Piotrpulawy

Zadomawiam się
Witajcie, dodam też i ja coś od siebie, może komuś się przyda. Zamówilem YLR białą z czarnym środkiem i hakiem na firmę, płatność jednorazowa, 14 styczeń. Byłem przedwczoraj w Ząbkach, owszem był tylko jeden Pan do obsługi, bardzo pomocny, po podaniu numeru zamówienia poinformował że auto będzie na koniec lutego i będzie z Niemiec. Rozwiał jeszcze kilka moich wątpliwości. Przy okazji poprosiłem o jazdę próbną - dał mi od ręki niebieską YLR, pytałem czy 30 min jest sztywne - nie upierał się, mogłem jeździć dłużej. Nie mam jeszcze ani Vinu ani fv. Wczoraj dostałem smsa TAK NIE - jako że jestem gotów odpisałem TAK. Czekam cierpliwie- nawet lepiej że na koniec lutego to zimówki kupię na jesień. Reasumując zostałem obsłużony należycie i wszystko załatwiłem. Polecam pojechać osobiście.
Dla porównania zapisałem się jeszcze kiedyś na jazdy próbne Teslą, Kia EV6 oraz na oglądanie Ariya jak jeszcze jeździć nie można było. Z tesli zadzwonili po jakimś czasie i zaprosili do Ząbek, z Nissana Pan dzwonił zaprosił ale sam sobie oglądałem auto a jak była jazda próbna to zapomniał i nie zadzwonił. Z Kia mimo 3 salonów w Lublinie nikt się ze mną nie skontaktował. Dzwoniła tylko Pani z Wawy aby spytać czy ktoś mnie zaprosił z lokalnych dealerów. Także wiecie, ilu ludzi tyle historii.
 
Last edited:

ducarider

Posiadacz elektryka
Witajcie, dodam też i ja coś od siebie, może komuś się przyda. Zamówilem YLR białą z czarnym środkiem i hakiem na firmę, płatność jednorazowa, 14 styczeń. Byłem przedwczoraj w Ząbkach, owszem był tylko jeden Pan do obsługi, bardzo pomocny, po podaniu numeru zamówienia poinformował że auto będzie na koniec lutego i będzie z Niemiec. Rozwiał jeszcze kilka moich wątpliwości. Przy okazji poprosiłem o jazdę próbną - dał mi od ręki niebieską YLR, pytałem czy 30 min jest sztywne - nie upierał się, mogłem jeździć dłużej. Nie mam jeszcze ani Vinu ani fv. Wczoraj dostałem smsa TAK NIE - jako że jestem gotów odpisałem TAK. Czekam cierpliwie- nawet lepiej że na koniec lutego to zimówki kupię na jesień. Reasumując zostałem obsłużony należycie i wszystko załatwiłem. Polecam pojechać osobiście.
Super, dziękujemy za info. Taka sama jak moja z 18.01. Czyli pewnie wszyscy są zaplanowani na koniec lutego lub początek marca. Z oponami myślę tak samo. Przy okazji przyszedł mi dzisiaj do domu Juice Booster 3 AIR. Zamiast Wallboxa. Trochę się będę ładował to tu to tam :)
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Witajcie, dodam też i ja coś od siebie, może komuś się przyda. Zamówilem YLR białą z czarnym środkiem i hakiem na firmę, płatność jednorazowa, 14 styczeń. Byłem przedwczoraj w Ząbkach, owszem był tylko jeden Pan do obsługi, bardzo pomocny, po podaniu numeru zamówienia poinformował że auto będzie na koniec lutego i będzie z Niemiec. Rozwiał jeszcze kilka moich wątpliwości. Przy okazji poprosiłem o jazdę próbną - dał mi od ręki niebieską YLR, pytałem czy 30 min jest sztywne - nie upierał się, mogłem jeździć dłużej. Nie mam jeszcze ani Vinu ani fv. Wczoraj dostałem smsa TAK NIE - jako że jestem gotów odpisałem TAK. Czekam cierpliwie- nawet lepiej że na koniec lutego to zimówki kupię na jesień. Reasumując zostałem obsłużony należycie i wszystko załatwiłem. Polecam pojechać osobiście.
Dla porównania zapisałem się jeszcze kiedyś na jazdy próbne Teslą, Kia EV6 oraz na oglądanie Ariya jak jeszcze jeździć nie można było. Z tesli zadzwonili po jakimś czasie i zaprosili do Ząbek, z Nissana Pan dzwonił zaprosił ale sam sobie oglądałem auto a jak była jazda próbna to zapomniał i nie zadzwonił. Z Kia mimo 3 salonów w Lublinie nikt się ze mną nie skontaktował. Dzwoniła tylko Pani z Wawy aby spytać czy ktoś mnie zaprosił z lokalnych dealerów. Także wiecie, ilu ludzi tyle historii.
Miałem podobne doświadczenie z jazda próbna we wrześniu, Pani Joanna (zgaduje, że to ona) dała mi znać, ze spokojnie mogę dłużej pojeździć - byle by nie przesadzić np. Półtorej godziny. Dodatkowo sprawdzali w systemie moje zamówienie i było wpisane „gotowość od 1 stycznia”. Przed świetami dostałem SMS, ze maja moja konfiguracje gotowa do odbioru ale odmówiłem bo za dużo zamieszania miałbym (powrót z rodzinnego miasta, nie sprzedane obecne ICE). Ostatnie wyszła dobra decyzja bo teraz mam 60k do przodu (obniżka i dopłata mój elektryk). Początkiem stycznia wymiana maili z Panią Joanna oraz Panem Tomaszem była błyskawiczna (w tym jeden mail w sobotę o 22 - wiec szacunek za poświęcenie). Jak wpadły pierwsze dostawy w 2023 to już niestety czekam 3 tygodnie na odpowiedz na jeden mail.

