Tesla Model Y, dostawy I kwartał 2024

Manek

Nowy na Forum
U mnie od 15.03 z aplikacji zniknął termin , Katowice przestały odbierać moje telefony ( zadzwoniłem z Żony odebrali od razu :( ;) ). Opóźnienie tłumaczą " auto przez pomyłkę pojechało do Hiszpanii ???!!! ) Jaja jak berety , Leasing leci, ubezpieczenie ....koszty .
Leasingodawca podpowiada - tylko kasa /odszkodowania po odbiorze , jak by wzięli zaliczkę a nie 100% kasy to mogli by sie zachowywać jak Firma Krzak a tak z prawnej strony mają Moja własność ( opłacony zarejestrowany ,ubezpieczony + BOŚ) i nie chcą mi jej wydać/oddać a na to już są & .

W tą Hiszpanię wieżę jak w garbate aniołki
Mnie szczują sms-mi ze jesli nie odbiot
U mnie od 15.03 z aplikacji zniknął termin , Katowice przestały odbierać moje telefony ( zadzwoniłem z Żony odebrali od razu :( ;) ). Opóźnienie tłumaczą " auto przez pomyłkę pojechało do Hiszpanii ???!!! ) Jaja jak berety , Leasing leci, ubezpieczenie ....koszty .
Leasingodawca podpowiada - tylko kasa /odszkodowania po odbiorze , jak by wzięli zaliczkę a nie 100% kasy to mogli by sie zachowywać jak Firma Krzak a tak z prawnej strony mają Moja własność ( opłacony zarejestrowany ,ubezpieczony + BOŚ) i nie chcą mi jej wydać/oddać a na to już są & .

W tą Hiszpanię wieżę jak w garbate aniołki
Mnie szczuja sms-ami ze jak nie odbior
Dzięki za naprowadzenie, zapis z umowy: "Zobowiązują się Państwo umówić na odbiór Państwa Pojazdu i dokonać tego odbioru w ciągu jednego tygodnia od Daty Gotowości lub, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej, w ostatnim dniu danego kwartału kalendarzowego (w każdym wypadku: "Termin Odbioru"). Potwierdzają Państwo, że czas jest bardzo istotnym czynnikiem i jeżeli nie odpowiedzą Państwo na nasze powiadomienie lub nie odbiorą Państwo Pojazdu w Terminie Odbioru, nie będzie Państwu przysługiwać prawo do odbioru Pojazdu i udostępnimy Państwa Pojazd do sprzedaży na rzecz innych klientów.".

No fakt, że można opłacić fakturę, a nawet zarejestrować samochód, a nie dojechać po odbiór auta w ostatnim dniu kwartału, bo ... i tutaj kilka powodów losowych.
Szczują sms-ami odnośnie odbioru do końca kwartału . Złapali klienta i mają wywalone. Odechciało mi się być ulubieńcem Tesli. Na dzień dzisiejszy zamówiłbym coś innego. Bravo Musk rakiety wysyłasz w komos a auta 300km nie potrafisz dostarczyć
 

Attachments

  • 1711570037520.png
    1711570037520.png
    827,7 KB · Liczba wyświetleń: 37
  • 1711570169950.png
    1711570169950.png
    827,7 KB · Liczba wyświetleń: 36

Luby17

Nowy na Forum
Samochód zamówiony 16 lutego. Przez kilka tygodni cisza brak przypisanego VIN-u kontakt to tylko zbywanie klienta i wymyślanie różnych historii.
W końcu po kontakcie z telefonu żony nagle udało się przypisać VIN...
Następnie płatność i cisza, żadnych wiadomości
Po kilku dniach telefon czy mozemy umówić się na odbiór, zastanawiam się jak bo nie mam jeszcze papierów... Okazało się, że papiery kurier zostawił w skrzynce nikogo nie informując...
Na szybko załatwiłem wszystkie formalności bo samochód miał być do odbioru w sobotę 23.03...
Dzwonię czy ten termin jest aktualny, oczywiście że nie bo auto nie dojechało termin będziemy ustalać telefonicznie.. znów cisza.. w aplikacji odbiór na 27.03
Dzwonię czy ten termin aktualny.. no i znów nie bo samochód nie dojechał.. w między czasie głupi SMS z Tesli:

"Drogi Kliencie,
Przypominamy, że wszystkie zamówienia złożone w tym kwartale muszą zostać odebrane do końca miesiąca, maksymalnie do 30.03.2024 (sobota). W ostateczności istnieje możliwość odbioru samochodu na lawecie na koszt klienta."

