A mogę zapytać czy pisałeś bezpośrednio na maila tej Pani czy na ogólnego maila [email protected]? Bo pisalem na ten ogólny, z banku tez pisali do Tesli, ale brak odpowiedzi.Mnie też to wkurza niemiłosiernie. Staram się rozumieć, że spadło im na głowę mega dużo roboty i pewnie nikt ich wcześniej nie uprzedził że będzie duża obniżka, że może by warto kogoś więcej zatrudnić...
Ale...
Ostatni mail od Pani Joanny był treści takiej: "jak będziemy mieli potwierdzenie z banku to pojawi się możliwość przypisania auta do zamówienia."
Od tego czasu wysłałem już trzy maile w odstępach czasu, z potwierdzeniem umowy leasingowej z banku i pytaniem czy takie coś im wystarczy.
I nic. Cisza. Nie wiem czy moje zamówienie nie jest jakoś zablokowane po ich stronie, czy potrzebują czegoś jeszcze... Czy w ogóle mam szansę otrzymać auto czy nie. I to jest mega wkurzające.
Nie powiem ile razy dzwoniłem do salonu, ale oni chyba po prostu mają wyłączone telefony. Nie wydaje mi się, żeby dało się w ogóle do nich dodzwonić.