
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
A potem, to pewno odezwie się znana każdemu chyba kierowcy, przyjaciółka o pseudonimie "ruda", i po starcie spod świateł baterie zostaną na ulicy :confused: . No, obym był złym prorokiem ( w tym przypadku ).
Aż tak źle chyba nie będzie. Sam model jest na rynku od 5 lat i nie ma z tym problemu, a trzeba pamiętać jak były wykonane pierwsze egzemplarze.
Poza tym jest gwarancja na perforacje nadwozia 13 lat.
Mercedes daje 30 lat…. ale o ile robisz serwisy w ASO. Każdy serwis przedłuża ją na rok i tak aż 30 lat 😂😂😂
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Ja zainspirowany dziś przez kolegę @6a8, postanowiłem zrobić inspekcję progów, które mimo, że oklejone z zewnątrz pod listwami mogą korodować. Zdemontowałem listwy i chińskie chlapacze i melduję, że:

1) W listwach sporo piachu:
1662237546062.png


2) Same progi czyste ale zabezpieczyłem środkiem antykorozyjnym:
1662237626365.png

3) za chlapaczami znalazłem niestety sporo piasku:
1662237743787.png


4) Wyczyszczone i zabezpieczone:
1662237789612.png

Także myślę, że na ten sezon spokój. Chlapacze jak widać średnio się spisują. Zabezpieczyłem je taśmami samoprzylepnymi ale może przelecę silikonem. Albo może wrócę do oryginalnych. Rdzy nie widać mimo piasku także nie przesadzałbym że auto jest źle zabezpieczone. Nie wiem jaka decyzja przyświecała takiemu napaćkaniu połączeń blachy na samym dole przy chlapaczu? Jakby tego nie było tylko piasek mógł swobodnie spadać do listwy to by się tam nie gromadził.
 

6a8

Posiadacz elektryka
Niestety, widać że to co można zobaczyć w wielu filmach na YT o słabych zabezpieczeniach, i błędach konstrukcyjnych - to jest prawda.
Ten piasek za nadkolem i chlapaczem - w przemyślanej konstrukcji nie ma prawa się tam znaleźć i co gorsze - utrzymać. A gwarancja na perforację zdaje się obowiązuje dla perforacji z wewnątrz na zewnątrz. Jak więc żyć ?
Zabezpieczać ( dodatkowo ), czy nie zabezpieczać, oto jest pytanie.

@slaveq , na ostatnim zdjęciu chyba jest widoczny korek ( żaślepka techmologiczna ) do progu, zaglądałeś może do środka ?
Jak długo masz samochód, rok ?
 
Top