Tesla usuwa czujniki ultradźwiękowe z samochodów i zastępuje je fragmentem kodu FSD

Michal

Moderator
Ale trochę racji z FSD ma ;)
Ja też nie kupiłem, bo nie wierzyłem i teraz się cieszę...
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja bez rozszezonego AP , (kiedyś nie było podziału FSD l, nie mógł bym żyć .

A FSD jak bylo kilka lat temu za np,5000 dolców i rokowała nadzieję , to ludzie kupowali bo byla perspektywa . A cena miała rosnąć .
Naprawdę była fajna jazda w trasie, warta nawet teraz tych obecnych pieniedzy, szczególnie gdy ktoś lata często ekspresówką . Pomijam miasta , bo to wg mnie jest u nas mrzonką.
Gdy by mi zaczęła jeździć sama , zjeżdżać w zjazdy i wyprzedzać bezdotykowo , jak to niegdyś mialem błędnie chyba bylo mi dane 2 lata temu?. To dokupil bym nawet to"miasto"czyli fula fsd, aby się im odwdzięczyć :).

Teraz to co jest u nas nadaje się jako tako tylko do jazdy , ale z ciężarkiem . Gdybym tego nie robil jak większość nie stosuje i słusznie , to bym nie kupił nawet rozszerzonego AP. Zamiast być lepiej, to jest gorzej, jeśli chodzi o logistykę stosowania np zjazdy , bo wiele z samych manewrów poprawiono np są niej gwałtowne.
Np .zwalnianie obok wyprzedzanego TIRa jest wg mnie calkiem ok pod,względem bezpieczeństwa .
A że ktoś kto leci z tyłu 160+ musi wtedy zwolnić, mam w du.pie. Nigdy nie nauczymy się kultury jazdy jak i calej kultury bycia wśród innych, jak będziemy pobłażać i ustępować kozakom mistrzom prostej i szczeniakom co rzucają papierki .

A ponieważ mam te ok 450g na wolancie opanowane przez lata, to dałem 19 000 za AP+ i czekam aby dodać resztę jak zqcznie działać choć trochę
 
Last edited:

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Dokładnie, taka sama nagonka że to już, już za momencik będą matrixy
[..]
Z radarem wracają, pewnie i z czujnikami wrócą, parkowanie jak lądowanie - to krytyczna faza jazdy, gdzie sporo się dzieje.
Właśnie robisz "nagonkę" z wracaniem radarów i czujników
Na razie radary HD pojawiają się wyłącznie w S/X - w 3/Y mogą się kiedyś pojawić albo nigdy. Ledwo ostatnie czujniki zniknęły kilka tygodni temu z S/X, a Ty już "naganiasz" że wracają :)
 

cooler

Pionier e-mobilności
No tak, tak jak @Bronek napisał że można było kupować wtedy. Ja też nie kupiłem i nawet nie rozważam ale reszta to kolejny raz wylewanie frustracji.
Jakiej frustracji? Gębą mi się cieszy bo to już ponad miesiąc bez żadnej awarii, jak mi te samo-otwierające się okna naprawili i przykleili listwę progową która sama odpadła to od tej pory nic się nie dzieje oprócz wycieraczek na AP zasuwających na sucho :)
Ja już po prostu odradzam kupywania Tesli jeżeli zależy nam na jakiejś funkcjonalnosci a teraz nie działa choć ma być. Ja się na matrixy tak nabrałem. Wszyscy mówili że ma być.
Druga sprawa, ja w ogóle bym poczekał na nowy model, ma być prostszy, lepiej wykonany i tańszy. HW 4.0 i nowe kamery mogą całkiem zmienić zachowanie auta na ap i może fsd będzie miało sens.
Kupowanie teraz to frajerstwo, Tesla to nie jest produkt pierwszej potrzeby.
Dlatego też czekam ze sprzedażą, jak się okaże że nowy model = bezawaryjność, lepszy zasięg i systemy, wtedy sobie kupię. Choć nie wykluczam np Leksusa jak zrobią lifting wg wskazań Munro. O dziwo Toyota zebrała sporo dobrych komentarzy za wykonanie i rozwiązania, nawet tłumaczył że mają rację co do wielkości szpar pomiędzy panelami! Co by tłumaczyło wędrówkę i stykanie się elementów w Tesli, co już też miałem parę razy naprawiane.
 
Last edited:

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Druga sprawa, ja w ogóle bym poczekał na nowy model, ma być prostszy, lepiej wykonany i tańszy.
tańszy w produkcji
HW 4.0 i nowe kamery mogą całkiem zmienić zachowanie auta na ap i może fsd będzie miało sens.
Ani HW4 ani kamery nic nie zmienią. Za jakość FSD w 98% odpowiada oprogramowanie. Sprzęt ma być wystarczający.
Szybszą poprawę FSD przyniesie plan zwiększenia mocy komputerów treningowych 10x w tym roku i 10x w następnym

Kupowanie teraz to frajerstwo, Tesla to nie jest produkt pierwszej potrzeby.
zawsze tak można powiedzieć o każdym niekoniecznym zakupie
 
Top