inter
Pionier e-mobilności
Piszemy o PL.i bez Abn. nie każdy go potrzebuje.Korzystając z Ionity można przejechać trasy międzynarodowe, mają bdb lokalizację. I cena 2,05 z ich abo, w np bmw jeszcze taniej 1,6, więc jakie 2x SuC??
Piszemy o PL.i bez Abn. nie każdy go potrzebuje.Korzystając z Ionity można przejechać trasy międzynarodowe, mają bdb lokalizację. I cena 2,05 z ich abo, w np bmw jeszcze taniej 1,6, więc jakie 2x SuC??
Ale dlaczego bez abo skoro jest różnica 3,5->2,05? Jeśli w ogóle jedziesz w jakąś trasę to warto nawet ten mały abo mieć bo 2,4 wtedyPiszemy o PL.i bez Abn. nie każdy go potrzebuje.
Jeśli ktoś nie potrzebuje abonamentu, to znaczy, że jeździ tak mało, że różnice w cenach go w ogóle nie interesują.Piszemy o PL.i bez Abn. nie każdy go potrzebuje.
Mam bezpłatny SuC.Jeśli ktoś nie potrzebuje abonamentu, to znaczy, że jeździ tak mało, że różnice w cenach go w ogóle nie interesują.
Jeśli ktoś ładuje się na DC innym niż SuC 1-2 razy w miesiącu, to abonament mu się zwyczajnie opłaca
Jeśli nie interesują kogoś różnice w cenach, to nie ma w ogóle co o nich mówić, a skupić się na dostępności / sieci i tak patrząc w PL jest już całkiem OK, a na zachodzie w ogóle hiper superJeśli ktoś nie potrzebuje abonamentu, to znaczy, że jeździ tak mało, że różnice w cenach go w ogóle nie interesują.
Jeśli ktoś ładuje się na DC innym niż SuC 1-2 razy w miesiącu, to abonament mu się zwyczajnie opłaca
Nie w Polsce nie jest OK, bo jak pisałem wcześniej spora część podstawowych tras nie jest obstawiona w sposób pozwalający na ich przejechanie. OK będzie, gdy z Warszawy da się dojechać do granicy kraju (główne punkty graniczne) w każdą ze stron bez posiłkowania się innymi ładowarkami niż SuC.Jeśli nie interesują kogoś różnice w cenach, to nie ma w ogóle co o nich mówić, a skupić się na dostępności / sieci i tak patrząc w PL jest już całkiem OK, a na zachodzie w ogóle hiper super
Tylko jeśli patrzymy przez pryzmat wyceny tych spółek, co jest absurdem w naszej dyskusji, ponieważ jeśli patrzymy na przychody, to o ile dobrze pamiętam, Tesla jest daleko w tyle, sam VAG, Mercedes czy BMW w pojedynkę ich przegania. Czyli każdy z konkurentów (Twoim zdaniem) dysponuje znacznie większą gotówką, żeby stawiać sieć ładowarek, a mimo to razem do kupy ledwie przeganiają SuC. Moim zdaniem Twoja argumentacja jest postawiona na głowie.Tesla, nawet po ostatnich spadkach, jest większa finansowo, niż 5 kolejnych konkurentów razem wziętych.
Ale niewątpliwie jest sporo aut lepszych od Tesli. A krytyka jest jakby to napisać... spóźniona? Jakbyś napisał to rok temu - spoko. Ale akurat teraz, gdy gołym okiem widać, że coś się ruszyło w wielu lokalizacjach, to jest takie zrzędzenie dla zrzędzenia.Nie rozumiem z jakiego powodu łączysz krytykę jednego aspektu działania firmy Tesla z koniecznością posiadania samochodu innej marki? Przecież ja nigdzie nie napisałem, że auta innych marek są lepsze od Tesli.
To samo mógłbym napisać o Greenwayu - co jest znaaaaaaaacznie większym problemem. SuC to mały pikuś (zwłaszcza w Polsce, gdzie zakładasz cenę 1,9 i pomylisz się o 10 czy 20 groszy). W Geenwayu... szkoda "szczempić ryja".Mogę zrozumieć, że kod do otwarcia bramy, WC lub poczekalni jest tylko na ekranie w samochodzie. Ale to, że z cenami się kryją po kątach to już jest niezrozumiałe.
