[Tesla Model 3 HL RWD LFP] degradacja baterii

inter

Pionier e-mobilności

zibizz1

Pionier e-mobilności
No i dzisiaj taka ciekawostka. Auto stoi od wczoraj z 50% naładowanym aku. Po wybudzeniu pokazuje nagle 36%. Teoretyczny zasięg 352 km. W nocy było -4, teraz 2. Lekki szok.
Może doładowywał aku niskonapięciowy i w tym czasie trochę zjadł. Może pomylił sie w którąś stronę przy oszacowaniu pojemności. Przy LFP BMS w zakresie 15-85 ma bardzo niską dokładność i może się nawet mylić o 15% i to zarowno w jedną jak i w drugą stronę ale zazwyczaj pokazuje więcej niż jest jest w rzeczywistości
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Nie. Zawsze było 0% spadku jak stał.
Cos musialo sie dziac. Czasem czeka na aktualizacje, stara sie wifi dosoegnac… ja kiedys nie zamknalem klapy w garazu i sie zdziwilem ze cala dobre auto nie spalo.
 

macinowa

Posiadacz elektryka
Cos musialo sie dziac. Czasem czeka na aktualizacje, stara sie wifi dosoegnac… ja kiedys nie zamknalem klapy w garazu i sie zdziwilem ze cala dobre auto nie spalo.
ok 9kwh to nie mniej niż 24h standby, musiało coś więcej chodzić niż tylko komputery
 

krzyss

Pionier e-mobilności
ok 9kwh to nie mniej niż 24h standby, musiało coś więcej chodzić niż tylko komputery
Ale wszystko moze byc, ja mialem wlaczone przygotowywanie auta o ktorym zapomnialem :)
 

inter

Pionier e-mobilności
Cos musialo sie dziac. Czasem czeka na aktualizacje, stara sie wifi dosoegnac… ja kiedys nie zamknalem klapy w garazu i sie zdziwilem ze cala dobre auto nie spalo.
Na 100% nic się nie działo, Teslamate podaje cały czas off.
 

inter

Pionier e-mobilności
ok 9kwh to nie mniej niż 24h standby, musiało coś więcej chodzić niż tylko komputery
Na 100% nic się nie działo, Teslamate podaje cały czas off.
 
Top