Tesla Model 3 Highland LR RWD pod chmurką bez ładowania w domu

pompon

Posiadacz elektryka
Za to nawigacja tesli to nadal tragedia. Zainstalowany najnowszy update tydzień temu, a wciąż nie widzi ekspresówki do Krakowa. Jak zwykle musiałem jechać na waze na telefonie.

Heh bez kitu. Mieszkam w pobliżu nowo oddanego ("nowo" = pół roku temu) odcinka Północnej Obwodnicy Krakowa i zawsze mi się uszy czerwienią jak kogoś tamtędy wiozę, a nawigacja tańcuje przeskakując po kolejnych okolicznych bocznych drogach.

Do tego jest schizofreniczna, bo na widoku mapy ta droga jest, istnieje, jadę po niej, tylko wytyczanie trasy jej nie rozpoznaje.
 

churro

Zadomawiam się
Heh bez kitu. Mieszkam w pobliżu nowo oddanego ("nowo" = pół roku temu) odcinka Północnej Obwodnicy Krakowa i zawsze mi się uszy czerwienią jak kogoś tamtędy wiozę, a nawigacja tańcuje przeskakując po kolejnych okolicznych bocznych drogach.

Do tego jest schizofreniczna, bo na widoku mapy ta droga jest, istnieje, jadę po niej, tylko wytyczanie trasy jej nie rozpoznaje.
właśnie z takich powodów coraz częściej myślę o zamontowaniu jakiegoś ekranu z carplayem
 

churro

Zadomawiam się
Jedzie się na Waze, telefon leży na półce na telefon, dźwięk idzie bluetooth. Nie jest to poziom samochodów z 2025, ani 2015 roku, ale ujdzie.
No w Polsce jako tako idzie ogarnąć komunikaty po dźwięku ale za granicą wolę widzieć dokładnie który pas zająć, a widziałem niektóre rozwiązania z carplayem wyglądają jakby sama tesla je zaprojektowała.
 

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Rozwiązałem problem opon Michelin Primacy E w modelu 3 - gdy tylko pada, lub jest mokro, jeżdżę w trybie CHILL. Gdy temperatury przekraczają 10 stopni C, nie ma żadnego problemu z trakcją.

Tu mam refleksję - te opony zwyczajnie nie są dostosowanie do możliwości tesli w trybie standard, gdy jest mokro. Ale jednak sam jestem zdziwiony, jak sprawnie w deszczu mogę ruszać spod świateł na oponach, które nie pozwalały na cokolwiek w trybie domyślnym. Odczekałem z tym postem by mieć "pewność" i tak, w CHILL jestem rzeczywiście wyluzowany z tymi oponami.
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Rozwiązałem problem opon Michelin Primacy E w modelu 3 - gdy tylko pada, lub jest mokro, jeżdżę w trybie CHILL. Gdy temperatury przekraczają 10 stopni C, nie ma żadnego problemu z trakcją.

Tu mam refleksję - te opony zwyczajnie nie są dostosowanie do możliwości tesli w trybie standard, gdy jest mokro. Ale jednak sam jestem zdziwiony, jak sprawnie w deszczu mogę ruszać spod świateł na oponach, które nie pozwalały na cokolwiek w trybie domyślnym. Odczekałem z tym postem by mieć "pewność" i tak, w CHILL jestem rzeczywiście wyluzowany z tymi oponami.
Tak, ale ostatnio na rondzie nawet w trybie chill trochę mną miotło
 

facet

Fachowiec
Panowie, 300 km że średnią 125 kmh na 40% baterii to coś niemożliwego. Bądźmy poważni.
Ja wrzuciłem screena, 15+ kWh na 100 km przy średniej 118.4 kmh na dystansie 181.3 km.

Proszę o nie zaśmiecanie mojego wątku. Trzymam tutaj historię mojego samochodu.
Ja Ci proponuję po piwku nie pisać :) 56% baterii, dystans 300km, czytać czytać i jeszcze raz uważnie
 
Top