Jak dla mnie jakieś nieporozumienie, jak mają problemy logistyczne niech najpierw piszą do siebie a potem do klienta bo ja czekam ze wszystkimi papierami a samochodu nie ma...

Na szczęście dziś telefon że samochód dotarł do Katowic i odbiór jutro... Pytam czemu nie dziś? Bo podobno jakaś firma detalingowa się nie wyrobi..
Ja się zastanawiam po co taka firma jeżeli samochód jest nowy..?

Ogólnie z 2 tygodni zrobiło się 6 tygodni z wieloma niespodziankami po drodze, żona już się nie nastawia mówi że póki nie zobaczy nie uwierzy..

Pytanie do osób co już odbierały samochód na co zwrócić uwagę przy odbiorze??
 

mk2207

Zadomawiam się
Samochód zamówiony 16 lutego. Przez kilka tygodni cisza brak przypisanego VIN-u kontakt to tylko zbywanie klienta i wymyślanie różnych historii.
W końcu po kontakcie z telefonu żony nagle udało się przypisać VIN...
Następnie płatność i cisza, żadnych wiadomości
Po kilku dniach telefon czy mozemy umówić się na odbiór, zastanawiam się jak bo nie mam jeszcze papierów... Okazało się, że papiery kurier zostawił w skrzynce nikogo nie informując...
Na szybko załatwiłem wszystkie formalności bo samochód miał być do odbioru w sobotę 23.03...
Dzwonię czy ten termin jest aktualny, oczywiście że nie bo auto nie dojechało termin będziemy ustalać telefonicznie.. znów cisza.. w aplikacji odbiór na 27.03
Dzwonię czy ten termin aktualny.. no i znów nie bo samochód nie dojechał.. w między czasie głupi SMS z Tesli:

"Drogi Kliencie,
Przypominamy, że wszystkie zamówienia złożone w tym kwartale muszą zostać odebrane do końca miesiąca, maksymalnie do 30.03.2024 (sobota). W ostateczności istnieje możliwość odbioru samochodu na lawecie na koszt klienta."

Jak dla mnie jakieś nieporozumienie, jak mają problemy logistyczne niech najpierw piszą do siebie a potem do klienta bo ja czekam ze wszystkimi papierami a samochodu nie ma...

Na szczęście dziś telefon że samochód dotarł do Katowic i odbiór jutro... Pytam czemu nie dziś? Bo podobno jakaś firma detalingowa się nie wyrobi..
Ja się zastanawiam po co taka firma jeżeli samochód jest nowy..?

Ogólnie z 2 tygodni zrobiło się 6 tygodni z wieloma niespodziankami po drodze, żona już się nie nastawia mówi że póki nie zobaczy nie uwierzy..

Pytanie do osób co już odbierały samochód na co zwrócić uwagę przy odbiorze??
Poogladajcie dokładnie powłokę lakierniczą, najlepiej w świetle dziennym. U nas na słupku c jakieś zarysowania, które zauważyłem po odbiorze, ale jeszcze na placu przed galerią w Katowicach. Nie wiem czy to sprawka tej firmy detailingowej czy lawety...Niestety emocje podczas odbioru wzięły górą 😁 ale na auto warto było czekać 😁
 

Attachments

  • IMG_20240315_114450.jpg
    IMG_20240315_114450.jpg
    2,5 MB · Liczba wyświetleń: 71

inter

Pionier e-mobilności
Na szczęście dziś telefon że samochód dotarł do Katowic i odbiór jutro... Pytam czemu nie dziś? Bo podobno jakaś firma detalingowa się nie wyrobi..
Ja się zastanawiam po co taka firma jeżeli samochód jest nowy..?
Muszą pościagać folie i umyć przed dostawą, za to też zapłaciłeś.
 

krzyk

Zadomawiam się
Ja miałem na szczęście krótszą zabawę, zamówiłem w poniedziałek 18 marca z inventory ("w tranzycie") - auto dojechało i potwierdzili odbiór jutro. Zobaczymy jak wyjdzie.

