Ja bez rozszezonego AP , (kiedyś nie było podziału FSD l, nie mógł bym żyć .
A FSD jak bylo kilka lat temu za np,5000 dolców i rokowała nadzieję , to ludzie kupowali bo byla perspektywa . A cena miała rosnąć .
Naprawdę była fajna jazda w trasie, warta nawet teraz tych obecnych pieniedzy, szczególnie gdy ktoś lata często ekspresówką . Pomijam miasta , bo to wg mnie jest u nas mrzonką.
Gdy by mi zaczęła jeździć sama , zjeżdżać w zjazdy i wyprzedzać bezdotykowo , jak to niegdyś mialem błędnie chyba bylo mi dane 2 lata temu?. To dokupil bym nawet to"miasto"czyli fula fsd, aby się im odwdzięczyć
.
Teraz to co jest u nas nadaje się jako tako tylko do jazdy , ale z ciężarkiem . Gdybym tego nie robil jak większość nie stosuje i słusznie , to bym nie kupił nawet rozszerzonego AP. Zamiast być lepiej, to jest gorzej, jeśli chodzi o logistykę stosowania np zjazdy , bo wiele z samych manewrów poprawiono np są niej gwałtowne.
Np .zwalnianie obok wyprzedzanego TIRa jest wg mnie calkiem ok pod,względem bezpieczeństwa .
A że ktoś kto leci z tyłu 160+ musi wtedy zwolnić, mam w du.pie. Nigdy nie nauczymy się kultury jazdy jak i calej kultury bycia wśród innych, jak będziemy pobłażać i ustępować kozakom mistrzom prostej i szczeniakom co rzucają papierki .
A ponieważ mam te ok 450g na wolancie opanowane przez lata, to dałem 19 000 za AP+ i czekam aby dodać resztę jak zqcznie działać choć trochę