Uważam, ze osoby w salonie są mocno pracowite i bardzo się starają ale mamy czysta matematykę: w styczniu wpadło 1000 zamówień - niech każdy wyślę maila to wychodzi, ze na jednego pracownika w salonie przypada 20 maili dziennie. A nie wspominam o zamówieniach z 2022 roku co tez się pewnie dobijają. Dodatkowo kontakt z agentami z leasingu, wydawanie samochodów i koordynacja dostaw z statków, zarządzanie jazdami próbnymi. No matematycznie się to nie spina.

A czytając od Was, ze w salonie jest tylko jedna osoba to idę o zakład, ze maja taki problem jak u mnie w firmie czyli…. Zwolnienia chorobowe bo chodzi teraz jakieś paskudztwo.

Pracowałem w obsłudze, dzisiaj zarządzam obsługa. Chce być wyrozumiały.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
A czytając od Was, ze w salonie jest tylko jedna osoba to idę o zakład, ze maja taki problem jak u mnie w firmie czyli…. Zwolnienia chorobowe bo chodzi teraz jakieś paskudztwo.

Pracowałem w obsłudze, dzisiaj zarządzam obsługa. Chce być wyrozumiały.
Raczej obstawiam brak pracowników. Wiszą ogłoszenia chyba na wszystkie pozycje w Ząbkach ale to jaki proces ma ich HR to po prostu dramat. Pod koniec listopada dostałem od nich zapytanie czy nie chciałbym umówić się na rozmowę. Wysłałem więc szybko CV, powiem tylko że do tej pory miałem rozmowę dotyczącą kompetencji, HR dał mi znać kilka razy że pamiętają o mnie i już niedługo zaproszą na rozmowę o ewentualnych warunkach ale jeszcze nic się nie zadziało. Ktoś kto szuka pracy na już nie będzie czekał kilku miesięcy na rozmowę, akurat ja nie jestem w takiej sytuacji ale jeśli się dogadamy to doliczając mój okres wypowiedzenia to w sumie zajmie to z pół roku jak nie lepiej. I wcale nie jest tu mowa o inżynierze specjalizującym się w fizyce kwantowej.
 

Antek_amb

Nowy na Forum
Mam nowe informacje. Zaskakująco Tesla do mnie oddzwoniła. Mianowicie pani która twierdziła że dzwoni z centrali z Berlina i mówiła normalnie po polsku. Część moich wątpliwości i pytań wyjaśni w mailu po uzyskaniu odpowiedzi bo sama na gorąco nie wiedziała. Co do wymieniania opon u nich po wysłaniu ich wcześniej z podpisem z numerem VIN to uzyskałem odpowiedź że nie da się tak wymienić opon u nich. Co do ostatecznej pełnej płatności w kilku transzach nie umiała odpowiedzieć czy tak można czy to musi być jeden przelew. Powiedziałem że napisałem również do nich maila to powiedziała że jest jeden pan do obsługi tego maila i jest mocno zawalony. Pytałem też Czy koniecznie musi być właściciel obecny przy odbiorze to powiedziała że może odebrać ktoś inny kto dysponuje zwykłym upoważnieniem spisanym na kartce na którym są numery dowodów obu osób pesele i reszta danych i podpisy i że nie musi to być notarialny. Osoba odbierająca musi mieć dowód wiadomo. Na pytanie czy auto do odbioru będzie naładowane powiedziała że będzie naładowane w 50%. Dzwoniła z tel. 22 307 26 45, jest to jeden z telefonów na który próbowałem się dodzwonić wcześniej.
 
Top