Tesla Model 3 RWD z baterią LFP

inter

Pionier e-mobilności
U mnie. TM3RWD 60 kWh ale z silnikiem 325 KM, Q4/2021.
Przebieg obecny 91 tys, relatywnie dużo tras i ładowanie poza domem. W garażu WC3.
2023
30.01 424 km
25.02 423 km
05.04 422 km
14.04 422 km
23.04 422 km
28.04 422 km
10.05 421 km
15.05 421 km
02.06 421 km
25.06 421 km
30.06 420 km
31.07 419 km
04.08 419 km
24.08 418 km
04.09 418 km
18.10 418 km
15.11 417 km
28.11 417 km
28.12 416 km

2024
3.01. 416 km
27.01 416 km
08.02 415 km
18.03 414 km
22.03 414 km
1.05 413 km
14.06 412 km
U mnie przy pierwszym ładowaniu pokazywał 442 km, teraz 436 km po 7.000 km.
 

tomA

Posiadacz elektryka
Ten wskaźnik nominalnego zasięgu nie bierze pod uwagę rzeczywiatej degradacji a wiek pojazdu. Żeby uzyskać stopień degradacji trzeba zrobić test.
No i jak to się ma do pojemności kWhpodawanej przez Tessie - czy to też na postawie lat ? Bo zasięg kilometrowy pokrywa mi się z pojemnością którą mi pokazuje
 

Attachments

  • IMG_1700.jpeg
    IMG_1700.jpeg
    397,8 KB · Liczba wyświetleń: 26

Rafalski

Posiadacz elektryka
Nie wiem, nie używam 3rd party ale wiem że w menu serwisowym jest cała procedura. Kiedyś nawet myślałem żeby ją wykonać ale w sumie nie interesuje mnie ile mam degradacji.
 

daniel

Señor Meme Officer
O kurde, poeta...

W rzeczywistości ludzie przejeżdżają setki tysięcy kilometrów na swoich pojazdach elektrycznych, a starzenie się kalendarza wydaje się być jedynym wiarygodnym wyznacznikiem utraty pojemności baterii, a częste pełne ładowanie to tylko mgnienie oka na radarze długowieczności baterii.
W sumie to pełno sprzeczności, bo niby nie jest tak jak Elon mówił, ale na końcu wychodzi, że w sumie to miał rację.
 
Last edited:

Michal

Moderator
Top