Tesla kamery vs lidar - test

zibizz1

Pionier e-mobilności
@daniel Na X taki sami dyletanci jak i my.
W instrukcji Tesla używa słowa aborting do sytuacji gdy samochód informuje że nie jest dalej w stanie prowadzić i prosi o przejęcie kierowania, ale dalej stara się kierować!

Moim zdaniem jak ruszymy kierownicą to przechodzi w unavailable ( brak szarej kierownicy) i po chwili jeśli jesteśmy na pasie i jazda jest ustabilizowana to przechodzi do available ( szara kierownica) Ale wiem na ten temat tyle co nic bo nie mam FSD, mimo wszystko uważam że aborting to takie sytuacje jak
- przekroczenie 140
- np zbyt mocna krzywizna zakrętu albo inna sytuacja w której pewność spada
- zbyt długo nie pilnujemy drogi i po kilku ostrzeżeniach obraża się i odmawia dalszego prowadzenia
 
Last edited:

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności

Bronek

Pionier e-mobilności
Jest poprawa w AP rozszerzonym, przy np 95 km/h w zakrętach na zwyklej drodze moich "testowych" , już ich nie ścina ani jej tak nie wynosi do krawędzi jak kiedyś, nawet lekko zwalnia. Nie ma tylu też dohamowań, jak ktoś to robi z naprzeciwka, a do tego jak trzymamy "ruki pa szwam" czyli na kolanach to spokojnie nie jest upierdliwa i da się bez ciężarka jeździć . Od prawie 6ciu lat jak po raz pierwszy go zdjalem z racji wymiany Yoke nie widzę póki co konieczności jego zakladania , bo i tak co jakiś czas coś na niej opieralem gdy byłem ciężarek, choćby np paluch .
 
Top