danny_q

Nowy na Forum
U mnie sytuacja taka:
Zamówienie osoba prywatna 18.01.2023 TMY LR, cała czarna, bez haka, koła 20", sms "Dobre wieści, przypisany pojazd i VIN 26.01.2023", opłacone gotówka (przelew wg wytycznych na stronie konta Tesli) w dwóch transzach, czekam na f-vat i kontakt... ;-)
 

Cav

Pionier e-mobilności
A jak spalinówke odbierasz to ile masz w baku?
Ale nie mówimy o spalinówkach i normalnych dealerach.
Skoro zmuszają ludzi z całej Polski do przyjazdu po samochód do Warszawy, to powinni choćby ułatwić im podróż powrotną, a nie wysyłać na stację na minimum godzinne oczekiwanie.

I tak - przy odbiorze nowego elektryka dostałem go załadowanego do 100%, pytali się wcześniej czy mają to zrobić.

Nie akceptuję takiego systemu, że się klienta płacącego kilkaset tysięcy traktuje jakby marchewkę kupował - już zapłacił z góry, więc ma spadać jak najszybciej i gitary nie zawracać.
 

brodiro

Zadomawiam się
Nie chodzi o oczekiwanie na samochód, tylko na informacje, czy wszystko jest ok z zamówieniem, na tyle mogliby się wysilić, żeby odpisać do leasingu, czy bezpośrednio do nas, a nie wysyłać sms, czy chcesz odebrać auto.... Tak chcę! Sprawdźcie e-mail, macie już zamówienie z leasingu na skrzynce, odpowiedzcie, czy coś jeszcze potrzeba, czy tylko czekamy na dostawę.
Dokładnie o to chodzi. Ja też nie mam problemu z poczekaniem na auto. Niech i będzie w kwietniu.

To co chciałbym wiedzieć to jak dokładnie przebiega proces zakupowy i czy po mojej stronie wszystko jest załatwione. Wystarczyłoby jedno zdanie w mailu - akceptujemy leasing, proszę oczekiwać na fakturę/auto/cokolwiek.

Wkurzająca jest kompletna niewiedza połączona z zupełnym brakiem kontaktu z salonem w połączeniu z faktem, że to nie jest zakup odkurzacza czy mikrofalówki, tylko auta za ponad 200k, które wielu z nas będzie przez lata spłacać i które dla wielu jest całkiem poważną decyzją w życiu.
 

broz_tito

Zadomawiam się
Dokładnie o to chodzi. Ja też nie mam problemu z poczekaniem na auto. Niech i będzie w kwietniu.

To co chciałbym wiedzieć to jak dokładnie przebiega proces zakupowy i czy po mojej stronie wszystko jest załatwione. Wystarczyłoby jedno zdanie w mailu - akceptujemy leasing, proszę oczekiwać na fakturę/auto/cokolwiek.

Wkurzająca jest kompletna niewiedza połączona z zupełnym brakiem kontaktu z salonem w połączeniu z faktem, że to nie jest zakup odkurzacza czy mikrofalówki, tylko auta za ponad 200k, które wielu z nas będzie przez lata spłacać i które dla wielu jest całkiem poważną decyzją w życiu.
Ja właśnie to przerabiam. W poniedziałek kupiłem auto ze stocku. Leasing załatwiony. Minęło 5 dni i nic zero. Żadnego kontaktu. Raz udało mi się dodzwonić do CC w Indiach, ale gość nie potrafił pomóc...
 

pawelt

Zadomawiam się
Podobno bardzo dobry kontakt mają agenci od leasingów, tak mi powiedział mój z PKO leasing, że idzie całkiem sprawnie i kontakt jest dobry, ale widocznie mają swój kanał komunikacji :)
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Skoro zmuszają ludzi z całej Polski do przyjazdu po samochód do Warszawy, to powinni choćby ułatwić im podróż powrotną, a nie wysyłać na stację na minimum godzinne oczekiwanie.
Nie przesadzajmy że godzinne. Jak to pierwsza Tesla to masz czas na spokojnie zapoznać się z ekranem, jak druga to wiesz na co się piszesz;)
 

mgapinski

Posiadacz elektryka
Jeszcze jakiś czas temu ładowali do pełna auta przed wydaniem... potem zaczęli ich wydawać kilka razy więcej i te kilka wallboxów na przodzie parkingu przestało stykać ;)
 

Cav

Pionier e-mobilności
To trzeba postawić SC koło salonu.
Albo chociaż dać kupon na darmowe ładowanie koło Kutna. ;-)
 
Top