Ciekawa ta opcja odbioru "na lawecie", czy to znaczy, że nie musiałbym jechać do Katowic, tylko oni by do mnie przyjechali. Ciekawe ile kosztuje taka opcja :)

Przy okazji, czym się różni zgłoszenie problemu przy odbiorze (np. znajdę jakiś element, który jest niedopasowany) czy jak to zgłoszę w 24h, czy też tydzień później do serwisu przez aplikację?
Od ręki raczej nie naprawią, zakładam też, że nie "zabiorą" samochodu do czasu naprawy na tym parkingu.

Odbiory w Katowicach to dość ciemny parking, więc ciężko zauważyć niż w świetle dzienym.


Z oczywistych rzeczy do sprawdzenia na miejscu (co da się "naprawić") to jeśli dobrze pamiętam sprawdzenie czy jest: pendrive, kabel type 2, ładowarka mobilna, i pewnie jakieś standardowe wyposażenie każdego auta typu gaśnica.
 
Last edited:
M

mk20

Gość
Ja miałem na szczęście krótszą zabawę, zamówiłem w poniedziałek 18 marca z inventory ("w tranzycie") - auto dojechało i potwierdzili odbiór jutro. Zobaczymy jak wyjdzie.

Ciekawa ta opcja odbioru "na lawecie", czy to znaczy, że nie musiałbym jechać do Katowic, tylko oni by do mnie przyjechali. Ciekawe ile kosztuje taka opcja :)

Przy okazji, czym się różni zgłoszenie problemu przy odbiorze (np. znajdę jakiś element, który jest niedopasowany) czy jak to zgłoszę w 24h, czy też tydzień później do serwisu przez aplikację?
Od ręki raczej nie naprawią, zakładam też, że nie "zabiorą" samochodu do czasu naprawy na tym parkingu.

Odbiory w Katowicach to dość ciemny parking, więc ciężko zauważyć niż w świetle dzienym.


Z oczywistych rzeczy do sprawdzenia na miejscu (co da się "naprawić") to jeśli dobrze pamiętam sprawdzenie czy jest: pendrive, kabel type 2, ładowarka mobilna, i pewnie jakieś standardowe wyposażenie każdego auta typu gaśnica.
Pendrive powinien być w zestawie? Ja odbieram jutro w Ząbkach (29.3) , zamówiony 20.3.
 

inter

Pionier e-mobilności

ypl

Pionier e-mobilności
U mnie od 15.03 z aplikacji zniknął termin , Katowice przestały odbierać moje telefony ( zadzwoniłem z Żony odebrali od razu :( ;) ). Opóźnienie tłumaczą " auto przez pomyłkę pojechało do Hiszpanii ???!!! ) Jaja jak berety , Leasing leci, ubezpieczenie ....koszty .
Leasingodawca podpowiada - tylko kasa /odszkodowania po odbiorze , jak by wzięli zaliczkę a nie 100% kasy to mogli by sie zachowywać jak Firma Krzak a tak z prawnej strony mają Moja własność ( opłacony zarejestrowany ,ubezpieczony + BOŚ) i nie chcą mi jej wydać/oddać a na to już są & .

W tą Hiszpanię wieżę jak w garbate aniołki
Być może to była jedna z tych tesli uszkodzona przez pijanego kierowcę lawety. Gdzieś tu wrzucałem ten artykuł o tym.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Jednym słowem: premium
Pojedź sobie do BMW albo Mercedesa i jak Cię wpuszczą na parking gdzie wstawiają auta prosto z lawety to zobacz w jakim są stanie, ja byłem kiedyś na takim parkingu.
 
Top