Ciekawe co będzie dalej, teoretycznie :
- assistance powinien być przeszkolony i przygotowany przez Teslę do obsługi wszystkich przypadków, bo tutaj chyba wystarczy odpowiedni booster/akumulator + stosowne kable
- assistance powinien mieć stosowne rolki do działania z zablokowanymi kołami
Ale czy tak jest, to na prawdę ciekawe.
Mnie ciekawi jakie assistance ma możliwości działania w prostym przypadku : uszkodzona opona w samochodzie zaparkowanym równolegle, 5 cm od krawężnika, i po 20 cm pomiędzy innymi samochodami.
Co do otwarcia samochodu w Twoim przypadku, z fragmentu manuala przytoczonego prze @
KrzysztofFly wychodzi że jest to tylko możliwe przy uszkodzeniu "12" V - jak u Ciebie. Bo wtedy nie działa elektronika, i to jest widocznie jakaś specjalna ścieżka ratunkowa.
Swoją drogą, ciekawe co by było jak byś podał napięcie 16 V, czy wtedy by wszystko nie wróciło do normy.