Ad.2 - to mnie dziwi, ja tam bardzo lubię te otwory, są mega praktyczne (wrzucam tam drobnicę i mniejsze zakupy, żeby się nie walały).
Ja też lubię i trzymam tam drobiazgi. Jednak wolę żeby były zakryte:
Ad.5 - możesz pokazać co to i jak wygląda?
Mnie więcej tak - z przodu mam lampki z logo Tesla, z tyłu z logo Y
Ad.9 - kurde, najpierw też chciałem, a po m-cu jakoś mi lepiej bez niego, chyba jedynie dla obrazu z przedniej kamery w zderzaku bym się decydował, ale dalej nie wiem.
Obraz z przedniej kamery to tylko jedno z zastosowań.
Bezprzewodowe AndroidAuto i CarPlay to drugie.
Ponieważ ten ekran jest normalnym urządzeniem na Androidzie, to mam natywnie doinstalowane GoogleMaps oraz S3XY App z bardzo fajnym dasboardem.
Yanosik, planer tras ABRP i w zasadzie co tylko chcesz.
Do tego takie drobiazgi jak pokładowy router Wi-Fi z miejscem na własną kartę SIM, pełna obsługa prawą rolką (+ ekran dotykowy) i stale przed oczami widoczny prędkościomierz + ograniczenie prędkości.
Ad.10 - a tu sam poważnie rozważam - jak wrażenia, do czego używasz i czy uważasz, że warto za te pieniądze i poleciłbyś zakup?
Temat rzeka.
Zestaw składa się z Commandera (kontroler podpięty pod szynę CAN), pokrętła do sterowania i aplikacji.
Sam Commander z aplikacją pozwala na bardzo dużo:

Dłuższe przytrzymanie uchwytów przednich drzwi otblokowuje frunka, tylnych drzwi - port ładowania
Automatyczne wznawianie autopilota po zmianie pasa ruchu
Stale włączone tylne światła wraz z dziennymi (Tesla w trybie auto potrafi jechać na dziennych w deszczu)
Udostępnianie danych do apki Scan my Tesla (bardzo dobrej, chociaż płatnej)
Do tego Knob umożliwia sterowanie szeregiem funkcji takich jak poziom hamowania regeneracyjnego, wyłączenie wycieraczek na autopilocie (ostatnie aktualizacje Tesli już to umożliwiają bez tego gadżetu), ręczne wymuszenie podgrzewania baterii przed szybkim ładowaniem (na ładowarkach innych niż SuC), tryby Drift i wiele innych - funkcjonalności są na bieżąco dodawane przez producenta w firmie updatów OTA.
