Tesla Model 3 RWD z baterią LFP

Czy jest na sali jakiś YouTuber? Poproszę w następnym odcinku przejazd @Mikołaj Kopernik albo @Pyo_trek jak kręcą takie wyniki.
2 lata temu jeździłem Toyotą Camry w hybrydzie. Tam udało mi się dojść do powtarzalnego, realnego zużycia 3,7l/100km. Sporo ludzi w opiniach pisało, że w tym aucie nie da się zejść poniżej 5 i zastanawiałem się czy nie zrobić filmiku z przejazdu. Teslę mam od tygodnia i dopiero się uczę tego samochodu, ale widzę, że jest bardzo podatna na ecodriving. Nawet po dynamicznej jeździe można wykorzystać odcinek dróg lokalnych, żeby mocno obniżyć średnie zużycie.
 

Frunek

Fachowiec
Jak Ząbki-Gdańsk S7 to jak wrażenia?
Przeklejam z wątku o odbiorach:
Wskazówka dla jadących w stronę Trójmiasta: spróbujcie podładować w Ząbkach do 55%. Przy takich warunkach jak dziś (10C) wystarczy na dojazd do Orlenu Pawliki przy S7. Nie polecam greenwaya w Mławie. Trzeba sporo zjechać z ekspresówki, ładowarka jest gdzieś w ciemnościach za parkingiem tirów. Bałem się że mnie łażące tam psy pogonią.
Wiadomo, Orlenowi nikt gwiazdek Michelina nie przyzna, ale zawsze coś ciepłego zjeść i wypić można.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
M3RWD (LFP+3D7) - Salon Tesla Warszawa -> południe Krakowa wczoraj wieczorem (max dopuszczalna+5km) - temperatura 3-4 stopnie, silny wiatr (8 km nie moje):
1679994574522.png
 

Pepek

Posiadacz elektryka
Przeklejam z wątku o odbiorach:

Wiadomo, Orlenowi nikt gwiazdek Michelina nie przyzna, ale zawsze coś ciepłego zjeść i wypić można.
Dzięki za poradę, pojechałem tak w poniedziałek i wyszło całkiem nieźle. Z serwisu odbierałem po naładowaniu do 80%, na ten Orlen dojechałem na 27%, tam zanim zjadłem i zamówiłem kawkę na wynos to auto już miało 95% i potem na 14% dojechałem do Gdańska (a cały czas limit + 5 km/h). Zużycie wyszło większe, ale warunki były słabe (silny wiatr i -1/-2 na termometrze). A autko to TMY RWD.
 

tomA

Posiadacz elektryka
Poruszam (wznawiam żeby nie zakładać nowego tematu) tutaj wątek bo przez pomyłkę z takim tematem wbiłem się na grupie Tesli Y i jakoś mało tam LFP, ciekawi mnie szczególnie jak u was wychodzi LFP 60 kWh po roku lub dwóch... czy faktycznie jest mała degradacja na poziomie 2-3%.
Podaje moje dane po półtora roku:
Stan aku po pełnym naładowaniu 100%: 58,9 kWh lub 424 kilometry do przejechania wg Elona.
Przebieg: 44k km
Stan nowego było 60,3 kWh lub 436 kilometry do przejechania.
Czyli degradacja na poziomie: 2,3 % po półtorej roku i 44 k km.
Moja bateria LFP i proszę o podawanie wyników tesli z baterią LFP (jak ktoś nie ma kWh to ile kilometrów pokazuje tesla przy 100%)
 
Top