Dla mnie abonament jest zbędny. I teraz, żebym miał jechać w trasę, to musiałbym się doktoryzować z ładowania. Po co mam brać abo Ionoty jadąc do Niemiec, skoro problem z SuC mam tylko w Polsce? Do granicy podładuję się na Polenergii (no chyba że się wycofają zgodnie z zapowiedziami), a w Niemczech będę korzystał z SuC. Dla 4 ładowań w Polsce mam brać abo Ionity? Jak ktoś dużo jeździ - to oczywiście, że ma sens. Dla gości jadących w trasę raz czy dwa razy w roku to jest idiotyzm. Stąd powszechna i zgodna z prawdą opinia, że Ionity jest bardzo drogie (zresztą jak i Greenway bez abo). Kompletnie nie ogarniam w ogóle idei jakiś abonamentów. Pay&Go, jak na zwykłej stacji benzynowej to jest coś, co przemawia do statystycznego Kowalskiego. A nie kolejna rzecz do zapamiętania, żeby zrezygnować z abo po trasie.Korzystając z Ionity można przejechać trasy międzynarodowe, mają bdb lokalizację. I cena 2,05 z ich abo, w np bmw jeszcze taniej 1,6, więc jakie 2x SuC??
A spróbuj pojechać używając tylko Ionity do takich miast jak Lublin/Białystok, albo do wschodniej granicy. Mam darmowe SuC i jak narazie tylko w Olsztynie musiałem ładować się na Orlenie. Oczywiście jak by mi zależało zeby zaoszczędzić 15 minut to mógłbym sie naładować na innej ładowarce i zawsze można to zrobićNo to niezbyt się Tesli udało, bo na ich ładowarkach nie da się nijak przejechać przez Polskę.
Ionity ma więcej punktów i lepiej rozlokowane.
Sorki, ale nie bardzo kumam jaką tezę chcesz udowodnić? Że sieć SuC nie jest kiepska w Polsce, bo inne sieci mogłyby być lepsze?Tylko jeśli patrzymy przez pryzmat wyceny tych spółek, co jest absurdem w naszej dyskusji, ponieważ jeśli patrzymy na przychody, to o ile dobrze pamiętam, Tesla jest daleko w tyle, sam VAG, Mercedes czy BMW w pojedynkę ich przegania. Czyli każdy z konkurentów (Twoim zdaniem) dysponuje znacznie większą gotówką, żeby stawiać sieć ładowarek, a mimo to razem do kupy ledwie przeganiają SuC. Moim zdaniem Twoja argumentacja jest postawiona na głowie.
Nie wiem jakie kryteria wziąłeś pod uwagę dochodząc do wniosku, że jest sporo aut lepszych od Tesli. W ogóle takie twierdzenie jest dość ryzykowne, bo jest wiele istotnych aspektów oceny. Są auta lepsze pod jakimś względem, ale równocześnie są pod innym względem gorsze.Ale niewątpliwie jest sporo aut lepszych od Tesli. A krytyka jest jakby to napisać... spóźniona? Jakbyś napisał to rok temu - spoko. Ale akurat teraz, gdy gołym okiem widać, że coś się ruszyło w wielu lokalizacjach, to jest takie zrzędzenie dla zrzędzenia.
Ale jak ktoś jeździ po Polsce dużo, to już SuC jest dla niego problemem. Greenway ma stosunkowo wysokie ceny, ale za to dostępność ma dobrą.To samo mógłbym napisać o Greenwayu - co jest znaaaaaaaacznie większym problemem. SuC to mały pikuś (zwłaszcza w Polsce, gdzie zakładasz cenę 1,9 i pomylisz się o 10 czy 20 groszy). W Geenwayu... szkoda "szczempić ryja".
Dla mnie abonament jest zbędny. I teraz, żebym miał jechać w trasę, to musiałbym się doktoryzować z ładowania. Po co mam brać abo Ionoty jadąc do Niemiec, skoro problem z SuC mam tylko w Polsce? Do granicy podładuję się na Polenergii (no chyba że się wycofają zgodnie z zapowiedziami), a w Niemczech będę korzystał z SuC. Dla 4 ładowań w Polsce mam brać abo Ionity? Jak ktoś dużo jeździ - to oczywiście, że ma sens. Dla gości jadących w trasę raz czy dwa razy w roku to jest idiotyzm. Stąd powszechna i zgodna z prawdą opinia, że Ionity jest bardzo drogie (zresztą jak i Greenway bez abo). Kompletnie nie ogarniam w ogóle idei jakiś abonamentów. Pay&Go, jak na zwykłej stacji benzynowej to jest coś, co przemawia do statystycznego Kowalskiego. A nie kolejna rzecz do zapamiętania, żeby zrezygnować z abo po trasie.
Więc nie jesteś typowym użytkownikiem.Mam bezpłatny SuC.