maksp

Nowy na Forum
Mnie też to wkurza niemiłosiernie. Staram się rozumieć, że spadło im na głowę mega dużo roboty i pewnie nikt ich wcześniej nie uprzedził że będzie duża obniżka, że może by warto kogoś więcej zatrudnić...

Ale...

Ostatni mail od Pani Joanny był treści takiej: "jak będziemy mieli potwierdzenie z banku to pojawi się możliwość przypisania auta do zamówienia."

Od tego czasu wysłałem już trzy maile w odstępach czasu, z potwierdzeniem umowy leasingowej z banku i pytaniem czy takie coś im wystarczy.

I nic. Cisza. Nie wiem czy moje zamówienie nie jest jakoś zablokowane po ich stronie, czy potrzebują czegoś jeszcze... Czy w ogóle mam szansę otrzymać auto czy nie. I to jest mega wkurzające.

Nie powiem ile razy dzwoniłem do salonu, ale oni chyba po prostu mają wyłączone telefony. Nie wydaje mi się, żeby dało się w ogóle do nich dodzwonić.
A mogę zapytać czy pisałeś bezpośrednio na maila tej Pani czy na ogólnego maila [email protected]? Bo pisalem na ten ogólny, z banku tez pisali do Tesli, ale brak odpowiedzi.
 

ducarider

Posiadacz elektryka
Na obronę Tesli pamiętajcie, ze jeden salon ogarnia wszystko. Gdyby Gdańsk i Katowice były już otwarte to dużo sprawniej by to działało. W poprzednim roku zarejestrowane 1200 aut? A podobno w samym styczniu zostało zamówione kolejne 1000 sztuk.

Także współczuje im. Jeszcze nie działa tak, ze codziennie mogą wydawać określona liczbę aut tylko półtorej miesiąca nie maja co robić a druga cześć kwartału maja zapierdziel
Podejrzewam, że dlatego wysyłają maile z potwierdzeniami bo dużo ludzi rezygnuje, nie maja zdolności na finansowanie. Zamówienie nie oznacza sprzedaży. 1200 zł zaliczki to śmieszna kwota. W tradycyjnych salonach teraz biorą 30 procent. Reasumując, jakby brali zaliczki 50k to by nie pytali. A tak to biorą na AirPods.
 

Jaceq

Posiadacz elektryka
A może by po prostu odpisać "TAK" na tego SMS-a i chwilę poczekać co się wydarzy? ;-) Powtórzę co pisałem wcześniej, w innych markach oczekiwanie na auto często przekracza rok! Odrobinę cierpliwości..
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Sms lub mail - odpowiadamy tak na niego. Potem moze przyjść ankieta ale raczej tak jest w q3 i q4 czy odbieramy w tym roku, bo Tesli wtedy zależy
Trzeba zapłacić, muszą dostać kasę chyba obiecanki z banku itp im nie wystarczają?
Potem przyjdzie vin.
I wtedy patrzymy na koncie co tam jest.
Musi być zapłacone
I dopiero termin
 

ducarider

Posiadacz elektryka
A może by po prostu odpisać "TAK" na tego SMS-a i chwilę poczekać co się wydarzy? ;-) Powtórzę co pisałem wcześniej, w innych markach oczekiwanie na auto często przekracza rok! Odrobinę cierpliwości..
Masz racje. Ja czekałem w normalnych czasach minimum 4 miesiące na BMW. Ostatnie zamówiłem we wrześniu celowo na produkcje 21. I o dziwo była 18.1 zarejestrowana
 

ducarider

Posiadacz elektryka
Sms lub mail - odpowiadamy tak na niego. Potem moze przyjść ankieta ale raczej tak jest w q3 i q4 czy odbieramy w tym roku, bo Tesli wtedy zależy
Trzeba zapłacić, muszą dostać kasę chyba obiecanki z banku itp im nie wystarczają?
Potem przyjdzie vin.
I wtedy patrzymy na koncie co tam jest.
Musi być zapłacone
I dopiero termin
Ale kiedy będzie faktura widoczna na koncie. W sensie Pro forma? Dopiero potem VIN? To by było logiczne. A nie najpierw VIN a potem zapłata
 

Chris

Posiadacz elektryka
Nie chodzi o oczekiwanie na samochód, tylko na informacje, czy wszystko jest ok z zamówieniem, na tyle mogliby się wysilić, żeby odpisać do leasingu, czy bezpośrednio do nas, a nie wysyłać sms, czy chcesz odebrać auto.... Tak chcę! Sprawdźcie e-mail, macie już zamówienie z leasingu na skrzynce, odpowiedzcie, czy coś jeszcze potrzeba, czy tylko czekamy na dostawę.
 

pluto

Pionier e-mobilności
Ja kupując już 2 Tesle miałem już nadany numer VIN który był na fakturze - przecież nikt nie płaci za coś co nie może później identyfikować ;)
Faktura była widoczna na koncie, a w niej informacja o zapłacie w ciągu 7 dni oraz planowany termin dostawy - zakup za gotówkę.
 

radioaktywny

Posiadacz elektryka
No dobra, zajrzałem przed chwilą do apki. Pojawiło się info z terminem dostawy; 7 lutego. Ale przecież to nierealne, bo nie mam dokumentów do rejestracji. Nie mam z nimi żadnego kontaktu, ani telefonicznego, ani mailowego. Zastanawiam się co mam teraz zrobić.
 
Top