Tesla Model 3 RWD z baterią LFP

Michal

Moderator
Jeszcze niedawno montowali 55 kWh brutto.
 
Moje pierwsze testy "spalania". Temperatura 12°.
IMG_20230319_095850.jpg
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Z górki to każdy potrafi, do przedszkola mam 5,7 km. Przedszkole jest 25 metrów niżej(nie czuć tego zupelnie). 2 tony x 25 metrów= 136Wh
przy zużyciu po płaskim 135Wh
W jedna strone mam 112Wh
w drugą 159Wh
 

PiotrS

Posiadacz elektryka
Z górki to każdy potrafi, do przedszkola mam 5,7 km. Przedszkole jest 25 metrów niżej(nie czuć tego zupelnie). 2 tony x 25 metrów= 136Wh
przy zużyciu po płaskim 135Wh
W jedna strone mam 112Wh
w drugą 159Wh
Bardzo fajne zużycie.
Mi się to bardzo podoba w TM3.
 

c4sper

Zadomawiam się
Ja wczoraj dużo się kręciłem po wawie poniżej 130 nie zszedłem, a jak ustawiłem go na ładowarkę to przygotowanie baterii zjadło ponad 210 na odcinku 16km :)
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Jestem posiadaczem Tesly SR+ od grudnia 2020. Jest to jeden z pierwszych w Europie chinskich modeli SR+ z bateria LFP jeszcze bez pompy ciepla (model sprzed faceliftingu). Przejchalem juz 70000 km i srednie zuzycie to 179 Wh/km (70% to autostrady choc tu gdzie mieszkam - Holandia, w ciagu dnia organiczenie do 100km/h)

View attachment 8995

Znalazlem stare dane z jednego z pierwszych przejazdow do Polski. Ponizej zuzycie miedzy SuC w Dreznie a Kostomlotami (staram sie trzymac 120-130 km/h na autostradach)

Datagodz odjazdutemp [C]godz przyjadutemp [C]srednia predkoscBateria % wyjazdBateria % przyjazdDystans od ost
ladowania [km]
zuzyta energia
[kW]
Zuzycie
[Wh/km]
05/03/202120:222 °C23:20-1 °C119100%11%241.8 km43 kW176

Dodam ze od tego czasu (marzec 2021) bylo mnostwo aktualizacji i bateria laduje i rozladowuje sie duzo bardziej efektywnie ale juz tego nie mierze bo i ladowrek po drodze przybylo.
W ten piatek jade znowu do Polski wiec moge spisac dane zuycia miedzy l;adowarkami.
Zawsze słyszałem, że niemieckie paliwo lepszej jakości. Podejrzewam, że niemiecki prąd też lepszy;););), i z Kostomłotów do Drezna trzeba by z 15-20% zużycia doliczyć
 

Rafalski

Posiadacz elektryka
nie ma co porownywać zuzycia Y performance a 3 RWD. 9kwh/100 jest w podstawowej trojce do osiagniecia chodź dla mnie cieżko :D Przy pogodzie 10+ uzyskuje zuzycie w okolicach 11kwh/100 w miescie i okolicach do 90km/h
 

PiotrS

Posiadacz elektryka
@PiotrS To tylko gdy sie robi ecodriving, delikatnie i 60-70km/h. Jak sie chce troche zażyć frajdy to wskakuje ponad 200
Nie jeżdżę jak emeryt, a takie zużycie jest praktycznie normą u mnie.
Jak wskakuje powyżej 20 kW/h to już coś więcej niż frajda. To znaczy, że ktoś jeździ niebezpiecznie, albo bardzo krótkie odcinki.
 
Top