TESLA - ciekawostki

cooler

Pionier e-mobilności
PS oprócz X Plaidow , te są bez sensu
I takie podejście rozumiem. Dla zabawy kupuje się auta bez sensu, ale w których coś jest "special"
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
A88D9EA5-8D70-4CFB-BB79-63A118D4B352.jpeg
Pierwsze trasy za mną, bardzo pozytywnie zaskakuje mnie zużycie energii aż jestem w szoku bo jak czytałem wcześniej sporo forum to spodziewałem się większego :)

Na zdjęciu 30 km trasy z prędkościami 60-100 km/h

Inna trasę bardzo dynamiczna tj. 150 na ekspresówce oraz częste wyprzedzanie na krajówce wyszło 190 wh/km
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
View attachment 9726
Pierwsze trasy za mną, bardzo pozytywnie zaskakuje mnie zużycie energii aż jestem w szoku bo jak czytałem wcześniej sporo forum to spodziewałem się większego :)

Na zdjęciu 30 km trasy z prędkościami 60-100 km/h

Inna trasę bardzo dynamiczna tj. 150 na ekspresówce oraz częste wyprzedzanie na krajówce wyszło 190 wh/km
Bardzo ładne wyniki. Może coś zmienili, że teraz zużycie jest inne.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Jeździłem , bo Rozważałem po Tm3 i dlatego piszę Wymiary podobne odczucia inne. Co nie jest wadą ale czuje się w Audi bardziej obudowany. Nie interesuje mnie tył i pasażer prawy .
Pamiętasz jak przymierzaliśmy się do e-tron GT. Rzeczywiście ja tez miałem wrażenie mniejszego (bardziej zabudowanego) wnętrza.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jeszcze raz powtarzam , to nie jest wada . Audica jest wypaśna w środku wręcz luksusowa i ciasna dla kierowcy , jak auto do sportu . Dla kobitki lub mlodego faceta , zresztą z @gim-kg oglądaliśmy furę fajnej laski (to komplemnt ).
Deska itp otacza ale po Tesli, gdzie minimalizm i przestrzeń nawet jak jest pozorna , trudno się potem przyzwyczaić do innego tradycyjnego wnętrza .
Ale np w Porszaku tego nie czułem , może że wiedziałem że ze względu na żonę , odpada .
W AUDI ETron jest jak w kapsule . Jak to by powiedzial Redaktor motoryzacyjny : " czuje sie jedność z samochodem" . To raczej zaleta ? Jednak mi to nie pasuje , bo ja lubię się wiercić , tym bardziej że auto ma "samo jechać " i nie muszę być tak skoncentrowany .
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Bardzo ładne wyniki. Może coś zmienili, że teraz zużycie jest inne.
Takie mam trochę wrażenie, może silniki bardziej efektywne?

9FBA9553-76AD-42FA-A55E-A467DB6B869D.jpeg

Tempomat na 140 na prostej drodze przy 8 stopniach i zużycie poniżej 200 wh/km
 
Last edited:

gim-kg

Pionier e-mobilności
Dużo zależy od ukształtowania terenu i warunków pogodowych, chociażby wiatru. Aby sprawdzić to obiektywnie to musiałbyś tą samą autostradą/ekspresówka przejechać 50 km w jedną, a później od razu w drugą stronę.
 

Pabloss

Posiadacz elektryka
Ja również rozpocząłem pomiary heheheh i na trasie z Warszawy do Jaworzna (trochę ponad 300 km) w deszczu (padało chyba z 5 razy) przy normalnej jeździe do 140 km/h wyszło średnio poniżej 19 kWh. Dzisiaj trasa dom - praca niecałe 13 kWh.
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Ciekawostka:

Tesla z powrotem uruchomiła program poleceń :) Także jakby ktoś się zastanawiał czy odbierać przed 31 marca :)

Skorzystaj z mojego linka polecenia, aby zakupić produkt firmy Tesla i uzyskać darmowe bony, które można zamienić na nagrody takie jak mile superładowania, towary lub akcesoria.
 

Michal

Moderator
Nieźle :)
Dobrze, że jednak nie usuwałem linka ze stopki ;)
 
Top