Tesla usuwa czujniki ultradźwiękowe z samochodów i zastępuje je fragmentem kodu FSD

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Ale wciąż nie odpowiedziałeś co zmyśliłem. i czego nie doczytałem według Ciebie. Zarzucasz mi zmyślanie a nie jesteś w stanie wskazać gdzie. Wskaż gdzie to co napisałem jest zmyślaniem, bo nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
gdy jesteś posiadaczem patentu zawsze możesz zmienić zdanie
The Pledge, which is irrevocable and legally binding on Tesla and its successor
 
Last edited:

rawier

Posiadacz elektryka
The Pledge, which is irrevocable and legally binding on Tesla and its successor
To dotyczy patentów opublikowanych na liście wskazanej przez Teslę, nie ma tam informacji że każdy patent Tesli trafi na tą listę. Czyli wciąż podtrzymuję to co napisałem - Tesla może zmienić zdanie i nie opublikować nowego patentu na tej liście. Co więcej, nawet obecnie korzystanie z patentów Tesli jest obarczone ryzykiem, co jest opisane w artykule który podlinkowałem. I niestety jak to wykazał autor to od Tesli zależy ocena sytuacji.
 

pluto

Pionier e-mobilności

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
No i się doczekaliśmy :) dodatkowo będzie wykrywać obiekty 360 stopni zatem ostre zakręty i ryzyko obtarcia drzwi będą zminimalizowane
Jeśli Green ma rację, to najpierw czekamy na nowego AP w Europie. Ponoć od niedawna nad tym pracują, ale termin aktualizacji niekoniecznie tylko od Tesli zależy
 
Last edited:

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
[
Jeśli Green ma rację, to najpierw czekamy na nowego AP w Europie. Ponoć od niedawna nad tym pracują, ale aktualizacja niekoniecznie tylko od Tesli zależy
Czyli rozumiem, że podstawowy AP będzie oparty o FSD Highway i wraz z tą aktualizacją dopiero wpadnie aktualizacja softu dla aut bez czujników?
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Czyli rozumiem, że podstawowy AP będzie oparty o FSD Highway i wraz z tą aktualizacją dopiero wpadnie aktualizacja softu dla aut bez czujników?
Green pisze, że wykrywanie przeszkód działa w oparciu o occupancy network, co jest modułem tego samego oprogramowania AP, na którym działa FSD Beta. Na razie taki AP działa wyłącznie w USA i Kanadzie. Europa ma być następnym regionem, a prace nad adaptacją już trwają. Nie widziałem żadnych prognoz, czy zajmie to dwa tygodnie, czy dwa lata

Obecnie w Europie AP jest w wersji sprzed kilku lat - bez occupancy network
 

adamk

Nowy na Forum

Park Assist​

Availability unknown in Poland
Ale coś się zaczyna dziać.
 
Top