Piti

Zadomawiam się
Jak będę chciał jeździć po drogach gruntowych to kupię terenówkę lub traktor..bo to są pojazdy które mają zawieszenie na takie drogi..
Poza tym mieszkam w mieście i dla mnie zawieszenie YP w pełni mnie satysfakcjonuje :) a samo prowadzenie jest super precyzyjne...
Może kiedyś przez przypadek będziesz musiał jechać taka drogą…
Ale racja, spoko - na szosie to nawet Dacia pięknie jeździ😀
 

ypl

Pionier e-mobilności
Panowie, co wy z tymi kolorami?
Przeciez jak prowadzisz to koloru nie widzisz🤣🤣🤣 jak kobity…
No ja białą zamówiłem i to dla kobity i większość tutaj białe zamówione albo czarne, także tu kobit ni ma 😅🤣
 

kristof46

Fachowiec
Może kiedyś przez przypadek będziesz musiał jechać taka drogą…
Ale racja, spoko - na szosie to nawet Dacia pięknie jeździ😀
Nie jeździłem jeszcze Performance ale tak się zastanawiam czy mityczne twarde zawieszenie jest faktycznie twarde/źle zestrojone czy też jest to kwestia przyzwyczajenia bądź też innych oczekiwań względem auta. Nie raz jeździłem na co dzień autami dosyć twardymi (także po lokalnych drogach) i jakoś mi to nie przeszkadzało. Równie dobrze twarde zawieszenie sportowego auta można skrytykować że będzie złe bo twarde i niekomfortowe.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Na tyle na ile ja jeździłem różnymi autami to twarde zawieszenie na bezdrożach to dramat. Najlepiej mieć pneumatyczne, albo kilka fur, każda na każdą okazję 😅
 

radzik rmz

Nowy na Forum
Nie jeździłem jeszcze Performance ale tak się zastanawiam czy mityczne twarde zawieszenie jest faktycznie twarde/źle zestrojone czy też jest to kwestia przyzwyczajenia bądź też innych oczekiwań względem auta. Nie raz jeździłem na co dzień autami dosyć twardymi (także po lokalnych drogach) i jakoś mi to nie przeszkadzało. Równie dobrze twarde zawieszenie sportowego auta można skrytykować że będzie złe bo twarde i niekomfortowe.
W celu porównawczym zamówiłem dwie jazdy testowe: na MYLR i MYP. Chciałem poczuć jak dużo twardsze jest zawieszenie wersji performance i... W mojej ocenie było niemal identyczne a wręcz w wersji performance wydawało mi się bardziej tłumić nierówności (choć sprzedawca tłumaczył mi, że to raczej kwestia przebiegu - MYP miała pół roku, a LR ledwie miesiąc). Choć testu nie uznaję za rozstrzygający, bo nie sprawdziłem czy obie pochodziły z Berlina i czy oprócz kół różniły się czymś jeszcze... To i tak po jeździe zdecydowałem się na MYP.

I tak też czekam na MYP QS od stycznia...
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Może kiedyś przez przypadek będziesz musiał jechać taka drogą…
Ale racja, spoko - na szosie to nawet Dacia pięknie jeździ😀
Aby bylo tanio i dostepnie to przy ok 4 -6 sek do setki raczej zawieszenie Cadilaca z lat 50tych by nie pasowało .
Albo rybka albo pipka . Wole stracić plomby jak życie w zakręcie .
.3 wyjscie to Ska , tak da lepiej radę jechać po skibach ale tylko czerwona.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nawet w X po bliższym przyjżeniu widać subtelną różnicę .W starej Trójce 19r jest idealnie
a lakier niby w obu perłowa biel . Ten obecny jest inny niż dawniej, mniej opalizuje , a oba auta z Fermont.
 

D4r3k

Zadomawiam się
Top