yarrker

Fachowiec

Dotknięcie pedału hamulca przy prędkościach 5-8km/h skutkuje małym szarpnięciem oraz stukiem z lewego tylnego koła . Koła się nie blokuje ani nic podobnego . Ktoś coś takiego miał ?
 

daniel

Señor Meme Officer
Auto ma 1000km i od nowosci nie było ruszane nic
Sprawdziłbym koło. Ja też miałem dziwne hałasy, ale tylko przy hamowaniu (czy tam przyspieszaniu, nie pamiętam dokładnie). Oddałem samochód do warsztatu i powiedzieli mi, że koło było niedokręcone. Od wymiany przejechałem kilkaset kilometrów. Też miałem wielkie oczy. Może sąsiad mi odkręcił? :p Kiedyś przebiłem oponę na kluczu imbusowym 6 czy nawet 8, więc dziwne rzeczy czasami się dzieją.
1693242663690.png
 

marcinszczepanek

Posiadacz elektryka
a nie są to klocki hamulcowe? Jak cofasz i zahamujesz, potem jedziesz do przodu i zahamujesz to tak strzelają. Mam podobnie w MYP.
 

yarrker

Fachowiec
a nie są to klocki hamulcowe? Jak cofasz i zahamujesz, potem jedziesz do przodu i zahamujesz to tak strzelają. Mam podobnie w MYP.
To nie samo strzelanie tylko szarpie całą budą auta . W sobote podjade zobaczyć do oponiarza . Jak bedzie wszystko oki to i tak 5.09 przyjeżdza mobilny
 

Jacek81

Zadomawiam się
I wreszcie TMY RWD odebrana :)
Czy u was różnica w pracy wspomagania też jest wyczuwalna w niewielkim stopniu pomiędzy poszczególnymi trzema poziomami wspomagania czy też powinienem zgłosić usterkę ?
 

Michal

Moderator
W żadnym aucie nie miałem mocno wyczuwalnej różnicy pomiędzy różnymi ustawieniami wspomagania.
Tutaj w TM3 ustawiłem komfort na początku i już nigdy nie zmieniałem :p
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Wszystko zalezy od prędkości u mnie, tak mi sie wydaje kierownica sztywniała, w ustawieniu sport tak w ok 80 +km/h?
Ale malo jeździmy z tym ustawieniem, może z tydzień w sumie, pnieważ auta trzymają sie dobrze drogi a nikt z nas po torze nie lata to zawsze jest komfort
 
Top