Tu można potwierdzic ze vin pochodzi ze statku Grane California:
GNET Grimaldi Corporate
www.gnet.grimaldi-eservice.com
Trzeba podać odpowiedni nr cargo czy coś:
Bez przesady z tą weryfikacją. Jakość Tesli w ostatnim czasie mocno poszła w górę, dla mnie ważne żeby koła się trzymały kupy i żeby auto jechało. Kopnę tylko w koła żeby zweryfikować i jazda do domu…Ja trafiłem dopiero z ostatnim. Właściwie to czemu zamazujemy VIN?
View attachment 7258
Czy ktoś odbiera samochód nie-sam? Może można tu zrobić jakąś ankietę? Chętnie bym się podpiął do kogoś kto zna jakiegoś eksperta. Jeśli nie znajdę to pewnie będę liczył na @DanielGrzyb i EVdlaCiebie.pl
Jesteś z Warszawy? Ja będe jechał do Poznania. Jak nie będzie żadnych wad, to będę bardzo szczęśliwy, ale nie chcę podpisywać papierów, że wszystko jest ok, a potem znaleźć jakieś uszkodzenie albo usterkę i na odległość prosić o naprawę. Potem tracić cały dzień na naprawę i wracać jakimś Uberem.Bez przesady z tą weryfikacją. Jakość Tesli w ostatnim czasie mocno poszła w górę, dla mnie ważne żeby koła się trzymały kupy i żeby auto jechało. Kopnę tylko w koła żeby zweryfikować i jazda do domu…
Ostatnio był nawet raport zgłaszanych usterek na rynku chińskim w grupie aut elektrycznych. Najlepiej wypadł model Y, TM3 był o 2 miejsca niżej, ale obie Tesle miały jeden z najniższych wskaźników zgłaszanych zastrzeżeń. Zaskakująco wysoko był WV iD4, co mnie trochę zdziwiło 😳
I tak podpiszesz wszyscy podpisuja potem idą oglądać auto... jak coś będzie nie tak to nie naprawią Ci go od ręki. Będziesz musiał się zgłosić na serwis. Tak to niestety działa, możesz kogoś upoważnić do odebrania oni chyba nie pamietam za kontrolę auta brali 1000.- ale to nic nie zmieni.Jesteś z Warszawy? Ja będe jechał do Poznania. Jak nie będzie żadnych wad, to będę bardzo szczęśliwy, ale nie chcę podpisywać papierów, że wszystko jest ok, a potem znaleźć jakieś uszkodzenie albo usterkę i na odległość prosić o naprawę. Potem tracić cały dzień na naprawę i wracać jakimś Uberem.