Chris

Posiadacz elektryka
Wie ktoś może jak działa gwarancja/serwis, tzn, czy jestem skazany na Warszawę i jak widać 0 kontaktu, czy w razie jakiejś usterki i konieczności udania się do serwisu można np. w Dreznie umawiać?
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Na obronę Tesli pamiętajcie, ze jeden salon ogarnia wszystko. Gdyby Gdańsk i Katowice były już otwarte to dużo sprawniej by to działało. W poprzednim roku zarejestrowane 1200 aut? A podobno w samym styczniu zostało zamówione kolejne 1000 sztuk.

Także współczuje im. Jeszcze nie działa tak, ze codziennie mogą wydawać określona liczbę aut tylko półtorej miesiąca nie maja co robić a druga cześć kwartału maja zapierdziel
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Wie ktoś może jak działa gwarancja/serwis, tzn, czy jestem skazany na Warszawę i jak widać 0 kontaktu, czy w razie jakiejś usterki i konieczności udania się do serwisu można np. w Dreznie umawiać?
Będziesz miał Katowice i Gdańsk w tym roku
 

Chris

Posiadacz elektryka
Na obronę Tesli pamiętajcie, ze jeden salon ogarnia wszystko. Gdyby Gdańsk i Katowice były już otwarte to dużo sprawniej by to działało. W poprzednim roku zarejestrowane 1200 aut? A podobno w samym styczniu zostało zamówione kolejne 1000 sztuk.

Także współczuje im. Jeszcze nie działa tak, ze codziennie mogą wydawać określona liczbę aut tylko półtorej miesiąca nie maja co robić a druga cześć kwartału maja zapierdziel
I to jest powód, żeby nie odpisać krótko na e-mail, że już wszystko mają i jak tylko auto się pojawi wystawią fakturę i wyślą dokumenty do rejestracji pod wskazany adres? Nie zawracam im dupy pytaniami, jaki kolor ma wyściółka schowka..., nie byłem tam, nie robiłem jazdy próbnej i nie rozmawiałem nawet telefonicznie z nimi. Zamiast jednego konkretnego e-maila, jakieś nic nie znaczące sms-y.
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
I to jest powód, żeby nie odpisać krótko na e-mail, że już wszystko mają i jak tylko auto się pojawi wystawią fakturę i wyślą dokumenty do rejestracji pod wskazany adres? Nie zawracam im dupy pytaniami, jaki kolor ma wyściółka schowka..., nie byłem tam, nie robiłem jazdy próbnej i nie rozmawiałem nawet telefonicznie z nimi. Zamiast jednego konkretnego e-maila, jakieś nic nie znaczące sms-y.
Dostaje czasami odpowiedzi na maila w sobotę o 22 od Pani Joanny wiec wyobraź sobie ile ich musi być. Szczególnie za sprzedaż odpowiadają chyba dwie osoby?
 

Chris

Posiadacz elektryka
Dostaje czasami odpowiedzi na maila w sobotę o 22 od Pani Joanny wiec wyobraź sobie ile ich musi być. Szczególnie za sprzedaż odpowiadają chyba dwie osoby?
Nie rób proszę z nich męczenników, to zwykłe olewanie i tyle..., wszystko dograne, "wydawacz aut" palcem nie musi kiwnąć na tą chwilę, tylko grzecznie odpisać do mnie, albo do leasingu, czy wszystko jest ok z papierami i czy procedura rejestracji pójdzie szybko.
 

brodiro

Zadomawiam się
Mnie też to wkurza niemiłosiernie. Staram się rozumieć, że spadło im na głowę mega dużo roboty i pewnie nikt ich wcześniej nie uprzedził że będzie duża obniżka, że może by warto kogoś więcej zatrudnić...

Ale...

Ostatni mail od Pani Joanny był treści takiej: "jak będziemy mieli potwierdzenie z banku to pojawi się możliwość przypisania auta do zamówienia."

Od tego czasu wysłałem już trzy maile w odstępach czasu, z potwierdzeniem umowy leasingowej z banku i pytaniem czy takie coś im wystarczy.

I nic. Cisza. Nie wiem czy moje zamówienie nie jest jakoś zablokowane po ich stronie, czy potrzebują czegoś jeszcze... Czy w ogóle mam szansę otrzymać auto czy nie. I to jest mega wkurzające.

Nie powiem ile razy dzwoniłem do salonu, ale oni chyba po prostu mają wyłączone telefony. Nie wydaje mi się, żeby dało się w ogóle do nich dodzwonić.
 
Top